دست نوشته های یک راننده اتوبوس

دست نوشته های یک راننده اتوبوس

ایجاد فضایی برای تبادل نظر، طرح مشکلات و آشنایی با شغل رانندگان
دست نوشته های یک راننده اتوبوس

دست نوشته های یک راننده اتوبوس

ایجاد فضایی برای تبادل نظر، طرح مشکلات و آشنایی با شغل رانندگان

عنوان پست بعدی

به نام یزدان پاک


سلام


اینکه هر شغلی وظایفی در قبال جامعه دارد و میبایست بدون قید و شرط گردن به انجام آنها بدهد ، صحیح ترین واژه ایست که به معنی مردم داری و رعایت قوانین میباشد ، حال آن وظایف چیست ؟

و در این میان میبایست جامعه هم در برخورد با این مشاغل ، مواردی را رعایت نماید .

قبلا بطور جداگانه در این خصوص پست هائی ارائه شده ، اما به این جهت که در ابتدای فصل زمستان هستیم و حساسیت شغل رانندگی صد چندان میشود ، در پست بعدی ، به این مهم خواهیم پرداخت ، امیدوارم به ارائه نظرات سازنده در پر بار تر شدن این مطلب بنده ی حقیر را یاری بفرمائید .


تا بعد ...

نظرات 2 + ارسال نظر
عباس سه‌شنبه 5 بهمن 1395 ساعت 14:49

سلام و خسته نباشید.
در دوران جوانی بخاطر شرایطی که داشتم هرهفته عصر چهارشنبه با اتوبوس تک صندلی تی بی تی به شیراز و بعد از ظهر جمعه به تهران برمی گشتم رانندگان و حتی شاگردان انها بسیار با نزاکت و تمیز بودند از دلیجان بعد از توقف شام چنان راحت می خوابیدیم که در مرودشت یا پلیس را شیراز بیدار میشدیم به رانندگان کاملا اعتماد داشتیم بسیار کار خسته کننده ای داریدو خدمت بزرگی به هموطنان در جابجایی انها انجام می دهید امیدوارم خدا وندهمیشه حافظ جان و سلامتی شما باشد.

سپاسمندم ، دوست و همسفر گرامی ، امیدوارم روزگار از شما روی خوشش را برنگرداند و همیشه شاد و مسرور باشید .

مریم یکشنبه 7 آذر 1395 ساعت 20:54 http://raze-nahan.blogfa.com/

سلام
کاملا درسته. متصدیان مشاغل در قبال جامعه، وظایفی دارند که باید به نحو احسن این وظایف رو انجام بدن .
متقابلا دولت و کارفرمایان هم در قبال صاحبان مشاغل وظایفی دارند که باید به این وظایف عمل کنند.
به عنوان مثال در رابطه با همین سانحه ی قطار که اخیرا پیش امد ما شاهد قصور و خطای نیروی انسانی هستیم اما این بی انصافیه که ما تمام تقصیرات رو به گردن ماموران کنترل قطار و اپراتور بیندازیم و فراموش کنیم که قطارهای ما اکثرا فرسوده اند و دولت وظیفه داشته قطارهای جدید و مجهز رو جایگزین ای این قطارهای فرسوده بکنه.

سلام و سپاس از اظهار نظر شما بانوی محترم :
در خصوص سانحه ی مذکور هم ضمن ابراز تاسف ، بار ها شنیدیم تحریمها اثری نداشته اند ، خیلی از دستگههای خدماتی و صنعتی به همین دلیل(تحریمها) فرسوده و غیر قابل استفاده اند و متاسفانه تعویض و بازسازی آنها مستلزم هزینه های سرسام آوریست (برای مثال پرداختن به مقوله هواپیماهای جدید که قردادشون بعد از برجام بوده) بهر حال نیازیست که با جان و روان مردم گره خورده و میبایست اجرائی بشوند . سپاس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد