دست نوشته های یک راننده اتوبوس

دست نوشته های یک راننده اتوبوس

ایجاد فضایی برای تبادل نظر، طرح مشکلات و آشنایی با شغل رانندگان
دست نوشته های یک راننده اتوبوس

دست نوشته های یک راننده اتوبوس

ایجاد فضایی برای تبادل نظر، طرح مشکلات و آشنایی با شغل رانندگان

تغییر قالب

به نام یزدان پاک


سلام


دوستان و سروران  ، شوکه نشید ها !!!!  بعد از 2 سال تصمیم گرفتم قالب قدیمی را عوضش کنم تا خدای ناکرده متهم به تکراری بودن نشم ، البته به کی به کی قسم  خیلی دنبال قالبی مرتبط با موضوع اتوبوس گشتم ،نبود نگرد نیست   یکی از دوستان خواننده هم گفت مشخصات بده برات بسازم ، هنوز تموم نشده  این یکی را امشب با کلی گشت و گذار تور کردم ، نمیدونم ایراداتش چیه ؟؟ اصلا بدرد من میخوره ؟؟ نظر خوانندگان محترم چیه ؟؟؟ تو ذوق میزنه ؟ نمیزنه ؟؟ خلاصه راهنمائی کنید تا تصمیم بگیرم 


تا بعد ...

نظرات 5 + ارسال نظر
محمدحسین پنج‌شنبه 14 آبان 1394 ساعت 13:56

سلام دوست عزیز. این بنده ی حقیر یکی از همکاران شما هستم.من راننده ی اتوبوس هستم.از این که به فکر این قشر زحمت کش بودی و باعث شدید که مردم با این حرفه بیشتر اشنا شوند خیلی سپاس گذارمممممممممممم......انشالله سفر در پناه حق

سلام خیلی خوشحالم که از همکاران بازدیدکننده ی وبلاگ هستند امیدوارم بیشتر ببینمتون

یلـدا یکشنبه 10 آبان 1394 ساعت 14:48 http://shabhayerooshan.ir

سلام

قالب جدید مبارک باشه... ساده وشیکه

مرسی اما دوباره همون قبلی را گذاشتم

وبی برای همه یکشنبه 10 آبان 1394 ساعت 13:08 http://web-for-everyone.blogfa.com/

سلام دادا
باحالی از خودته
ممنون که امدی

سلام
خواهش میکنم

همطاف یلنیز شنبه 9 آبان 1394 ساعت 21:41 http://rahi-2bare.blogsky.com/

سلام سلام
.
می خواستم بگویم من تغییری نمی بینم که... متوجه شدم قالب جدید اومد نداشته و ...
ان شاءالله یه قالب زیبا و البته بی دردسر نصیبتان شود

سلام
درسته مجبور شدم دوباره از همون قبلی لستفاده کنم ، قسمت نظرات همه قالبهای جدید باز نمیشدند و نتونستم کاری بکنم

مریم ر شنبه 9 آبان 1394 ساعت 14:04

سلام. به نظرم قالبش خوب بود
الان دوباره برگشت حالت اول !!!
به هر حال به نظرم خودتون با هر قالبی راحتر هستید، کار کنید.

سلام قالب خوب بود ولی بعد از یاداوریه شما و همچنین مریم بانوی همساده ها نتوانستم بخش نظرات را فعال کنم ترجیحا از همون قالب قدیم استفاده میکنم تا ببینم چی میشه ؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد