دست نوشته های یک راننده اتوبوس

دست نوشته های یک راننده اتوبوس

ایجاد فضایی برای تبادل نظر، طرح مشکلات و آشنایی با شغل رانندگان
دست نوشته های یک راننده اتوبوس

دست نوشته های یک راننده اتوبوس

ایجاد فضایی برای تبادل نظر، طرح مشکلات و آشنایی با شغل رانندگان

همسفر به رویال سفر

به نام یزدان پاک


سلام


بعضی وقتها باید تعصب و علاقه را گذاشت کنار وقتی علاقه یکطرفه باشه ، خواستنه یکطرفه میشه عذاب !!

نه من عاشق نشدم ، دیگه باید مواظب پسرم باشم ، منظورم از خط بالا ، ترک شرکت همسفر بود ، وقتی جائی هستی که بود و نبودت فرقی نداره ، نباید خودتو پابندش کنی باید ، ببینی کجا الان به صلاحته ، بعد از جریانات بیماری و مواردی که کم و بیش در جریانش بودین ، برگشتم همسفر برای کار و امرار معاش ، اما یا من خیلی انتظارم بالاست !!!! یا اوضاع دیه اونی نیست که قبلا بوده !! از مدیریت حاج حسین پرواس(ورپشتی) دیگه خبری نیست ، شرکت همسفر شده تبعیدگاهی برای رانندگان متعهد و دلسوز ، اما هر کسی ظرفیتی داره ، و مهمتر توانائیه محدودی ، من با توجه به اوضاعی که دارم توانائیه سابق را ندارم ، البته در حد وظیفه ، امور محموله را انجام میدم ، اما نمیتونم دستورات خارج از عرف و توانم را انجام بدم .

پس نیاز به جابجائی دیدم ، هرچند همینجا میگم که با این جابجائی موافق نیستم و به نتیجه اش هم امیدی ندارم ، اما نیاز بود ، تحمل بعضی ها سخت تر از خفت و خواری نیست !! به سایر دوستان و همکاران توهینی نمیکنم و اصلا قصدم این نبوده و نیست ، این موضوعی شخصی و کاملا سلیقه ای بوده و هست .

موقتا و یا شاید برای همیشه دارم به رویال سفر کوچ میکنم ، اینو قلبا میگم که فکرم هنوز توی همین شرکت همسفر جا میمونه ، اما با برخوردهائی که دیدم و انتظاراتی که داشتم ، مجبور به این جابجائی شدم  .

راستش دیگه حمل و نقل برام جذابیتی نداره و مثل خیلیا مثل یک شغل بهش نگاه میکنم ، خودمم که شدم آفتاب لب بوم ،، پس حساسیت بیش از حد ، حماقتی بیش نیست .

حاج حسین ورپشتی هم مدتیه دیگه مثل سابق نمیتونه به  شرکت برسه و این یکی از دلایل مخالفت های من به نوع و شیوه ی مدیریتی ایشان بوده و هست ، اما با تمام این احوال برای ایشان و مجموعشون آرزوی سرافرازی و پیروزی را دارم ، چرا که من هر جا باشم یه همسفری هستم .

تا بعد...

نظرات 4 + ارسال نظر
هادی پنج‌شنبه 15 اسفند 1398 ساعت 02:11

سلام
درباره سیستم مدیریتی همسفر میخواستم بیشتر بدونم
میتونید کمک بدین؟

موضوعات ندیریتی درون سازمانیست با سپاس

غلامحسین شنبه 29 خرداد 1395 ساعت 21:46

سلام با توضیحات متن و جوابیه ای که دادید لابد تعاونیهای مسافربری وضعیتی بهتر از شرکت همسفر ندارند

سلام دقیقا همینطوره !!! متاسفانه !!

ایوب شنبه 29 خرداد 1395 ساعت 17:39

سلام دوست عزیز
با توجه به عرایضی که شما در مورد شغل رانندگی دارین،ولی بازم علاقه ای که من دارم که ممکنه کاذب باشه (چون تجربه نکردم)اذیتم میکنم،واسه همین حتی واسه مدت کوتاهی هم که شده تصمیم دارم توی این زمینه کار کنم،الانم که تابستونه فرصت مناسبیه،شما سرویسی رو خبر ندارین که شاگرد نداشته باشه ،ترجیحا آدم مطمئنی هم باشه؟؟اگه کمکم کنین که مدیونتون میشم

سلام ایوب خان ، بعضی ها خواهان آزمون و خطا هستند و با توجیهات ارضا نمیشن ، لابد شما هم !!!
اما در مورد فرمایش شما ، فی البداهه نه ولی میپرسم و حتما خبر میدم ، البته اینو هم متذکر بشم که تابستانها معمولا نوجوانها و دبیرستانی ها و حتی دوستان داشجوئی هستند که خواهان اشتغال به این حرفه هستند ، با این حال چشم .

ایوب چهارشنبه 26 خرداد 1395 ساعت 14:50

سلام
من به عنوان مسافر اغلب با همسفر سفر میکنم و در بیشتر مواقع راضی بودم،البته از همسفر اصفهان،رویال هم شرکت خوبیه ولی بعد از چند بار مشکلات موجود در سفر مثل رفتار بد راننده و شاگرد و ایرادات ماشین زیاد باهاش سفر نمیکنیم
ولی شما به عنوان یک عضو از اون شرکت کار میکنین و مشکلات درونی رو بهتر میدونین امیدوارم هرجور که به صلاحتونه واستون پیش بیاد

سلام
ممنونم دوست خوبم ، انتخابها محدودن ، مخصوصا زمانیکه شرایط سنی و جسمیه مناسبی نداشته باشی ، یکی از دلایل عمده ی من برای عقد قرارداد کار بین شرکت و راننده ها همین بوده و هست که نتونن هر زمان دلشون خواست خانوتاده ای را از درامد محروم کنن !! یه مثلی هست که میگن قربون بند کیفتم تا پول داری رفیقتم !!! میشه مثال من و امثال من که تا توانائی لازم را داریم خواهان زیاد داریم و بمحض اینکه به هر دلیل توانمون کم بشه دیگه خریداری نیست و بدبخت خانواده ای که تحت این زندگیه اجبارین !!!!
که البته از رفتن به رویال هم پشیمان و مراجعتم حتمی است .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد