دست نوشته های یک راننده اتوبوس

دست نوشته های یک راننده اتوبوس

ایجاد فضایی برای تبادل نظر، طرح مشکلات و آشنایی با شغل رانندگان
دست نوشته های یک راننده اتوبوس

دست نوشته های یک راننده اتوبوس

ایجاد فضایی برای تبادل نظر، طرح مشکلات و آشنایی با شغل رانندگان

دنیا و هجمه هایش

به نام یزدان پاک


سلام


اوضاع ، اوضاع غریبیه ! یکی میمرد از درد نداری ! یکی فریاد میزد یارو زردک میخواهی ؟؟؟؟؟؟؟

سال 93 با تمام خاطرات بجا مونده از سال 92 شروع شد ، میشه حدس زد ساله سختی پیش رو داشته باشیم ، اما از قدیم گفتن : تا شام نگشته گله از روز مکن !! ما هم میگیم چشم !!

اما شواهد و قرائن میگن احتیاط کن فاصله سقوط تا صعود از مو هم باریکتر شده ، خدا مثل همیشه به فریاد همه برسه .

 میخوام بگم اگه کسی توانائیشو داره به کمک کسانی بره که واقعا در گیر و دار زندگی دارن نابود میشن .

پدرانی هستن شبها اونقدر دیر خونه میان تا بچه ها از گرسنگی خوابشون برده باشه ، مادرانی هستن با گفتن قصه سعی در خوابانیدن طفل گرسنشون دارن !!

خیلیا هم هستن دلیل جرمشون نداریه ! 

بهر حال بیاد شعر سعدی رحمت الله علیه : بنی ادم اعضای یکدیگرند که در افرینش ز یک گوهرند باشیم و هر چند کوچک اما التیام زخمی باشیم !

اللهم عجل لولیک الفرج خدایا امروز روز موعودت فرزند برومند زهرای مرضیه بود بحق رسولت محمد مصطفی(ص) در فرجش تعجیل بفرما !!!

از این صحبت ها که بگذریم سال ساله مقاومته ، سعی و تلاش داشتیم بیشترش کنیم . نمی خوام شعار بدم اما در مورد خودم همین جوریه من با تاسیس کارگاهی و بکار گیریه حداقل 10 نفر سعی در اجرای شعار کردم . خیلی سخته و میشه گفت اولش کمر شکن بود اما بعد از چند ماه داره را میفته کی میدونه شاید دعای خیر کسانی  دنبالمه یا خدا دوستم داشته ولی بهر حال از خدای خودم راضیم میتونم بگم خدا خیلی نوکرتم که هوامو داری و داشتی لطفا بیخیالم نشو !!!

از دوستان راننده گه گاهی میان سراغم و دلگرمی میدن ، البته بعضیا هم بد جوری تو ذوقم میزنن شاید که حق با اونا باشه . ولی منم سعیمو کردم و خواهم کرد ، تا چه پیش آید و چه در نظر افتد ؟

میخوام اونائی که این پست و می خونن بپرسم که نظرتون نسبت به زندگی و کار بصورت کلونی چیه ؟ آیا راهکاری برای این نوع زندگی دارین شاید یه روزی برسه مجبور بشیم اینجوری زندگی کنیم !!

و آیا با کار کارگاهی موافقین یا کار انفرادی ؟

دوست دارم جوابهاتونو بخونم اگه دوست داشتین میتونین رو ایمیلم جواب بدین (shoorya@yahoo.com)

منتظرم نذارین !!!!!!!!!!!!!


تا بعد...

نظرات 3 + ارسال نظر
ستاره پنج‌شنبه 28 فروردین 1393 ساعت 18:02 http://joghde0shab.blogfa.com/

مهرسا شنبه 23 فروردین 1393 ساعت 21:35 http://www.comment-bomb.blogfa.com/

سلام،شغل جدید مبارک.انشالله که شغل پر درآمدی برای شما و کسایی که در کنار شما مشغول به کار هستن باشه.مهم نیست که دیگران چه نظری در رابطه با و شغل و حرفه ی شما دارن مهم اینکه شما برای هدفتون و برای رفاه خودتونو خانوادتون تلاش می کنید،خیلیم خوبه که دست به کار کارگاهی زدید و بانی خیر شدید تا چند تا جون بیکار نباشن و پول حلال کسب کنند. خب کار و زندگی گروهی سختیای خاص خودش رو داره چون بین آدما تفاوتهای فردی زیادی وجود داره و همین موجب بروز مشکلات عدیده ای میشه ،به نظر من راهکار این نوع کار و زندگی میتونه صبوری خوش قلبی همکاری صمیمانه و در کل انسان بودن به معنای واقعی کلمه باشه.

سلام مرسی امیدوارم که بتونم و خدا هم کمکم کنه دعام کنید

بی نام شنبه 23 فروردین 1393 ساعت 19:52 http://b-nam.mihanblog.com

سلام. ببین من میگم شما خیلی شجاع و با اراده و خوش قلب هستی که به خاطر اشتغال زایی و کمک به اقتصاد، خودتو به زحمت میندازی. البته هر کس تو این شرایط باید حواسشو کاملا جمع کنه و حساب شده پیش بره. منم از خدا براتون توفیق و برکت میخوام و امیدوارم روز به روز پیشرفت کنید. (راستی تو دم و دستگاهتون واسه مام جا هست؟ کارگر نمیخواین؟)

سلام ممنونم که جواب دادین دعام کنین شما دوستان سرورین اختیار دارین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد