دست نوشته های یک راننده اتوبوس

دست نوشته های یک راننده اتوبوس

ایجاد فضایی برای تبادل نظر، طرح مشکلات و آشنایی با شغل رانندگان
دست نوشته های یک راننده اتوبوس

دست نوشته های یک راننده اتوبوس

ایجاد فضایی برای تبادل نظر، طرح مشکلات و آشنایی با شغل رانندگان

احترام متقابل

به نام یزدان پاک


سلام


هیچوقت فراموشم نمیشه ، پاسگاه پلیس راه دالکی در استان بوشهر تازه ساخته شده بود ، ولی هنوز افتتاح نشده بود ، با این حال یه ماشین گشت پلیس به همراه مامورین راهور کنار جاده و مقابل پاسگاه اتوبوسها را متوقف میکردند و پس از کنترل مدارک ، اجازه ی حرکت میدادند .


یکی از اون روزها به من هم ایست دادند ، بلافاصله بعد از توقف من جلوی افسر مربوطه ، ستوان سومی بودند که با ادای احترام نظامی از من و اتوبوس پیشواز کردند ، بعد از ورود به اتوبوس  کلاه از سر برداشتند و سلام کردند و اجازه خواستند تا مدارک را کنترل کنند و من متحیر از چیزهای ندیده ، مدارکو دادم و بعد از کنترل مجددا دست دادند و عذرخواهی کردند و از اتوبوس پیاده شده و کلاه بر سر گذاشتند و مجددا ادای احترام نظامی کردند ، دیدم حیفه از چنین شیر مردی قدردانی نشه ، ترمز دستی را کشیدم و پیاده شدم و با احترام مراتب تشکر خودمو به عرض ایشان رساندم .


واقعا احترام ، احترام میاره و هنوز بعد از گذشت سالها اون صحنه ی نادر جلوی چشمانمه ، اسم اون سرکار ستوان را فراموش کردم ، اما در صورتیکه از خوانندگان باشند بهشون عرض میکنم ، وطن ما به داشتن چنین ، مردان غیور و فهمیده ای میباله .


تا بعد...

نظرات 3 + ارسال نظر
مریم چهارشنبه 7 مرداد 1394 ساعت 09:57

سلام
واقعا که اتفاق نادری در ایران بوده
واقعا که باید از چنین فردی تشکر کرد و احترام گذاشت
منم تجربه ام این بوده که هر موقع سروکارم به نیروی انتظامی یا راهنمایی و رانندگی بوده، جوری با آدم برخورد میکنند که ببخشید انگار طلب کار هستند. همیشه انتظار دارند که مردم جلوشون خم بشند ومردم به اونا احترام بگذارند!!!!!
نمیدونم چرا این فرهنگ در کشور ما وجود دارد؟!!!!!!

سلام
از ماست که بر ماست

ستاره یکشنبه 4 مرداد 1394 ساعت 01:12 http://joghde0shab.blogfa.com/

سلام دوست قدیمی .دلم برای خودتون ونوشته هاتون تنگ شده بود .ایشالا همیشه کنار خانواده شادو سلامت باشین . همیشه بروز باشین ما هم از مطالبتون استفاده کنبم

سلام
یار کم پیدای مجازی ، کجائید شما ؟؟؟؟
انشالله که اوضاع بر وفق مرادتون باشه
خوشحالم که دوباره کامنتی از شما را دیدم
نفرمائید بنده نوازی میکنید
راستی چند وقتیه که دیگه وبلاگتون باز نمیشه چرااااااااااااااااااااااااااا

مجنون شنبه 3 مرداد 1394 ساعت 13:56 http://zahralove2060.blogfa.com/

سلام.ببخشید درستش کردم

سلام
خواهش میکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد