دست نوشته های یک راننده اتوبوس

دست نوشته های یک راننده اتوبوس

ایجاد فضایی برای تبادل نظر، طرح مشکلات و آشنایی با شغل رانندگان
دست نوشته های یک راننده اتوبوس

دست نوشته های یک راننده اتوبوس

ایجاد فضایی برای تبادل نظر، طرح مشکلات و آشنایی با شغل رانندگان

کلاس باز آموزی

به نام یزدان پاک


سلام


امروز نظرم با پست قبلی متفاوته ، از آن جهت که حسن رفتار یک شخص میتونه مجموعه ای را سربلند کنه ، همانطوریکه ، سوئ رفتار شخصی دیگر میتونه نتیجه ای کاملا بر عکس داشته باشه !!


امروز علیرغم اینکه عنوان شد این دوره از کلاسها قبلا برگزار شده بوده و عملا دیگه نمیبایست ، برگزار میشد ، ولی بودند افرادی چون من که مدتی در ناوگان حضور نداشتند و لاجرم ، مجبور بودند برای تعویض دفترچه ای که مدتی از آن استفاده نمیکردند و از شرایط جدید هم بی اطلاع بودند ، به این دوره از کلاسها بروند .


لازم بذکره که با توجه به اینکه ، اکثر این مدل کلاسها مفید به فایده نیستند ! اما حضور شخص جناب سرهنگ رضائی منفرد ، و نوع برخورد ، بزرگ منشانه و خالی از تکبر ، که البته به ندرت دیده میشود ، باعث ایجاد محیطی ، دوستانه و عنوان مسائل و یادآوری قوانین ، برای رانندگان و گوشزد پاره ای از موارد که هرچند روزی چند بار هم تکرار شوند باز هم کم است .


در خلال صحبتهای جناب سرهنگ فرصتی پیش آمد که من هم ، بتوانم اندکی از مسائل و موانع موجود را بازگو کنم ، هرچند فرصت بسیار کم ، و گفتنی ها بسیار بودند ولی بنوبه ی خودم از حلم و بردباری ، فرمانده مذکور تحت تاثیر قرار گرفتم ، بنوعی که بخودم جرات دادم ، آدرس این وبلاگ را به ایشان بدهم و دعوتشان کنم به حضور در این محیط و استفاده از نظرات ایشان .


باز هم از همین مکان استفاده میکنم ، و از صبر و حوصله ای که به خرج دادند و صحبتهای حقیر را به آرامی گوش دادند و پاسخهای لازم را هم دادند تشکر کنم .


ولی مجدد از این تریبون استفاده میکنم و عاجزانه خواهشمند که در خصوص مباحث مطرح شده ، بیشتر دقت و بحث شود ، شاید بقول حضرتشان باعث نجات جان حداقل یک نفر بشود .


تا بعد...  

نظرات 2 + ارسال نظر
شنگین کلک پنج‌شنبه 31 اردیبهشت 1394 ساعت 23:25 http://hamsadehha.blogsky.com

سلام
و بسی خوشحالی که شما روز خوبی داشته اید
مسلماً شخصی که بتواند نظر منفی شمارا نسبت به آن سازمان
تغییر دهد باید خصوصیات قابل تاملی داشته باشد .
گرچه معمولا برای من پیش نیامده است که با برخورد یک نفر از سازمانی
نظرم نسبت به آن تشکیلات تغییر کرده باشد چه مثبت و چه منفی اما
دید مثبت و حال خوب همیشه خوشایند است .
ان شاالله که همیشه خوشحال باشید

سلام ممنونم که مطالبو میخونید ، تویه عرایضم ، گفته بودم که بسیار نادر این اشخاص ، و عرضم این بوده : گاها بعضی ها میتوانند در بر خوردهای خود چنین باشند

مریم سه‌شنبه 29 اردیبهشت 1394 ساعت 21:55 http://hamsadehha.blogsky.com/

سلام
خب وقتی ما و شما از قید "بعضیها" استفاده می کنیم یعنی اینکه امثال جناب سرهنگ رضائی منفرد رو مستثنی می کنیم
خدا رو شکر که امروز با دیدن سرهنگ رضایی روزتون قشنگتر ودیدتون نسبت به مسئولین بهتر شد

سلام
همه جا هستند آدمهای خوب ، مهم اینه که ، اونروز نصیب هر کس چه کسی باشه !!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد