دست نوشته های یک راننده اتوبوس

دست نوشته های یک راننده اتوبوس

ایجاد فضایی برای تبادل نظر، طرح مشکلات و آشنایی با شغل رانندگان
دست نوشته های یک راننده اتوبوس

دست نوشته های یک راننده اتوبوس

ایجاد فضایی برای تبادل نظر، طرح مشکلات و آشنایی با شغل رانندگان

آیا میشود که جسد خود را ببینیم

به نام یزدان پاک 

 

سلام 

 

18 بهمن سال89 سر کار بودم ترمینال صفه ساعت حدود 2 بعد از ظهر شرکت همسفر . 

بعد از روزی پر مشاجره (شغلی) تلفن و قطع کردم سینم بد جوری درد میکرد چند روزی بود سوزش توی قفسه سینم داشتم به گمانم سرما خوردگیه ،، سرم  خیلی شلوغ بود راستشو بگم خودم دوست داشتم سرم شلوغ باشه میخواستم تمامیه کارها را خودم هماهنگ کنم تا بی نقص باشن (البته دلیل موجه هم دارم) . 

نشستم پشت میز کارم درد قفسه سینه یک لحظه امانمو برید کتمو از روی صندلی برداشتم یه حسی هلم میداد برم بیمارستان نمیدونم تو اون موقع چی گفتم و چکار کردم اما تا تاکسی سرویس ترمینال پیاده رفتم راننده تاکسی تا حال خراب منو دید فهمید چی میخوام تخته گاز گذاشتم درب اورزانس بیمارستان الزهرای اصفهان خواستم پیاده بشم که افتادم .... 

از این به بعدشو شاید باورتون نشه اما خودمو میدیدم که روی برانکارد دراز کشیدمو پرستارا چه کار که نمیکنن چی میگفتن نمیفهمیدم چقدر گذشت بازم نمیدونم ، اما تا زمانی که به هوش اومدم تو بخش مراقبتهای ویزه خودمو میدیدم نمیدونم بگم حس خوبی بود یا بد اما تنها چیزی که یادم میاد از حس اون موقع دلم به حال خودم و تنهائی که توش گیر کرده بودم میسوخت  اما برای اولین بار خودم خودمو دیدم . بی وزنیه مطلق .. 

 

 

تا بعد ...

نظرات 6 + ارسال نظر
بی نام سه‌شنبه 6 خرداد 1393 ساعت 22:43 http://b-nam.mihanblog.com

سلام. نیستید! حالتون که خوبه انشاالله؟ امیدوارم خوب باشید و زودتر یه پست جدید بذارید دیگه بابا حوصلمون سر رفت!

سلام مرسی از توجهت حالا میشه دوستان جانی را شناخت ممنون از توجه و احوال پرسیتون احتمالا فردا در مورد موضوعی جدید پستی بذارم

بنده خدا جمعه 2 خرداد 1393 ساعت 16:59 http://computer-training.blog.ir/

سلام
ببخشید اصلا وقت نمیکنم بیام نت شرمنده سوالی دارید بپرسید اومدم میخونم جواب میدم.دعام کنید امتحانای سختی دارم.
التماس دعا .یا علی

اونقدرا مهم نیست انشالله که موفق باشین و قبولی کمترین هدیه خدا بابت زحماتتون باشه

ستاره جمعه 2 خرداد 1393 ساعت 00:01 http://joghde0shab.blogfa.com/

سلام دوست عزیز
خدارو شکر که الان سالمین.
وقتی آدم رو تخت بیمارسستان خوابیده تازه میگه حیف سلامتیم نبود.
منم خوبم یه برگه ازمایش دارم هی میبرم این دکتر و اون دکتر .اونا هم هی نسخه پشت نسخه.منم نخوردن دارو و نخوردن دارو.شبا میومدم بلاگفا واسم بالا نمی یومد امشب کائنات کمک کردن گمونم.دسترسی به وب خودم نداشتم والاااا

سلام شکر خدا امیدوارم بزودی سلامتی حاصل بشه
درسته مدتی امان از این نت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ravi پنج‌شنبه 1 خرداد 1393 ساعت 02:46 http://www.takstarblog.blogfa.com/

تجربه عجیب و فکرمی کنم نابی داشتین!

مصاحبه دکتر احمدی با شمارو شنیدم خیلی شنیدنی بود !

امیدوارم همیشه سالم و سلامت باشین !

سلام و شاید فرصتی دوباره از سوی خدا اگر عاقل باشم

بی نام دوشنبه 29 اردیبهشت 1393 ساعت 19:09 http://b-nam.mihanblog.com

خدا به همه سلامتی بده و به شما. نمیتونم تصور کنم، البته من یه داستان نصفه دارم که موضوعش همینه.

نرگس دوشنبه 29 اردیبهشت 1393 ساعت 16:31

عالی بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد