دست نوشته های یک راننده اتوبوس

دست نوشته های یک راننده اتوبوس

ایجاد فضایی برای تبادل نظر، طرح مشکلات و آشنایی با شغل رانندگان
دست نوشته های یک راننده اتوبوس

دست نوشته های یک راننده اتوبوس

ایجاد فضایی برای تبادل نظر، طرح مشکلات و آشنایی با شغل رانندگان

درخت سیب

به نام یزدان پاک


سلام  


قبلا هم گفته بودم یکی از علایق من باغداری که دنبال میکنم این عکسی از درخت سیب گالا هستش که الان توی باغ من یکساله تویه زمین آروم گرفتن و اگه خدا بخواد و تمامیه معادلاتم جور در بیان سال 95 ثمر میدن .


تا بعد...

نظرات 2 + ارسال نظر
نفس سه‌شنبه 29 بهمن 1392 ساعت 00:44 http://manogolpesaram.blogfa.com

عالیه
من عاشق سیب قرمز هستم
ایشاله درختاتون و همه زندگیتون همیشه پربار باشن

مرسی قربان شما

بی نام جمعه 25 بهمن 1392 ساعت 22:17 http://b-nam.mihanblog.com

سیبِ چی چی؟؟ گالا؟!
این که ثمرم داده.
ایشالا پربارتر.

سلام آره سیب اونم از نوع و مدل گالا یک نوع سیب فرانسویه که تازگی ها در ایران به بهره برداری رسیده ولی اون فقط عکسشه .
مرسی بهم سر زدی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد