دست نوشته های یک راننده اتوبوس

دست نوشته های یک راننده اتوبوس

ایجاد فضایی برای تبادل نظر، طرح مشکلات و آشنایی با شغل رانندگان
دست نوشته های یک راننده اتوبوس

دست نوشته های یک راننده اتوبوس

ایجاد فضایی برای تبادل نظر، طرح مشکلات و آشنایی با شغل رانندگان

پول

به نام یزدان پاک


سلام


در دنیای امروز تنها قدرتی که یکه میتازه ، پول هستش .


حالا ، اونهائی که دارن ، پورشه سوار میشن و حالشو میبرن ، حسود نیستم اااااا ، ولی ندارم .


و اون دسته ای که ندارند ، خوب ندارند دیگه (مثل خودم) خوب به جهنم که ندارند ، اونا هم برن پولدار بشن ، بله ؟ چطوری ؟؟ خخ این یه رازه نمیتونم لو بدم !!


یکی میمرد از درد نداری !! یارو داد میزد آقا زردک میخواهی !! منظورم اوضاع این روزهای روزگاره !!


مدتی هست بنا بر دلایلی نرفتم بیابون و یه مدتی به شغل دیگه ای مشغول بودم که بهر دلیل نچرخید و تعطیلش کردم بخاطر ، مشکلات مالی شدید ، بیمه تامین اجتماعیم قطع شد ، کارت هوشمندم هم خودبخود ، بخاطر اینکه سرویس نرفته بودم مدتی قطع شد ، برای تمدید کارت رفتم ، گفتند باید تمامیه مراحل اخذ کارت هوشمند را از نو طی کنم ، انگار نه انگار من مدت 14 ، 15 سال راننده ی حرفه ای بودم ، مراجعه کردم برای تمدید ، اولین خان ، بیمه تامین اجتماعی بود ، کلی آزمایشو مهمتر از همه کلی پول ، آخه اگر منو امثال من پول داشتیم ، که نمگذاشتیم بیمه قطع بشه ، تست سلامت !! خوب منم که مشکل قلبی دارم ، کمیسیون پزشکی میخواد !! و بازم کلی پول !!! حالا یکی نیست بگه اگه من صفر بودم از لحاظ مالی ، الان رفتم زیر صفر ، کلی قرض کردم تا بتونم این مراحلو طی کنم تازه رسیدم پله ی اول ، و اگه بخوام ادامه بدم ، دیگه پولی در کار نیست و نمیدونم چکار کنم ، مخلص کلام منظورم از بیان همچین موضوعی اینه که مسئولینی که میشینن و قانون وضع میکنن ، در چه عوالمی سیر میکنن ، نمیدونم !! آخه باید مشکل را اساسی حل کرد نه اینکه بعد از یه چاله ، چاهی بزارن جلوی پای مردم !!


پول ، میشه آدرس بدین بیائیم خدمتتون ، عرض ادبی کنیم ، شاید از الطاف شما چیزی هم عایده ما بشه ، یارو میره بخاطر اینکه یه بازیکن رفته لیگ عربی و برگردوننش ، 5 میلیارد تومان پول میده و اسمشو میزارن عمل خیر !!!!!!!!!!


برادران خیر سلام !!!!!!!!!!


تا بعد ...

نظرات 4 + ارسال نظر
مهدی سه‌شنبه 15 اردیبهشت 1394 ساعت 01:28 http://audiology.blogfa.com

سلام. اومدم عرض ادب و احترامی به دوست پارسالی بکنم. نوشته هات بوی زندگی میدن با اینکه از نداری مینویسی ولی بدجوری ازت زندگی و زنده دلی استشمام میشه. پس حتما همه چیز درست میشه و اونی که میخوای میشه

سلام دوست خوب پارسالی !!!
اینو همیشه میدونم ، که خدای من کریمه ، باب نوشتن مطالب در محیط مجازی فقط عنوان درد دلهای شخصی در محیطی مجازیه که به نوعی درد دل عامه ی مردمه !!
بازم از حضور سبزتون سپاسگذارم

فاطمه سه‌شنبه 15 اردیبهشت 1394 ساعت 00:22 http://1-sociological.mihanblog.com

آقای کمانگیر ای کاش کاری از دستم بر می اومد برای شما می کردم
جز دعا در حق شما و اینکه خدا هیچ پدری رو شرمنده نکنه
کاری از دستم نمیاد.
امیدوارم خبر خوبی در مورد حل شدن مشکلتون بشنویم

سلام از اظهار لطفتون سپاسگذارم !!
گر نگهدار من آن است که من میدانم
شیشه را در بغل سنگ نگه میدارد

شما به دلتون غمی راه ندین ، منظور من از عنوان این مسائل در محیط مجازی ، فقط طرح مسائل در محیطی هستش که به اون دسترسی دارم ، چرا که دست ما کوتاه و خرما بر نخیل

یلدا دوشنبه 14 اردیبهشت 1394 ساعت 14:41 http://shabhayerooshan.mihanblog.com

مطلبی که نوشتید خیلی خوب بود! شاید صداتون به گوش اونی که باید برسه!

خدا رو چه دیدی؟!

موفق باشید بزرگوار....

سلام
شاید !!!!
ممنونم

یلدا دوشنبه 14 اردیبهشت 1394 ساعت 14:39 http://shabhayerooshan.mihanblog.com

✔ ☹ ✗ ☺ ✘☻ Ⓛⓞⓥⓔ Ⓑⓐⓡⓡⓔⓝ ☻✘ ☺ ✗ ☹ ✓
دیگر بهار هم سرحالم نمیکند
چیزی شبیه معجزه زلالم نمیکند
آه ای خدا مرا به کبوتر شدن چکار
وقتی که سنگ هم رحم به بالم نمیکند♥
✔ ☹ ✗ ☺ ✘☻ Ⓛⓞⓥⓔ Ⓑⓐⓡⓡⓔⓝ ☻✘ ☺ ✗ ☹ ✓

خیلی زیبا بود ممنونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد