دست نوشته های یک راننده اتوبوس

دست نوشته های یک راننده اتوبوس

ایجاد فضایی برای تبادل نظر، طرح مشکلات و آشنایی با شغل رانندگان
دست نوشته های یک راننده اتوبوس

دست نوشته های یک راننده اتوبوس

ایجاد فضایی برای تبادل نظر، طرح مشکلات و آشنایی با شغل رانندگان

استاد شهریار


به نام یزدان پاک


سلام

امروز سالروز خاموشی و سکوت ازلیه استاد محمد حسین بهجت تبریزی (شهریار ) بود ، من کمترین چی میتونم بگم از ایشان ، تنها به عقل قاصرم خطور کرد شعری از خود استاد را برایتان بگذارم یادشان گرامی 


دریافت

پیرم و گاهی دلم یاد جوانی می‎کند
بلبل شوقم هوای نغمه‎خوانی می‎کند

همتم تا می‎رود ساز غزل گیرد به دست
طاقتم اظهار عجز و ناتوانی می‎کند

بلبلی در سینه می‎نالد هنوزم کاین چمن
با خزان هم آشتی و گل‎فشانی می‎کند

ما به داغ عشقبازی‎ها نشستیم و هنوز
چشم پروین همچنان چشمک‎پرانی می‎کند

نای ما خاموش ولی این زهره‎ی شیطان هنوز
با همان شور و نوا دارد شبانی می‎کند

گر زمین دود هوا گردد همانا آسمان
با همین نخوت که دارد آسمانی می‎کند

سالها شد رفته دمسازم ز دست اما هنوز
در درونم زنده است و زندگانی می‎کند

با همه نسیان تو گویی کز پی آزار من
خاطرم با خاطرات خود تبانی می‎کند

بی‌ثمر هر ساله در فکر بهارانم ولی
چون بهاران می‎رسد با من خزانی می‎کند

طفل بودم دزدکی پیر و علیلم ساختند
آنچه گردون می‎کند با ما نهانی می‎کند

می‌رسد قرنی به پایان و سپهر بایگان
دفتر دوران ما هم بایگانی می‌کند

شهریارا گو دل از ما مهربانان مشکنید
ور نه قاضی در قضا نامهربانی می‎کند




برگرفته از tarabnak.blog.ir

نظرات 2 + ارسال نظر
ندا دوشنبه 30 شهریور 1394 ساعت 11:04 http://bahal567.mihanblog.com

لاییییییییییییییییک

سلام
خوش اومدین
مرسی

... جمعه 27 شهریور 1394 ساعت 23:35

سلام علیکم
ضمن عرض وقت بخیر و خسته نباشید خدمت شما برادر عزیز و بزرگوار میرسانم که بنده تقریبا هر هفته یکبار به وبلاگ شما سر میزنم و این مباحث که مطرح میفرمایید رو مطالعه میکنم راستش جنابعالی و امثالتون واقعا باعث افتخار هستید افرادی که دستتون رو جلوی کسی دراز نمیکنید و با این شغل هر چند زحمت و مشقت زیادی داره و صد البته مطمئن هستم که علاقه ای به این شغل ندارید اما باز نهایت تلاشتون رو انجام میدید تا از راه حلال و شرعی نون زن و بچه رو در بیارید!! بنده راننده نیستم اما واقعا درکتون میکنم جناب...
راستش بنده برنامه نویس و طراح وبسایت هستم و از همین حالا اعلام آمادگی میکنم که در صورت تمایل ، این وبلاگتون رو با تقبل تمام هزینه های جانبی خودم به وبسایت بزرگ تبدیل کنم که در سطح ملی فعالیت داشته باشید حتی میتونم صورت کمکتون کنم به صورت یک پایگاه اطلاغ رسانی در بیارید صدای شما به گوش هر مسئولی که لازمه خواهد رسید.
در هر صورتی که خواستید بنده در خدمت شما شخص زحمتکش و بزرگوار هستم تا فراموش نکردم دیگاهم رو راجب این پست که خیلی نظرم رو جلب کرد خدمتتون بگم " دلم درد گرفت"
ببینید توی جامعه رانندگان امثال شما برادر بزرگوار زیاده همه ما به صورت کاملا شفاف مطلع هستیم که رانندگان از قشر زحمت کش این جامعه هستندحرف های شما هم کاملا منطقیست اما به غیر از شما یه عده از راننده های اتوبوس هستند که واقعا رفتار آنها باعث میشه دیدگاه مردم کلا عوض بشه خصوصا توی شهر ما راستش من رفت و آمدم به تهران زیاده هر بار که میخوام بیام یا برگردم توی ترمینال ها شاهد رفتار های مختلف از رانندگان ، کارمندان شرکت های حمل و نقل ، حتی افراد به اصطلاح دلال هستم که جدا از هر لحاظ حساب کنیم رفتارشون شایسته نیست میشه گفت تقریبا من خیلی ساله که میام و میرم اما راننده کارمند یا دلال علیه السلام تقریبا ندیدم اما از طرف دیگه حق با شماست رانندگان زحمت کشی مثل شما نباید جور افراد لات و بی سرپایی مثل اونها رو بکشند و مردم با هر عینکی که به اونها نگاه میکنند به شما هم نگاه کنند ضمناً از حرفای بیخودی هیچوقت ناراحت نباشید چون اهمیت به حرف های بیخودی باعث تضعیف روحیه و در نهایت شکستتون میده . عذر خواهی میکنم اگه طولانی شد .
منتظر جوابتون در ایمیلم هستم. اجرکم عند الله.

سلام
دوست گرامی ممنونم از اظهار نظرتون ، ولی من وقتی به جماعت زندانی برخورد میکنم ، برای راحتیه خیالم اول میپرسم چرا اون تو بودی و سعی در قضاوت ندارم ، البته ناراحت هم نیستم چون سالیان به اینجور دیدن ها عادت کردم ، فقط گاهی روزمره هامو که مینویسم این هم شد یکیش
باز هم از لطفتون سپاسگذارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد