ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 |
به نام یزدان پاک
باسلام
یکی از حقوق مسافری ، این است که بتوانند مسائل و مشکلات در حین سفر را به اطلاع مراجع ذی الصلاح
برسانند ، که با در نظر گرفتن این مورد ، پایانه پیامکی 110120 پلیس راهور ، راه اندازی شد !! حالا این مسیر چقدر مطمئن هست و آیا مجریان بعدها ، واسه حالگیری از این حربه استفاده خواهند کرد یا خیر ؟؟؟
چه میزان ، میشود به فرستنده ی پیامک اطمینان کرد ؟؟ آیا فرستنده بدون قصد و غرض قبلی و با در نظر گرفتن ،قوانین صحیح راهور ، این پیامک را میفرستد ؟؟
رانندگان چقدر بین مسافران اعمال نفوذ میکنند و یا با چه طریقی با این مورد روبرو میشوند ؟؟
بهر تقدیر مسیر ، به خودی خود ، مسیر خوبیست !! اما امید به نتایجی در خور داریم !!!
چکیده ی اخبار امروز هم اسکانیا !!!!
خداوند متعال تمامیه مسافران را سلامت به مقصد برساند ، حتی با اتوبوس اسکانیا ، و روح درگذشتگان حادثه ی اخیر را قرین رحمت ، بی انتهای خود بگرداند .
تا بعد ...
خیلی جالب موضوع رو بیان کردید
قلم زیبایی دارید
نظر لطف و بزرگ منشی شماست والا من کجا و نوشتن و قلم زیبا کجا
سلام...از بعضی جهات این سامانه خوبه ولی من فکر میکنم که بعضی از مردم ما فرهنگ استفادشو ندارن...یا حتی مسافرا میتونن قبل از فرستادن پیامک به راننده در صورت اشتباه تذکر بدن بعدش پیامک بفرستن و...
سلام ایوب خان
نظر شما هم درسته ممنونم سر زدین
سلام و با آرزوی سلامتی
به نظرم همیشه کسانی هستن برای حالگیری هم شده از این قانون استفاده کنن.
واقعا رانندگی شغل سختیه.
خداقوت
ممنونم