دست نوشته های یک راننده اتوبوس

دست نوشته های یک راننده اتوبوس

ایجاد فضایی برای تبادل نظر، طرح مشکلات و آشنایی با شغل رانندگان
دست نوشته های یک راننده اتوبوس

دست نوشته های یک راننده اتوبوس

ایجاد فضایی برای تبادل نظر، طرح مشکلات و آشنایی با شغل رانندگان

10 جاده ی شگفت انگیز جهان

به نام یزدان پاک 


سلام

جاده ها مثل رگهای بدن میمونند و یکی از عوامل پیشرفت به شمار می آیند ، داشتم مطلبی را میخواندم که به این آدرس رسیدم و بعد از مطالعه و کنکاش ذهنی یادم آمد که ایران باستان در اولین ها سرآمد همه بوده و گشتم تا آدرس مربوطه را پیدا کردم ، دیدم بد نیست برای شما سروران گرامی نیز تکرار شود ، دانستن اینکه ما در گذشته چه بودیم و الان با چه دیدی به ایران و ایرانی نگاه میشود مایه تاسف و سرافکندگیست .


تا بعد ...

نظرات 3 + ارسال نظر
ایوب چهارشنبه 13 آبان 1394 ساعت 18:17

واقعا جاده های شگفت انگیزی بودند،ممنون از لینکتون

سلام خواهش میکنم داش اوب خودمون

مریم ر چهارشنبه 13 آبان 1394 ساعت 11:13

سلام

یک کتاب خریدم (بعد از اینکه سفری به شیراز داشتیم) به سفارش راهنمای تور، به اسم " داریوش و ایرانیان" کتاب کمیاب بود، تقریبا. اما بالاخره پیداش کردم.
خیلی عالی بود. سیستم ها و قوانین ایران باستان، خیلی هوشمندانه بودن!

سلام
مطالعه در مورد خدمات داریوش آدمی را به وجد ویاره

مریم چهارشنبه 13 آبان 1394 ساعت 10:30 http://hamsadehha.blogsky.com

سلام
ممنون برای لینکهایی که دادید خیلی جالب بودند.
اون جاده خطرناکه رو من جرات نداشتم نگاه کنم چه برسه به اینکه سوار ماشین ازش عبور کنم
با اینکه نمی خوام خیلی بدبین باشم و به قول بعضیها سیاه نمایی کنم اما الان از بعضی نظرها از آخر اولیم!
البته آماری که موسسات معتبر خارجی می دن با آماری که مسئولین خودمون می دن زمین تا آسمون فرق می کنه!

سلام
متاسفانه درسته

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد