دست نوشته های یک راننده اتوبوس

دست نوشته های یک راننده اتوبوس

ایجاد فضایی برای تبادل نظر، طرح مشکلات و آشنایی با شغل رانندگان
دست نوشته های یک راننده اتوبوس

دست نوشته های یک راننده اتوبوس

ایجاد فضایی برای تبادل نظر، طرح مشکلات و آشنایی با شغل رانندگان

بیمه تامین اجتماعی

به نام یزدان پاک


سلام


دیروز رفتم تا جواب کمیسیون پزشکی را بگیرم ، بعد از چند ساعتی معطلی و گرسنگی ، صدامون زدند و 10 تا10 تا رفتیم توی سالن کمیسیون .


میخوام یه توضیحی ، شاید من درآوردی باشه ! آدمی که مغزش با مشکل مواجه شده باشه مثل سکته ی مغزی ، بیشتر خطرناکه یا قلبش ؟؟


مهمترین عضو بدن سر هستش که بیشترین فرامین از همونجا صادر میشه !! دوستان پزشکی که وبلاگو میخونن اگر اشتباهی دیدند ، دستور به تصحیح بدهند ، به دیده ی منت اجرا میشه ! پس همچین آدمی نباید رانندگی کنه .


اما قلب ، عضوی عضلانی و حیاتی که با یکبار آریتمی شدن ! یا فاتحه ی طرف خوندس یا میشه مثل من ، بقولی ، های ریسک !!


دیروز با پزشکان محترم سر همین موضوع بحث داشتم که : دستور به خفگی دادند و ما هم اطاعت کردیم !!


اما ، اگر من مجاز به رانندگی هستم ، که به تشخیص کمیسیون دیروز ، هستم !! اگر احتمال یک درصد پشت فرمان اتوبوس دچار ایست قلبی و یا موردی مشابه شدم که احتمالش کم نیست ، و باعث بروز صحنه ای دلخراش برای هموطنانم شدم ، اونوقت مقصر کیه ؟؟  


من به نوبه ی خودم این موضوع را پیگیری خواهم کرد ، هر چند که دست ما کوتاه و خرما بر نخیل ، چرا که گر رسم بود که مست گیرند       در شهر هر آنچه هست گیرند !!! اکثر رانندگان با عارضه ای روبرو هستند که برای شغل رانندگی همراه با خطر میباشد ، اما اولویت بندی هم بد نیست .


دیروز با توجه به 6 تا استنتی که توی قلبم جا خوش کرده ، برای من 40% از کارافتادگی تعیین کردند که شامل از کارافتادگیه کامل نمیشه و لاجرم باید برم و بشینم پشت فرمون ، و منو امثال من هم که برای امرار معاش محکوم به کاریم ، باقیش با خدا !!


Image result for ‫کاریکاتور در مورد رانندگان اتوبوس‬‎


تا بعد ...

نظرات 6 + ارسال نظر
سیدمسعود پنج‌شنبه 7 خرداد 1394 ساعت 06:47

تقصیر از مقصر است

اونوقت مقصر کیه ؟؟؟؟؟؟

فاطمه شنبه 26 اردیبهشت 1394 ساعت 00:23 http://1-sociological.mihanblog.com


چی بگم والا

ممنونم که سر زدید

یلدا جمعه 25 اردیبهشت 1394 ساعت 08:49 http://shabhayerooshan.mihanblog.com

آمدم وزن زندگی ام را درست کنم

غافل شدم

قافیه اش را باختم.

سلام سر مصرع هر شعر و غزلی یاد خداست ، پس شاد باش چون او را داری

ایوب پنج‌شنبه 24 اردیبهشت 1394 ساعت 18:51

سلام...ایشالا که پای هیچکس به کمیسیون پزشکی نرسه...خودم میخوام برای معافیت پزشکی اقدام کنم ولی میترسم رد کنن

سلام
انشالله که هر چی خیره پیش بیاد براتون

یلدا سه‌شنبه 22 اردیبهشت 1394 ساعت 19:50 http://shabhayerooshan.mihanblog.com

سلام

واقعا متاسف شدم. این قانونهای غلط و نابجا کم نیستن که فقط منفعت خوشونو در نظر میگیرن

برای شما هم آرزوی سلامتی میکنم دوست عزیز

سلام
بروکراسیه اداری یکی از معضلات نظام اداریه ماست ، یعنی این داستان کلش واس ماس

مخاطب دوشنبه 21 اردیبهشت 1394 ساعت 19:36

سپاسگزارم استاد.

سلام
من که اینو میدونم ، کوچیک همه هستم .
پس نتیجه ی اخلاقی اینه که استاد شمائین !!!!!!!!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد