دست نوشته های یک راننده اتوبوس

دست نوشته های یک راننده اتوبوس

ایجاد فضایی برای تبادل نظر، طرح مشکلات و آشنایی با شغل رانندگان
دست نوشته های یک راننده اتوبوس

دست نوشته های یک راننده اتوبوس

ایجاد فضایی برای تبادل نظر، طرح مشکلات و آشنایی با شغل رانندگان

هر از گاهی شیطنت

به نام یزدان پاک 

 

سلام 

 

در ابتدا قسم میخورم که دیگه شیطنتی هنگام رانندگی نمیکنم و این یک خاطره هستش ماله خیلی پیشترها 

 

از اصفهان میرفتم شیراز اون موقع ها جی پی اس نبود و فقط با صفحه تاخوگراف کنترل میشدیم، پلیس را اصفهان ثبت ساعت کردم و افتادم توی مسیر نزدیکهای عید نوروز بود و مسافرا هم همه خوشحال منم اتوبوس روز سوار شده بودمو خودمم جوان و جویای نام مسیر اصفهان ، شهرضا 70 کیلومتر هستش من با سرعت 100 کیلومت بر ساعت باید حدود 40دقیقه این مسیر را طی میکردم ولی دقیقا 28 دقیقه بیشتر طول نکشید تو اون موقعیت من سرعت 195 کیلومتر را هم با اتوبوس TX تجربه کردم . 

خدائیش خدا رحمم کرد . 

 

تا بعد ...

نظرات 7 + ارسال نظر
مامان چهارشنبه 21 اسفند 1392 ساعت 09:52 http://namopa.blogfa.com

کاش من اون موقع تو ماشینتون بودم...

مهسا سه‌شنبه 13 اسفند 1392 ساعت 10:53

عجب راننده ی با مرامی

اگر قادر نیستی خود را بالا ببری همانند سیب باش تا با افتادنت اندیشه ای را بالا ببری (دکتر علی شریعتی)
کاش میشد اینطوری باشم

ﺁﺳﻴﻪ چهارشنبه 7 اسفند 1392 ساعت 18:43 http://neveshtehayea30.blogfa.com

ﺑﺎ اﻳﻨﻜﻪ ﺧﻂﺮ ﺩاﺭﻩ ﻭﻟﻲ ﻣﺴﺎﻓﺮ اﮔﻪ ﻣﺜﻞ ﻣﻦ ﺑﻲ ﻛﻠﻪ ﺑﺎﺷﻪ ﺩﻭﺳﺖ ﺩاﺭﻩ
ﻫﻔﺘﻪ ﮔﺬﺷﺘﻪ اﺯ ﺷﻴﺮاﺯ ﺗﺎ ﺗﻬﺮاﻥ ﺭﻓﺘﻢ ﺷﺪ 10 ﺳﺎﻋﺖ و ﺧﻮﺷﺤﺎﻝ ﺑﻮﺩﻡ ﻛﻪ 2 ﺳﺎﻋﺖ ﺯﻭﺩ ﺭﺳﻴﺪﻡ...ﺑﺮﮔﺸﺘﻢ اﺯ ﺗﻬﺮاﻥ ﺑﻪ ﺷﻴﺮاﺯ ﺷﺪ 14 ﺳﺎﻋﺖ و ﻛﻠﻲ ﻏﺮ ﻏﺮ ﻛﺮﺩﻡ ﻛﻪ ﭼﻘﺪﺭ ﺧﺴﺘﻪ ﺷﺪﻡ...
ﺭﻓﺖ و ﺑﺮﮔﺸﺖ ﻫﻢ ﻣﺎﺷﻴﻦ ﻭﻱ اﻱ ﭘﻲ ﺑﻮﺩ و اﺯ ﻳﻪ ﺷﺮﻛﺖ....
ﻭاﻗﻌﺎ ﭼﻪ ﺟﻮﺭﻳﻪ ﻛﻪ ﻳﻜﻲ 2 ﺳﺎﻋﺖ ﺯﻭﺩﺗﺮ ﺭﺳﻴﺪ و ﻳﻜﻲ 2 ﺳﺎﻋﺖ ﺩﻳﺮ ﺗﺮ???ﭘﻠﻴﺲ ﺭاﻩ اﻭﻥ ﻭﺳﻄ ﭼﻜﺎﺭ ﻣﻴﻜﻨﻪ???

:تعجب
سلام خوب والله چی بگم فضا عمومیه !!!:

کاظمی سه‌شنبه 6 اسفند 1392 ساعت 01:28

برنامه رادیو هفت هرشب بجز جمعه ها ساعت 11 شب تا 12 از شبکه آموزش تلویزیون پخش میشه. چند مدتی یکبار در هفته یکی از آیتمهاش یادداشتهای یک راننده اتوبوسه. راستی پخش رادیویی هم داره ساعت یک بامداد از شبکه رادیویی فرهنگ. هر شب موضوعی داره که براساس این موضوع آیتمهایی از خواندن نوشته ها توسط هنرمندان مختلف شعر ترانه داره.کلا برنامه جالبیه

ستاره سه‌شنبه 6 اسفند 1392 ساعت 00:41 http://joghde0shab.blogfa.com/

با اتوبوس 195 تااااااااااااااااااااااااااااا

قبل از اختراع دوربین و بوجود اومدن پلیس نامحسوس بود؟


بله با شرمندگی حدودا 10سال پیش

کاظمی دوشنبه 5 اسفند 1392 ساعت 04:04

با سلام. وبلاگی با موضوع منحصر بفرد. خیلی خوشحال کننده. راستی تو برنامه رادیو هفت خاطرات یه راننده اتوبوس هست. اون نوشته شماست؟

سلام دوست خوب و گرامی و ممنون از سر زدنتون ، نظر لطفتونه ، در مورد برنامه رادیو 7 اصلا نمیدونم چی هست اما اگه آدرس بدین یه سری میزنم ، یه وقت ...
میشه آدرسشو بزارین منم ببینم

hiro یکشنبه 4 اسفند 1392 ساعت 19:45 http://manensanhastam.blogfa.com/

بخوان به نام زندگی

سروده های بی ریا

و دعوتت نمی کنم

خودت به سادگی بیا..!



که من خزان خانه را

پر از جوانه می کنم

برای خنده رو شدن

تو را بهانه می کنم..!

موفق باشی و در پناه حق دوست گرامی

سلام دوست خوبم شعر خیلی خیلی زیبائی بود مرسی

ممنون که سر زدین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد