دست نوشته های یک راننده اتوبوس

دست نوشته های یک راننده اتوبوس

ایجاد فضایی برای تبادل نظر، طرح مشکلات و آشنایی با شغل رانندگان
دست نوشته های یک راننده اتوبوس

دست نوشته های یک راننده اتوبوس

ایجاد فضایی برای تبادل نظر، طرح مشکلات و آشنایی با شغل رانندگان

ادامه ی تور

به نام یزدان پاک


سلام


در ابندا عرض کنم خدمت بزرگترای خودم ، نمیدونم چرا ؟؟ و صد البته با هر لحنی که باشه دوست دارم علتشو بدونم !! و سئوال اینجاست که چرا اینطوری و یهوئی آمار بازدید وبلاگ این کمترین سقوط کرده  منتظر جواب و راهنمائی هاتون هستم ، بی صبرانه  !!


خوشا شیراز و وصف بی مثالش         همایون اختر و فرخنده فالش


برای بازدید از آثار باستانیه هر کدام از شهرهای ایران 15 روز مدت کمیه !! اما این توریستهای بی نوا باید MP3 اینهمه شهر را ببینن ، که هم خسته کننده هست و هم بخاطر سپردنشون سخته .

لطفا برای دیدن عکس ها به ادامه ی مطلب بروید : 


عکس ها را اینجا و اینجا و اینجا و اینجا و اینجا و اینجا و اینجا و اینجا ها ببینید برای بهتر دیدن کادر بلای صفحه را ببندید .ببینید 
پ.ن: عکسها خیلی زیادن و نمیشه همشون را گذاشت چرا که از حوصله ی این مقال خارجه ، توضیحاتی که نوشتم ، حاصل حفظ کردن شنیده هامه و اگر اشتباهی هست بفرمائین تا تصحیح کنم ، خیلی از آثار باستانی مثل دخمه های شهر یزد ، حافظیه ، مسجد جامع کاشان، پرسپولیس(تخت جمشید) ، بافت قدیم شهر یزد و کل آثار اصفهان و کلی دیگه که الان توی ذهنم نیست را بدلیل اینکه مموریه دوربین پر شده بود نتونستم عکس بگیرم و یا اصلا بدلیل ترافیک نتونستم ماشین را ترک کنم ، مسجد جامع و بازار و میدان گنجعلی خان کرمان هم جزو آنهاست .
بهر حال بدی و کم و کاستشو به بزرگی و صبر خودتون ببخشید .
آقایون ، داداشام نظر یادتون نره 
 

نظرات 4 + ارسال نظر
همطاف یلنیز یکشنبه 3 آبان 1394 ساعت 08:35 http://fazeinali.blogfa.com

سلام سلام

باغ شازده ماهان و مقبره شاه نعمت الله ولی و کرمان برایم آشناست (دانشجوی کرمان بیدم خوو)
و

برای آمار! قبلا از وبگذر استفاده می کردم بیشتر برای یافتن ردپا
می دانم با توجه به روز و ساعت بازدیدکننده تغییر می کند. مثلا ایام تعطیل کم می شود.

سلام
خیر مقدم ، کرمان شهر زیبائیه وسط کویر
در مورد آمار هم که نگو

مریم دوشنبه 27 مهر 1394 ساعت 14:57 http://hamsadehha.blogsky.com

سلام
من مدتیه به جز همساده ها به ندرت برای وبلاگی کامنت می ذارم دلیلش هم خستگی و بی حوصلگیه
می دونید که ارتباط وبلاگی یک ارتباط دو طرفه ست من سالها به طور یک طرفه برای بعضی وبلاگها کامنت می ذاشتم اما الان دیگه حال و حوصله ی این کار رو ندارم(منظورم برای شما نیست، چون لطف شما همیشه شامل حال همساده ها شده) شما هم اگه می بینید برای بعضیها دارید یک طرفه کامنت می ذارید این کار رو نکنید و برای کسانی وقت بذارید که براتون کامنت می ذارند
حساب وبلاگهای پربازدید کمی فرق داره چون حتی اگه مدیر این وبلاگها بازدید شما رو پس نده، خواننده های این وبلاگها ممکنه با خوندن کامنت شما کنجکاو بشن و به وبلاگتون سر بزنند . (البته اگر با خوندن کامنت شما کنجکاو بشن و دوست داشته باشند نویسنده ی کامنت رو بیشتر بشناسند در واقع کامنت شما باید حرفی برای گفتن داشته باشه )
یک دلیل دیگه ی کسادی وبلاگها اینه که ین روزها همه سرشون به تلگرام و لاین و اینستاگرام و ...گرمه . لایک کردن خیلی راحت تر از نوشتن کامنته
راستی من عکسها رو تو سایت پیکوفایل آپلود می کنم حتما موقع پست گذاشتن در اسکای این جمله رو دیدید :
(برای انتشار فایل‌ها و تصاویر خود در وبلاگتان از سایت www.picofile.com استفاده نمایید)
بعد از ارسال فایل شما می تونید با استفاده از گزینه ی ویرایش تصویر ، سایز عکس رو به اندازه ی دلخواه تنظیم کنید ما معمولا سایز عکسها رو بین 200 تا 300 انتخاب می کنیم
یک سوالی هم جناب خوشنویس از من پرسیدند که خیلی وقت پیش در موردش پرس و جو کردم .جناب خوشنویس پرسیدند مسیر اتوبوسهای اکسپورت کجا بود
از یکی از راننده های قدیمی تعاونی 17 سوال کردم جواب دادند آخرین مسیر مسافران در تهران، میدان خراسان بود و بعد توضیح دادند که اتوبوسهای اکسپورت بیشتر به کاشان و نطنز مسافر می بردند

سلام
ممنون از توضیحاته مفصلتون و تشکر برای وقتی که گذاشتید ، معمولا به وبلاگهائی سر میزنم که ازشون چیزی یاد بگیرم ، شاید برای بیننده و دیگر خوانندگان این سئوال پیش اومده باشه که مثلا چرا فلان وبلاگ جز لینکهای منه !!!
یکروز یکی از همساده ای ها نوشته بود میشه شخصیت مجازیه آدمها را از روی لینکهاشون حدس زد !!! البته الان یادم نیست برای این پست کامنت گذاشته بودم ویا نه !!! و صد البته رفتار آدمها نشانگر روحیات و خواسته هاشونه ، دور از ذهن نیست که یکی از دلایل بازدید ها همون جلب مخاطب باشه ، اما تعداد لینکها هم میتونه آیتمی برای سنجش باشه !! مثلا تعدادی از لینکهای من مدتهاست که اثری ازشون نیست و یا اصلا ماه هاست پستی نگذاشتند ولی چون به نوعی من ازشون چیزی یاد گرفتم که واسم ارزشمند بوده هنوز اسمشون جزو لینکهام هست و دوست دارم اگر روزی از روی کنجکاوی هم که شده سری به وبلاگم زدند بدونند که هنوز دارم محضرشون درس پس میدم ، البته بودند لینکهائی هم که حذف شدند و علتش تغییر مسیر فکریه من و آنها بوده !!
و میدونم که جذابیت تلگرام و ... بیشتر از وبلاگه !!! اما نه واسه ی منه راننده ، ممنونم که اشتباهاتمو گوشزد میکنید

مهدی شنبه 25 مهر 1394 ساعت 23:58 http://audiology.blogfa.com

سلام دوست عزیزم.
حجم عکس ها بسیار بسیار بالاست. با نرم افزارPaint خود ویندوز به راحتی میتونی سایزشونو کوچیک کنی وقتی که با زوم ۱۰۰ در ۱۰۰ تو صفحه نمایش درست دیدی همونو ذخیره کن و تو وبلاگ آپلود کن. اینا خیلی سنگین کردن وبلاگو و ممکنه بعضیا از خیر دیدن عکسا بگذرن بخاطر زمان لود طولانیش.

سلام
ممنونم از راهنمائیتون ، سعی خودمو میکنم

غلامحسین شنبه 25 مهر 1394 ساعت 20:45

با سلام برای تهیه این عکسها زحمت زیادی را متقبل شده اید و اما در مورد آمار نظرات و بازدید کنندگان نسبت به گذشته با مراجعه به یادداشت مربوط به پستی جدید با منظوری جدید (تعداد 20نفر) و تحلیل آن می توانید تا حدودی حقیت ماجرا را دریابید


متوجه نشدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد