دست نوشته های یک راننده اتوبوس

دست نوشته های یک راننده اتوبوس

ایجاد فضایی برای تبادل نظر، طرح مشکلات و آشنایی با شغل رانندگان
دست نوشته های یک راننده اتوبوس

دست نوشته های یک راننده اتوبوس

ایجاد فضایی برای تبادل نظر، طرح مشکلات و آشنایی با شغل رانندگان

حق که گرفتنی بود اما ؟؟؟؟

به نام یزدان پاک


سلام


یه زمونهائی (شماها یادتون نمیاد) میگفتن حق گرفتنیه نه دادنی  اما دوره ی جدید اگر بخوای بگی که این حق منه ، مثل جیگر توی کلاه قرمزی یا باید ، خر باشی و مسخرت کنند و حقتو ندن  ویا یا باید پیه اخراج و ، تهمت و خلاصه همه چیزو به تنت بمالی  .


خلاصه که حق با صاحبان :

کار 

کارخانه

با مدیران :

اداره 

شرکتها 

اشخاص حقیقی :

دشمنان ، جان

دشمنان ، نان

اشخاص مثلا حقوقی :

روسای بانک

رئیس شرکت خودمون 

و الی ماشالله ههه بجز من 

ما هم که گله ای نداریم ، اصلا سرماه بعد یک ماه سگ دو زدن ، خدمت تمامی سروران گرام ، که از راه دور با اهدای اخم و افاده قدم رنجه فرمودند و محفل ما را مزین کردند  می رسیم و دو دستی میزنیم توی سر خودمون و ...

 بد جوری دلم پره ،،، می ترسم زبان سرخ بدهد سر سبز بر باد 

تا بعد ...


نظرات 3 + ارسال نظر
مجنون سه‌شنبه 30 تیر 1394 ساعت 21:08 http://zahralove2060.blogfa.com/

سلام.ممنون از حضورتون ببخشید کم بهتون سر می زنم اگه با تبادل لینک در بلاگفا موافق بودید بهم خبر بدید_لطفا دوباره امتحان کنید شاید درست شده باشه!

سلام
اومدم وبلاگ جالبی دارید بازم مزاحم میشم

سلام دادا
خوبی؟
حاجی من یه وب نویس قدیمی هستم
هر کاری میکنم که یه وب داشته باشم
دلم نمیاد که حذفش کنم
چون کل زندگیم تو اینترنت و وب گذرونده شد
و هیچ لذتی از نوجونیم نبردم
میخوام وب نویسی رو دوباره شروع کنم
نمیتونم
وب نویسی هم نکنم نمیتونم
نمیدونم چیکار کنم
نظر شما چیه؟

سلام
اخوی شما استعداد و تجربت خیلی بیشتر از منه ولی بنظرم چون موضوع خاصی را بهش نپرداختی مدام از نوشتنهای گوناگون خسته میشی ، یه موضوع اجتماعی را که به نظر خودت جای بحث داره را به چالش بکش .
موفق باشی

یلدا سه‌شنبه 30 تیر 1394 ساعت 11:35 http://shabhayerooshan.mihanblog.com

بله همیشه حق با .... است

بیخیال این نیز بگذرد



سلام
درسته که میگذره ، اما بشدت بد میگذرد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد