دست نوشته های یک راننده اتوبوس

دست نوشته های یک راننده اتوبوس

ایجاد فضایی برای تبادل نظر، طرح مشکلات و آشنایی با شغل رانندگان
دست نوشته های یک راننده اتوبوس

دست نوشته های یک راننده اتوبوس

ایجاد فضایی برای تبادل نظر، طرح مشکلات و آشنایی با شغل رانندگان

بالن

به نام یزدان پاک


سلام


در ابتدا از دوستانی که اومدن ، سر زدن احوال پرسی نمودندی و بهر طریق سراغی از این حقیر گرفتن سپاسگذارم بعدشم که جونم واستون بگه من از سال89 دچار سکته قلبی شدم و بخاطر گرفتگیه 3تا از عروق قلبیم بستری و تحت عمل آنزیوپلاستیو نصب 2 عدد استنت ناقابل به ارزش ریالی تقریبی 7 میلیون تومان قرار گرفتم و به طریقی از همجواری ساکنان حرم دوست محروم شدم !!!

امسال از ایام عید نوروز به بعد دوباره دچار علائمی دال بر گرفتگیه مجدد عروق شدم و با مراجعه به پزشکی از پزشکان متبحر مشخص شد که دوباره آنزیوپلاستیه مشکوک به عمل باز دارم که با دریافت توجهات خاص الهی منجر به همون انزیوپلاستی و نصب فعلی 2عدد استنت غیر داروئی به ارزش ریالی ناقابلی در حدود 11 میلیون تومان و نیاز به نصب استنتی در تاریخ 4/14 میباشم از این مقدمه حوصله سر ببر این منظور را قصد حصول داشتم که هنوزم اوضاعم چنان مناسب کتابت و تایپ نیست و ملاجم نیاز  به علاج عاجل دارد و در صورت تصادف با اشتباهات کثیره احتمالی به بزرگواریه حضرتتان ببخشید

علی القائده میبایست تا4/14 در منزل استراحت میکردم ولی چون تن موندن توی خونه را ندارم و پولشم ندارم پس لاجرم میرم سر کار پس نتیجه اینکه زیاد دعام کنین 

 این گلها رو هم بکارین تو باغچه کوچتون شاید روزی واسه مراسمی لازمتون بشه !!!!

عجب مرده با شعوریم.............

این چند خطه در هم وبر همو نوشتم به پاس کامنتها و ابراز همدردیه دوستانی که بهم سر زدن ...



تا بعد...

نظرات 5 + ارسال نظر
ریاضی کار شنبه 7 تیر 1393 ساعت 12:07 http://science-math.mihanblog.com

سلام
من در ادامه صحبت های بی نام خواستم بگم که:
چند تا عدد هم در متن مشاهده شده، پس متن واقعا خوبی هست
امیدوارم طریقه محاسبه و بدست آوردن این اعداد رو هم به زودی بیاموزید...

حالتون هم امیدوارم عالی بشه.

ایوب جمعه 6 تیر 1393 ساعت 00:33

ایشالا زودتر خوب بشی وبه سلامتی کامل برسی

سلام دوست گرام :
مرسی و ممنون از توجهتون

بی نام پنج‌شنبه 5 تیر 1393 ساعت 23:25 http://b-nam.mihanblog.com

... سلام... میشه گفت غافلگیر شدم و وا رفتم... یه مقدار زیادی از اصطلاحات تخصصیشو که نفهمیدم. اما با توجه به تخصص نیمبند خودم(ادبیات) اینو فهمیدم که شما در شرایط ناخوش احوالی بسسسسیار جذاب تر مینویسد. امیدوارم دیگه هیچوقت به این خوبی ننویسید.
لطفا. دیگه. به این خوبی ننویسید.
مراقب خودتون باشید
منتظر همون نوشته های سابقتون هستم. اونا غلط غولوط داشت، این نداشت.
بد بنویسید. . . خوب ننویسید

سلام آآآآآآآآآآآآآآآآآخی نکنه خدا نکنه شما هم !!!
نه نمیشه آخه
خخخخخخخخخخخخخخخخ
مرسی که ابراز احساسات اونم از نوع مخصوصش کردین مرسی و ممنون دعام کنین

ستاره پنج‌شنبه 5 تیر 1393 ساعت 14:15 http://joghde0shab.blogfa.com/

سلام
ایشالا که همیشه سالم و سلامت باشین سایتونم رو سر خانوادتون مستدام باشه.
از پس درد مالی و جانی به اسونی بر بیایین و خدا اسایش و آرامش مالی و جانی و براتون مقدر کنه.
بسیار دعا گوی شما هستیم.
(گرما براتون خطرناکه مواظب باشید.)

سلام سپاسی فراوان از توجه و التفاتتون
چشم سعی میکنم

nafas چهارشنبه 4 تیر 1393 ساعت 23:16 http://nafas.melatblog.ir

سلام دوسته خوبم
ممنون از نظر شما
نظر شما در ادامه ی مطلب نظرسنجی قرار داده شد

سلام
واقعا
خجالتم دادین منو این حرفا محاله محاله
ممنونم که خوندینش و وقت گذاشتین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد