دست نوشته های یک راننده اتوبوس

دست نوشته های یک راننده اتوبوس

ایجاد فضایی برای تبادل نظر، طرح مشکلات و آشنایی با شغل رانندگان
دست نوشته های یک راننده اتوبوس

دست نوشته های یک راننده اتوبوس

ایجاد فضایی برای تبادل نظر، طرح مشکلات و آشنایی با شغل رانندگان

یمن

به نام یزدان پاک


سلام


امیدوارم این مدت از  شروع سال 94 خوش گذشته باشه ، راستشو بگم : الان توی مسافرتم و دسترسیم به نت محدوده ولی با این حال تمامیه دوستان (لینکدنیمو) چند باری سر زدمشون.


و اما حرکات اخیر عربستانی ها و تداوم حماقت دوران جاهلیتشون ، تا امروز ، مرا بر آن داشت تا تنها تریبونی که واسه گفتن حرفهای دلم دارم بگم !! 


آقا جان نمیدونم ، اون قیام یمانی که جزو علائم ظهورت ازشون یاد شده ، همینه یا نه ؟؟ ولی تو را به جان مادرت (س) بیا 


و دنباله عراضیم با رهبر عزیزم ، از تو فقط اشاره ؛ تا خاک این وهابی ها را با گونی به ملک اصلیشون بکشیم ،


ما قصدجنگ و ستیز نداریم اما تا کجا ؟ آیا میشه ببینی که نا بینا و چاه است ! اگر خاموش بنشینی گناه است !!


عربستان نباید و نباید فقط به نوک بینیش نگاه کنه ! نکنه دلشون میخواد که نفت سالهای آتی از فسیل اجسادشون توی خلیج همیشه فارس تامین بشه !!


کمی هم اندیشه بد نیست اینان که تاریخ معاصر و تمدنشونو مدیون ایران هستن ، مثل شاه جدیدشون آلزایمر دارن که نمیتونن گذشته ی ننگینشونو بیاد بیارن ؟؟


تا بعد...

 

نظرات 2 + ارسال نظر
محمد حسین یکشنبه 9 فروردین 1394 ساعت 12:41 http://safiran12.mihanblog.com/

سلام دوست عزیز مطالب خوبی داری به ما هم سر بزن و با نظرات خوبت همراهمون باش
http://www.jonbeshnet.ir/news/59110
http://www.jonbeshnet.ir/news/60220

از وبتون استفاده کردم سعی میکنم بیشتر سر بزنم
ممنونم که به وب حقیرانه ی من سر زدین

بی نام یکشنبه 9 فروردین 1394 ساعت 12:09

سلام. خوبین؟ تمام آرزوهای خوب.
راستی من خیلی وقته وبلاگمو درشو تخته کردما، لینکشو برنمیدارین؟

سلام سال نو مبارک
من رفیق نیمه راه نیستم ازتون خبری نبود منم لینکتونو داشتم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد