دست نوشته های یک راننده اتوبوس

دست نوشته های یک راننده اتوبوس

ایجاد فضایی برای تبادل نظر، طرح مشکلات و آشنایی با شغل رانندگان
دست نوشته های یک راننده اتوبوس

دست نوشته های یک راننده اتوبوس

ایجاد فضایی برای تبادل نظر، طرح مشکلات و آشنایی با شغل رانندگان

اطلاعیه

به نام یزدان پاک


سلام


دوستان و. همراهان گرامی بعد از کلی ور رفتن و از این و اون پرسیدن توانستم عکسهای سفر مربوط به تور را خلاصه و کوچک شده برای نمایش آماده کنم ، با عرض پوزش به علت و دلایل قبلی  الان میتونید راحت ببینید .


با تشکر راننده ی نا بلد  

نظرات 4 + ارسال نظر
مریم ر یکشنبه 3 آبان 1394 ساعت 09:54

سلام-
فکر کنم شما تنها راننده ای باشید در ایران، که اینقدر خوب با کامپیوتر و نت، کار میکنید و در تلاش هستید که مطالب بیشتری بیاموزید. مسلما راننده های خوب و با اخلاق، زیاد داریم. اما شاید زیاد علاقه ای به دنیای مجازی مانند شما نداشته باشند.





موفق باشید

سلام
فرصتهای تنها مواردی هستند که اگر از دست بروند دیگر قابل بازگشت نیستند و با علم به این مثل که ماهی را هر وقت از آب بگیری تازه است ، قصد دارم تا زنده هستم بیاموزم و هر چند فرصتهای از دست رفته را نمیشود جبران کرد.

ایوب شنبه 2 آبان 1394 ساعت 20:51

دست شما درد نکنه،مطالبتون جالب و آموزندست

سلام برادر ایوب خان
خیر مقدم ، نبودین چند وقتی انشالله که به خوشی

غلامحسین شنبه 2 آبان 1394 ساعت 20:42

مرحبا به همت عالی شما ضمنا" جناب کمانگیر لطفا" نمایش لوگوی شرکت ایران ترانزیت ارسالی اینجانب را همانند لوگوی لوان تور و عدل بلاواسطه در پست مربوطه قرار دهید تا در محیط جستجوی گوگل با تایپ کلمه مربوطه نشان قدیمی نیز بلا فاصله قابل مشاهده گردد / با تشکر

سلام
برادر خوشنویس ، عینا همانند پست های قبلی بلاواسطه درج شده اند

مریم شنبه 2 آبان 1394 ساعت 17:58

سلام
دستتون درد نکنه خیلی زحمت کشیدید

سلام
خواهش میکنم وظیفه بود
اما خدائیش واسه من مبتدی کاره سختی بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد