دست نوشته های یک راننده اتوبوس

دست نوشته های یک راننده اتوبوس

ایجاد فضایی برای تبادل نظر، طرح مشکلات و آشنایی با شغل رانندگان
دست نوشته های یک راننده اتوبوس

دست نوشته های یک راننده اتوبوس

ایجاد فضایی برای تبادل نظر، طرح مشکلات و آشنایی با شغل رانندگان

جاده گرد

به نام یزدان پاک


سلام


برنامه ای از شبکه ی اول سیما پخش میشه به نام ایرانگرد ، به تهیه کنندگیه آقای جواد" فارابی " .


من که واقعا از دیدن این برنامه سیر نمیشم و قطع به یقین اگر هر برنامه ی مورد علاقه ام زمان پخشش با این برنامه همزمان باشه ، مسلما ایرانگرد را میبینم .


به قول معروف آقای فارابی زده تو خال ، برنامش خیلی راحت و زیبا دیده میشه ، لوکیشن ها همش طبیعیه و مثل عسل ، شیرینه 


حالا من یه پیشنهاد برای عوامل دست اندر کار دارم  : جاده های ایران هم جاده های راز آلود و دیدنیی هستن ، بعضی زیبا و جذاب و بعضی مخوف و پر خطر کاش میشد برنامه ای مستند هم در این خصوص ساخته بشه ، تا هم مردم خودمون از مسیرها و جاده هائی که تا بحال نرفتند و شاید اصلا نتونن برن مطلع بشن و هم توریستهائی که میخوان کشور ما را برای مقصد گردشگری انتخاب کنن با انتخاب بخشی از این مقوله ، سهمی برای شناساندن جاده های ایران به جهانیان داشته باشند .


نمیدونم شاد عملی و جذاب نباشه ، ولی حداقل میتونه آرشیوی برای آیندگانمون باشه ، اگر کسی هست که دستی بر آتش داشته باشه ، من هم هستم ، یا علی .


تا بعد ...

نظرات 2 + ارسال نظر
مریم ر دوشنبه 23 شهریور 1394 ساعت 11:52

سلام. چون این برنامه متناسب با شغل شماست، بهش علاقه مند شدید.

هر چند مسلما که جاده های بسیار زیبایی در کشور ما وجود داره.

میتونین ایمیلی از این برنامه پیدا کنید و بهشون ایمیل بدید یا با روابط عمومی ایمیلی و تماسی توضیح بدید

سلام
ممنون از راهنمائیتون حتما سعی میکنم

مریم جمعه 20 شهریور 1394 ساعت 19:23 http://hamsadehha.blogsky.com

سلام
من این برنامه رو ندیدم ولی دیدم دوستان عزیزمون در کامنتهاشون از این برنامه تعریف می کنند کاش ساعت پخش این برنامه رو می نوشتید.
من فکر می کنم برای رسوندن صداتون به تهیه کنندگان این برنامه باید راه دیگه ای رو انتخاب کنید چون احتمال داره دست اندرکاران برنامه از وجود وبلاگ شما بی اطلاع باشند

سلام
من معمولا فقط صبحها اون یک روز در میون میتونم تماشا کنم و جمعه صبح بود حوالیه ساعت 8 صبح

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد