ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 |
به نام یزدان پاک
سلام
دیروز دقیقا نفهمیدم کدام شبکه و برنامه بود ، اما از طرف پلیس راهور ، درب ترمینال جنوب رفته و اتوبوسهای خروجی را کنترل میکردند ، هرچند این مورد خود جای سئوال دارد که ، چرا بعد از حرکت ؟ اما مشکل اساسی همان مشکل قبلی و مدیران فنی است !!!! تا زمانی که مدیران فنی استخدام و حقوق بگیر شرکت باشند ، که اکثرا فی سبیل الله و مجانی فقط حائز مقامی شده اند و بس ، این مشکلات همچنان باقی است ، بحث مدیران فنی میبایست ریشه ای و اساسی حل شوند تا شاهد صدور صورت حساب با مهرهای فنی بدون صلاحیت نباشیم .
تا بعد ...
سلام به نکته جالبی اشاره فرمودید در این ارتباط میتوان به وجود یک نهادی فکر کرد که شبیه سازمان نظام پزشکی یا نظام مهندسی برای مشاوره و کنترل عملکرد ناوگان حمل و نقل جاده ای که دارای اختیارت قانونی هم باشد
سلام خدمت دوست فرهیخته و دانشمندمان جناب خوشنویس ، بارها در این خصوص مطلب نوشته و حتی درخواست ، مناظره ، مباحثه و هر آنچه میتوان نام گذاشت را داده ام اما حیف که ظاهرا قرار نیست این حجم کشتار ناوگان عمومی از طریق ثواب به انجام برسد ....