دست نوشته های یک راننده اتوبوس

دست نوشته های یک راننده اتوبوس

ایجاد فضایی برای تبادل نظر، طرح مشکلات و آشنایی با شغل رانندگان
دست نوشته های یک راننده اتوبوس

دست نوشته های یک راننده اتوبوس

ایجاد فضایی برای تبادل نظر، طرح مشکلات و آشنایی با شغل رانندگان

اتوبوس های چینی

اتوبوس بین شهری XMQ6121Y

به نام یزدان پاک


سلام

با توجه به تجربه چندین ساله در سیستم حمل و نقل و کار با برندها و مدل های مختلف اتوبوس بین شهری میتونم به جرات بگم که کدام مدلها و به چه دلایل از بقیه بهتر و یا از کیفیت کمتری برخوردارند .

به هر حال قبلا در مورد مدل های مصرفی داخلی توضیحاتی داده بودم ولی در مورد برندهای متعدد و مختلف چینی صحبتی نشده بود . البته کشور چین یکی از غول های تولید در جهان است اما به این دلیل که میبایست زیاد تولید کنند و کشورهای مقصد برای انها متفاوت است تا کنون وسایل مصرفی چینی در داخل کشور نه تنها مفید به فایده نبودند ، حتی در بسیاری از مواقع مشکل ساز و حادثه آفرین نیز بوده اند مثلا کامیون های هوو ، خلاصه چین برای جلب نظر مشتری به ظاهر این اتوبوسها و تزئینات انها بیش از کیفیت و سیستم فنی انها دقت کرده که البته چندان پایدار و کار امد نیستند بهر حال میبایست در خرید واستفاده از این نوع محصولات وسواس بیشتری به خرج داد و حدالامکان از این نوع وسایل استفاده نکرد بحث تخصصی و طرح ایرادات در مجال این پست نمیگنجد و در صورت نیاز خوانندگان محترم جهت همکاری در خدمتم .


تا بعد...

نظرات 6 + ارسال نظر
آتنا پنج‌شنبه 1 اسفند 1392 ساعت 11:06

سلام کمانگیر عزیز
از طریق دکتر احمدی اومدم اینجا و تقریبا همه وبلاگتونو خوندم. من سالهاست دانشجو هستم(لیسانس تا دکترا) و زیاد اتوبوس سوار شدم. همیشه فکر می کردم این راننده که گاهی شب تا صبح فقط چشم به جاده می دوزه و گاهی حتی یکی کلمه حرف نمی زنه، به چی فکر می کنه؟ راستش با خوندن نوشته هاتون فهمیدم بنده خدا یه جورایی حق داره، چون افکار راننده ها هیچ شباهتی با مسافرا نداره، با اینکه مبدا و مقصد همه یه جاس و گاهی مسافت هم طولانیه.
بهرحال خداقوت آقا! درپناه حق، تندرست، شاد و پیروز باشید. خوشحالم که با شما آشنا شدم چون ازین به بعد اگر گاهی با برخورد بدی از طرف همکاراتون مواجه بشم، یادآوری شما، مطالب وبتون و دغدغه هایی که ازشون نام بردین باعث می شه احساس بدی پیدا نکنم.
ضمنا به خاطر خانواده، حس مسولیت پذیری و وبلاگ خوبتون بهتون تبریک می گم.

سلام دکتر عزیز خیلی ممنونم که به من سر زدین از دکتر احمدی هم سپاسگذارم کار زیبائی کردن و از این خوشحالم که بتونم به هدفی که دنبال میکنم نزدیک بشم بازم متشکرم

پژمان پنج‌شنبه 1 اسفند 1392 ساعت 09:44

سلام از شما متشکرم بخاطر اینکه در بهبود وضع شخصیتی رانندگان تلاش می کنید.
اینکه بعضی مواقع ادم ها به اجبار به بعضی مشاغل رو میارند از موارد شناسایی ایران تو جامعه جهانیه
وخوب تو ایران ما وضع رانندگان بسیار نامناسبه و این هم اول از همه تقصیر خودشونه یکی مثل شما با فرهنگ ویکی مثل هزار تا از همکاراتون حتی به خودش زحمت شستن لنگ دور گردنشون رو هم نمیدن.
توهین نمی کنم منم تو یه برهه از زمان مجبور شدم رو ماشین نیمه سنگین کار کنم
مهندس مکانیکم از خواننده های خاموش دکتر
ولی حرفم اینه این نسل رانندگان باید فرهنگشون عوض بشه البته تو این قشر با فرهنگ داریم ولی بسیار کم
بسیار از اشنایی با شما خوشحالم و خوشحالم که در این قشر نسلی با فرهنگ پا گذاشتند.
یا حق

سپاسگزارم ، شرمنده کردین نظر لطفتونه
تا چه پیش آید و چه در نظر افتد !!!

نفس پنج‌شنبه 1 اسفند 1392 ساعت 01:23 http://manogolpesaram.blogfa.com

اول یک انتقاد! چرا نظر دادن برا پست های قبلیتون غیر فعاله؟ آدم حرفش تو دلش موند، بعد عقده شد، ترکید، طرف مرد، خونش گردن شما!
حالا این
جنس چینی کی خوب بوده! البته میدونم جنسای چینی هم درجه بندی داره که خوباش معمولأ به ما نمیرسه! واسه اون جنساش که بازار داره! بنجلاشو باید یجوری غالب یه جایی بکنه!
بعد اینکه
من دانشجو یه شهر دیگه بودم واسه همین خییییییییییییییییلی با اتوبوس سفر کردم(البته مسلمأ بیشتر از شما نبوده!) خواستم بگم واقعأ کار سختی دارید! من که 4،5 سال اونم ماهی1ی 2 بار مجبور میشدم با اتوبوس سفر کنم،(اونم من که راننده نبودم!) الان بعد این همه که گذشته حاضر نیستم دوباره سوار اتوبوس شم! اصأ از جلو ترمینال رد میشم حسه بدی بهم دست میده! اما هروقت یه اتوبوس میبینم حتمأ برا به سلامت رفتن و برگشتنش دعا میکنم.
خب خیلی حرفیدم
زنده و سلامت و پایدار باشید


خوبه همگیه دوستان و من جمله شما میتونین حس منو همکارامو درک کنین مشکل دادن نظر به یادداشتهای قدیمی حل شد
خیلی متشکرم

n چهارشنبه 30 بهمن 1392 ساعت 15:59

سلام
تو ایران که بدترین جنس چین استفاده میشه...حداقل ما که تاحالا اینطور دیدیم.
درمورد وسیله هایی مث اتوبوس که با جونِ آدما در ارتباطه که دیگه بدتر...

از وب دکتر احمدی باهاتون آشنا شدم.
مصاحبه تون خیلی خوب بود.
برای خودتونو خانوادتون آرزوی موفقیت دارم.

علیک سلام دوست خوبم
متاسفانه همینطوره که میگین . از آقای دکتر احمدی هم سپاسگذارم برنامه و وبلاگ جالبی میشه
از محبتتون سپاسگذارم

مهسا چهارشنبه 30 بهمن 1392 ساعت 15:11

سلام، خوبین. چقد از کارتون خوشم اومد...
حتما از خاطراتتون بنویسید، وبلاگ جالبی میشه.
راستی بابای من هم راننده هست، البته ماشین‌های سنگین و راه سازی
این دید که راننده‌ها خوب نیستن درست نیست!
هر کی تو هر حرفه ای خوب و با شخصیت و با مسئولیت باشه...مردم لذت میبرن و قدردان هستن...حالا همه مردم نه، اما باور کنید برا یک عده فرق داره

سلام دوست خوبم خوشحالم که به وبم سر زدین البته از اقای دکتر احمدی هم ممنونم قدر پدرتونو بدونین البته تمام پدرهای دنیا لایق محبتن اما رانندگان واقعا قشر زحمتکشی هستن و کم ادعا و متاسفانه اصلا مورد توجه نیستن
سلامت و تندرست باشین

بی نام سه‌شنبه 29 بهمن 1392 ساعت 22:41 http://b-nam.mihanblog.com

سلام
من که خب از اتوبوس سر در نمیارم
اگه بخوام یه جمله با اتوبوس بسازم میگم: اتوبوس خوب است

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد