دست نوشته های یک راننده اتوبوس

دست نوشته های یک راننده اتوبوس

ایجاد فضایی برای تبادل نظر، طرح مشکلات و آشنایی با شغل رانندگان
دست نوشته های یک راننده اتوبوس

دست نوشته های یک راننده اتوبوس

ایجاد فضایی برای تبادل نظر، طرح مشکلات و آشنایی با شغل رانندگان

دلم درد گرفت


به نام یزدان پاک


سلام


دیروز جمله ای از محترمه مسافری شنیدن کردم که دلم بدرد آمد ، اما به گوشه ی جگر خریدمش ، چرا که بقول معروف حق با مشتریه 


ما چند روزیه بواسطه ی اشتغال آقا مسعود یکی از چهره های هفتگی ، بدون مهماندار(شاگرد)هستیم ، دیروز بهمین دلیل خودم داشتم اثاث گرامی مسافران را توی جعبه ی اتوبوس میگذاشتم  که ، یکی از مسافرانی که از قضا هفته ی پیش با خودمون راهیه تبریز برای سیاحت بودند فرمودند یه جوری(جائی) بگذارین چیزی از توی چمدونم کم نشه !!! با تعجب و کمی دلخوری پرسیدم ؟ خانم  مگر دفعه ی پیش که مسافرمون بودین چیزی از وسایلتون کم شده که حالا اینطوری میفرمائید ؟ که جواب دادند خیر !! اما گفتم تا یک وقت چیزی کم نشه !! که من دیگه ادامه ندادم .


جالبتر اینکه چون دیدم مسافری هستند که برای بار دوم همسفر هستیم ، هم به خودشون و هم به همراهانشان وبلاگم را معرفی کردم و خواستم تا ضمن خوندن نظرشونو بابت سفر بگذارن ، که بدجوری زدن توی برجکم 

چرا دید مردم نسبت به راننده ها اینطوریه ( گنه کرد در بلخ آهنگری به شوشتر زدند گردن مسگری )

بهر حال حق با مشتریه نه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟


تا بعد...

نظرات 4 + ارسال نظر
غلامحسین سه‌شنبه 17 شهریور 1394 ساعت 11:20

با سلام لطفا"در صورت امکان گالری عکس از اتوبوسهای دهه 40 خورشیدی همراه با آرم بدنه شرکتهای آن زمان مثل میهن تور و لوان تور و غیره تهیه و در این سایت به نمایش بگذارید

سلام
ممنونم که سرافرازم کردید چشم تلاش خود را خواهم کرد

ایوب سه‌شنبه 17 شهریور 1394 ساعت 02:14

هر شغلی که اسمش بد در بره همینه،حالا شما هر چقدرم خوب باشی مردم به یه چشمه دیگه نگا میکنن
ولی چه کارایی تو بعضی از شغلا میکنن که آدم خجالت میکشه ولی بازم مردم بهشون احترام میذارن

سلام
صد البته که بنده ی حقیر بیشتر به این بیت شعر توجه دارم و سعی بر احترام متقابل دارم
عیب کسان منگر و احسان خویش
دیده فرو بر به گریبان خویش
پاینده باشید

مریم ر دوشنبه 16 شهریور 1394 ساعت 13:36

مقصر اون راننده هایی هستند که با بعضی از رفتارها، این ذهنیت رو توی مسافرا ایجاد کردن!

ضمن اینکه اون خانم و هر شخصی، حق نداره، زود قضاوت کنه !!! قیافه و شغل و درآمد و ... افراد نشان دهنده شخصیت و انسانیت آنها نیست.

سلام
مرسی

مریم دوشنبه 16 شهریور 1394 ساعت 13:26 http://hamsadehha.blogsky.com/

سلام
شما مسئول مشکلات روحی دیگران نیستید.
اگه کسی همه رو دزد می بینه شما مقصرید؟
گیریم که یک بار هم چنین اتفاقی افتاده باشه آیا درسته که رفتار غلط یک نفر دیگه رو به کل تعمیم بدیم؟
جناب کمانگیر خودتونو درگیر این حرفها نکنید و حتی یک لحظه به این حرفهای بی اهمیت فکر نکنید

سلام
نه ناراحت اون کار ایشون نیستم بلکه از ظاهری که کار ما داره دلخورم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد