دست نوشته های یک راننده اتوبوس

دست نوشته های یک راننده اتوبوس

ایجاد فضایی برای تبادل نظر، طرح مشکلات و آشنایی با شغل رانندگان
دست نوشته های یک راننده اتوبوس

دست نوشته های یک راننده اتوبوس

ایجاد فضایی برای تبادل نظر، طرح مشکلات و آشنایی با شغل رانندگان

کشور من ایران سرزمین 4 فصل


به نام یزدان پاک


سلام


کمتر جائی را سراغ دارم که در هر فصلی از سال ، نقاط دیگرش شاهد فصلی دیگر باشند .


خدا را شکر که با بارشهای تابستانی (با اینکه سازمان هواشناسی این بارشها را با میانگین سالهای قبل همسان میداند) ، آب و هوای برخی از استانهای کشورمان روزهای پائیزی را تجربه مبکند .


دیروز از حدودهای ساعت 18.30 باران مهمان استان آذربایجانشرقی شد و خداوند متعال خوان نعمت گسترد .


واقعا جای اونهائی که نبودند هزار بار خالی و صد حیف که امسال مثل سالهای قبلی ماشین ندارم و خانواده ی من هم امسال از دیدن این مناظر محروم شدند .


بارش باران  ملایم با هوائی مطبوع و دل ا نگیز ، گردنه ی شیبلی را دیدنی تر از هر روز دیگه ای کرده بود مه رقیقی که روی زمین پهن شده بود ابهتی خاص به ارتفاعات اطراف جاده میداد ، واقعا با دیدن این صحنه ها شکر خدا کمترین کاری بود که میشد انجام داد .


دیدن کوههای تشنه و منتظر باران و غربتشان ،  چشیدن طعم آب و درک لذت سیراب شدنشان ، استجابت دعای کشاورزان دیمی کار و خوشحالیشان  و خیلی افکار رنگارنگ دیگه ، افکاری بودند که با ورق زدنشون احساس شعفی بهم  دست میداد که  قلمم از نوشتنش  قاصره ، بازم فقط میتونم بگم خدایا هزار هزار بار شکرت .


خوبه اگر قصد سفر دارید ، ضمن اطلاع از اوضاع جوی ، همچنین داشتن تجهیزات لازم مثل چتر و بارانی و ... سری به استان آذربایجانشرقی بزنید و حضشو ببرید  


بعد از پلیس راه بستان آباد ( دقیقا نمیدونم چند کیلومتر) دریاجه ای هست که فکر میکنم با تجمع آبهای باران و برف بصورت فصلی تشکیل میشه (چون تقریبا چند وقتی بود تقریبا خشک شده بود) ، نمیدونید چه منظره سحر انگیزی داره ، حالا بعد از خشکی دوباره با این بارانهای اخیر مقداری آب کف دریاچه نمایان شده و نوید زندگی میده ، این دریاچه و باغها و ویلا ها و ارتفاعات اطرافش آرامشی به من میده که تابحال با دیدن هیچ منطقه ای نداشتم .


شهریور داره به نیمه میرسه ، دلی خوش ، فرصتی برای سفر با عزیزان ، و سفری توام با شادی و نشاط و سود سفرهم سلامتی را برایتان آرزو دارم .


تا بعد ...

نظرات 3 + ارسال نظر
ریحان جمعه 13 شهریور 1394 ساعت 17:10

هنوز قسمت نشده اون طرفارو ببینم انشاالله یه روز با سرویس شما راهی میشیم :)))
موفق باشید

سلام
انشالله
در خدمتم

یلدا پنج‌شنبه 12 شهریور 1394 ساعت 14:46 http://shabhayerooshan.ir

سلام

چه زیبا و بااحساس توصیف کردید نعمت زیبای باران و مناظر دیدنی ایران را...

قلمتان جاوید دوست خوبم

سلام
نظر لطف شماست والا اینطورم که گفتید نیست

مریم ر چهارشنبه 11 شهریور 1394 ساعت 08:46

من چون دانشگاه تبریز درس خوندم، جاده اونو بارها رفتم
فوق العاده اس، به خصوص از میانه تا تبریز (البته اگر با قطار برید که از میانه میره مراغه و بعد تبریز) فوق العاده زیباس، به خصوص در فصل بهار، امسال هم اوایل خرداد اون مسیر با قطار رفتم و کلی عکس انداختم. قطار از توی تونل های متعدد در دل کوه ها رد میشه و دیدن مناظر کوهستانی در فصل بهار که پر از سرسبزی دشت ها و درختها هستند و رودخونه آب، خیلی قشنگه
(یک اشکالی در وبلاگ هست چندین بار کد امنیتی رو میزنم با وجودی که درسته، پیغام میده صحیح نیست)

سلام
خواهر گلم همینطوره که گفتین ، منطقه ای پر از هیجان و دیدنی هائی که از تماشای آنها سیر نمیشی
در مورد اشکال موجود گهی پیش میاد امیدوارم که بلاگ اسکای به سرنوشت بلاگفا دچار نشه یک با نظرتونو کپی کنید از وبلاگ خارج و دوباره وارد بشین و نظر را پیست کنید و کد را وارد حتما انجام میشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد