دست نوشته های یک راننده اتوبوس

دست نوشته های یک راننده اتوبوس

ایجاد فضایی برای تبادل نظر، طرح مشکلات و آشنایی با شغل رانندگان
دست نوشته های یک راننده اتوبوس

دست نوشته های یک راننده اتوبوس

ایجاد فضایی برای تبادل نظر، طرح مشکلات و آشنایی با شغل رانندگان

وبلاگ جدید

به نام یزدان پاک


سلام 


امیدوارم که حالتون خوب باشه و دماغتون چاغ !!


اگر از احوالات اینجانب ، خواسته باشید ! ملالی نیست بجز دوریه ریال !! البته رفتم دکتر        هااااااااااا


بعد از چندتا آزمایش و عکس و سیتی اسکن و اکو و ... تیم مجرب ، کمیسیون پزشکی اعلام کردن بیماری واگیر 


داری گرفتم که مدتیه بد جوری شایع شده بنام ضعف ریال و به موجب آن تراول خونم بد جوری پائینه !!!


میگم متخصص ماهر سراغ ندارید ؟؟؟؟؟؟؟


توی قسمت پیوندهام ، وبلاگ همه را بخونید ، مخصوصا حافظه ی من که وبلاگ جدید منه (سرگذشتی که از 


سرم گذشته ) نظر هم بگذارید هر چی بیشتر بهتر !!!!!!


تا بعد...

نظرات 5 + ارسال نظر
Birsan چهارشنبه 23 اردیبهشت 1394 ساعت 00:30 http://4divariye-majazi.mihanblog.com/

سلام
اختیار دارین..
هِدِر قسمت بالای صفحه رو میگن.فارسی شم میشه "سر صفحه".

سلام
ممنونم انجام شد

Birsan یکشنبه 20 اردیبهشت 1394 ساعت 23:43 http://4divariye-majazi.mihanblog.com/

سلام
والا الان که دیگه تراول خون اکثریت مردم پایینه!!!
خدایا خودت که میدونی ما آدم تنبلی نیستیم تو کار برسون ما خودمون پول در میاریم
راستی چه داخل پرانتز دلچسبی بود!"سرگذشتی که از سرم گذشته"
اینو توو قسمت هِدر وبلاگ جدیدتون بنویسید قشنگ میشه ها.نه؟

سلام رسیدنتون بخیر بیرسن !!!!
میگم یه سئوال ؟
هدر یعنی دقیقا کجای وبلاگ میشه ؟؟؟
میدونی که من بیسوادم ؟؟

کیان شنبه 19 اردیبهشت 1394 ساعت 22:43 http://kianeparse.blogfa.com

ان شا الله همیشه سلامت باشید و عمرتان در صحت و سلامتی بگذرد.
شکست نفسی میفرمایید بزرگوار.ما در مکتب شما آموزش میبینیم.
زنده و پاینده باشید

شرمنده نفرمائید

کیان شنبه 19 اردیبهشت 1394 ساعت 18:19 http://kianeparse.blogfa.com

از شنیدن آهنگ بلاگت واقعا لذت میبرم.
دستت درد نکنه دوست عزیز

گلی خوش بوی در حمام روزی
رسید از دست محبوبی بدستم
بدو گفتم که مشکی یا عبیری
که از بوی دل انگیز تومستم
بگفتا من گلی نا چیز بودم
و لیکن مدتی با گل نشستم
کمال همنشین در من اثر کرد
وگرنه من همان بودم که هستم

کمال همنشینی با شما دوستان ذره ای در حقیر هم اثر داشته وگرنه من همان هستم که بوذم

کیان شنبه 19 اردیبهشت 1394 ساعت 18:17 http://kianeparse.blogfa.com

سلام دوست عزیز و بزرگوار من.احوالت چطوره؟گویا تراول خونت مثل من پایینهعیب نداره دوست خوبم همین که تنت سالم باشه کافیه بقیه زندگی حاشیه است.
همیشه تندرست و سلامت باشید شما و خانواده محترم

سلام
چون میگذرد غمی نیست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد