ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 |
قشنگه بخونید
کسی که سخنانش نه راست است و نه دروغ
* *فیلسوف است**
کسی که راست و دروغ برای او یکی است،
* *چاپلوس است**
کسی که پول می گیرد تا دروغ بگوید
* *دلال است**
کسی که دروغ می گوید تا پول بگیرد،
* *گدا است**
کسی که پول می گیرد تا راست و دروغ را تشخیص دهد
* *قاضی است**
**
کسی که پول می گیرد تا راست را دروغ و دروغ را راست جلوه دهد
* *وکیل است**
**
کسی که جز راست چیزی نمی گوید
* *بچه است**
**
کسی که به خودش هم دروغ می گوید
* *متکبر است**
**
کسی که دروغ خودش را باور می کند
* *ابله است**
**
کسی که سخنان دروغش شیرینست
* *شاعر است**
**
کسی که علی رغم میل باطنی خود دروغ می گوید
* *همسر است**
**
کسی که اصلا دروغ نمی گوید
* *مرده است**
**
کسی که دروغ می گوید و قسم هم می خورد
* *بازاری است**
**
کسی که دروغ می گوید و خودش هم نمی فهمد
* *پر حرف است**
**
کسی که مردم سخنان دروغ او را راست می پندارند
* *سیاستمدار است**
**
کسی که مردم سخنان راست او را دروغ می پندارند و به او می خندند
* *دیوانه است*
کسی که دروغ می گوید و قسم هم می خورد

* *بازاری است**
واقعا که !!!

سلام دوست عزیز از اینکه بهم سر میزنی ممنونم.خوشحالم که بیشتر ایران رو گشتین و اهل سفر هستین.امیدوارم بتونم در معرفی ایران زمین موفق باشم.بازم ممنون از لطفتون












خواهش میکنم
خیر و شر در آخرالزمان
- جایگزینی و تبدیل خیر و شر به یکدیگر در عصر ما یعنی آخرالزمان به اوج کمال خود رسیده است و لذا ھمه ارزش ھای کھن بشری وارونه شده اند . و لذا عصر جدید را باید عصر خودکشی و شرپرستی و فناجوئی و خودبراندازی نامید که شر تاریخی بر خیر فائق آمده و فنا بر بقا پیروز شده است . و آخرالزّمان یعنی ھمین . زیرا تاریخ یعنی تاریخ خیر و شر . و اینک در عرصه مرگ خیر و شر قرار داریم یعنی در قلمرو پایان دوگانگی ھای بشر .
---------
٠ - کل امر دین و معرفت و عرفان عملی یعنی حرکت از آنچه که آدمی خیرش می نامد و حرکت بسوی آنچه که شرش می فھمد . و این یعنی سیر وادی فنا و توحید . و آنکه به این امر تن نمی دھد در آخرالزمان دچار خودبراندازی جبری می شود . آدمی یا بھ سمت خلاف اراده و حس و عقل و احساس خود می رود یا به ضد خودش مبتلا می شود . آدمی بھرحال بایستی از نیک و بد فرا رود تا خلیفھ خدا شود بھ جبر یا اختیار ! " چون برخلاف اراده خود عمل کردم به خدا رسیدم " – " از ھر چه می ھراسی بسویش برو " علی (ع) . این راه فائق آمدن بر دیالکتیک است .
از کتاب " پدیده شناسی عرفانی " استاد علی اکبر خانجانی ص 126
لینک دانلود
http://afarinesheerfani.com/Uploads/afarinesheerfani.com/CMFiles/522014_553AM_padideshenasieerfani.zip
سلام

ممنون از وقتی که صرف خوندن و پاسخ به پست حقیر کردین