دست نوشته های یک راننده اتوبوس

دست نوشته های یک راننده اتوبوس

ایجاد فضایی برای تبادل نظر، طرح مشکلات و آشنایی با شغل رانندگان
دست نوشته های یک راننده اتوبوس

دست نوشته های یک راننده اتوبوس

ایجاد فضایی برای تبادل نظر، طرح مشکلات و آشنایی با شغل رانندگان

شرکت همسفر

به نام یزدان پاک


سلام


شرکتهای مسافری علاوه بر قدمتی که در ایران دارند ، هر کدام در بعضی از خطوط بیشتر فعالیت دارند ، در بین شرکتهای تازه بنیان ، شرکت مسافربری همسفر ، ضمن بهرگیری از اتوبوسهای نسل جدید و اهتمام به این موضوع که شرکت مسافربری محدود به یک خط و یا استان نیست ، با استفاده از کادری مجرب و مدیریتی حساب شده و همچنین نظارتی مداوم ، از مبدا اصفهان در  اکثر استانهای ایران ، نماینده ی فعال داشته و در بین این استانها اقدام به انجام سرویس مینماید .

اگر بخواهم واقعیت را بیان کنم باید اذعان داشت شرکت همسفر ، بزرگترین و بی رقیب ترین شرکت حمل و نقل است و در راستای رسیدن به سیاست شرکت توانمند ، موفق بوده و تمامیه شرایط را داراست .

بهره گیری از اتوبوسهای نسل جدید MAN خود دلیلی بر این ادعاست ، شرکت همسفر با مدیریت جناب آقای حسین پرواس(ورپشتی) ضمن ارج به کارآفرینی اقدام به احداث کارخانه ی تولید این برند در ایران نمودند و ضمن ایجاد بازار کار و تولید در میهنمان ، از این مدل اتوبوس بصورت سازمانی در حال استفاده هستند .


لوگوی شرکت همسفر جهت بازدید عموم به اشتراک گذاشته میشود .




نظرات 2 + ارسال نظر
مریم ر سه‌شنبه 28 مهر 1394 ساعت 14:18

سلام
اسم های مشابه همسفر زیاد شدن، آدم قاطی میکنه که کدوم همسفر اصلی هست !!!!!

شرکت همسفر برای هر شهرستانی با یک پسوند استفاده میشه بجز اصفهان و تهران که همسفر چابکسواران و اسپادانا و هیچ شرکتی نمیتونه مثلا همسفر ... باشه ولی زیر مجموعه ی همسفر نباشه

غلامحسین یکشنبه 26 مهر 1394 ساعت 21:46

امید است کلیه شرکتها از این شرکت الگو بردارند

سلام
خیلی ها برای شروع هر کاری انگیزه های فراوانی دارند ولی در حین انجام کار از اون انگیزه ها فاصله میگیرند و بعضی ها هم حلقه ی انگیزه ها را با اجائی شدنشان تنگتر میکنند ، حاج حسین ما هم از این دسته اند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد