دست نوشته های یک راننده اتوبوس

دست نوشته های یک راننده اتوبوس

ایجاد فضایی برای تبادل نظر، طرح مشکلات و آشنایی با شغل رانندگان
دست نوشته های یک راننده اتوبوس

دست نوشته های یک راننده اتوبوس

ایجاد فضایی برای تبادل نظر، طرح مشکلات و آشنایی با شغل رانندگان

ذهن شلوغ پلوغ

به نام یزدان پاک


سلام


سلام به همه اونائی که این وبلاگو میخونن حالا چه نظر بدن یا ندن همتونو دوست دارم . امروز فکرم خیلی مشغول بوده و ساعتها در مورد کارائی که داشتم فکر کردم ، خدائیشو بخواهین به جائی نرسیدم ، مهم اینه که بالاخره میرسم .

بگذریم ما راننده ها معمولا از دید اجتماع و بیشتر اطرافیان ادمهای مثبتی نیستیم و هزار تا مشکل جور واجور داریم گاهی واسه 5 دقیقه دیرتر به مقصد رسیدن که شایدم بجای ما ترافیک مقصر اصلی باشه هزار تا نا سزا میشنویم اما دم نمیزنیم اما نمیدونم چرا اگه ما اعتراض کنیم اسمش میشه کوته فکری یعنی فکر ما اینقدر دیوارش کوتاهه با تمامیه احترامی که واسه همه مشاغل قائلم و با ایمان به این مهم که هر کسی واسه رسیدن به موقعیتی که داره جون کنده و عرق جبین ریخته . اما بر این باورم بین قشر ما هم هستند افرادی که باسوادن و صاحب نظر حالا اگه توی این شغلن یا از روی علاقس !! یا اجبار که چون بجز خدا کسی رو نداشتن مجبورن واسه مردم رانندگی کنن و لابد حتما تو سری هم بخورن ایا این درسته اگه من به عنوان یه تماشاچی از صبح تا شب کانالها و فیلمهای روز رو ورق میزتم و موضوع جدیدی یا خارق العاده ای مثلا نمیبینم و عنوان کنم اراجیف سر هم بافته شده گناهکارم گفتم واسه تمامیه مشاغل احترام قائلم اما نظرمو میتونم بگم که !!

بخدا اگه از سر باور یه نگاهی به فیلمهای این چند ساله بندازیم بجر 3 یا 4 تا فیلم مثلا اخراجی ها و ازانس شیشه ای وامثال اینها باقی تمامش حرفهای تکراری بخوردمون دادن باز هم از سر تقدیر و تایید بگم که تمامیه عوامل محترما اما این یه حقیقته خلوتیه سینما ها باعثش ما راننده ها که نیستیم ایشالله . بگذریم در پایان از تمامیه دوستان که مطالب قبلمو خوندم و احتمالا از گفته هام رنجیده خاطر شدن صمیمانه عذرخواهی میکنم و حلالیت میخوام از قدیم گفتن شجاعت مرد وقتیه که اگه اشتباهی کرد قدرت و جرات عذر خواهی داشته باشه.


تا بعد ...

نظرات 4 + ارسال نظر
ستاره پنج‌شنبه 1 اسفند 1392 ساعت 01:26 http://joghde0shab.blogfa.com/

سلام در هر لباسی و هر پیشه ای فکرها و اندیشه ها سزاوار احترام است.
پسر و دختر زیبایتان را هم دیدم.خدا حفظشان کند. پسر من هم 88 ی هست البته دی ماهی.
موفق باشید .

متشکرم از اظهار لطفتون
خدا فرزند شما را هم به شما ببخشد و حفظ کند
سلامت و تندرست باشین

جبارپور چهارشنبه 30 بهمن 1392 ساعت 22:42 http://negahe-sorbi.blogfa.com

شما که راننده اید فیلم های خوبی برای پخش انتخاب کنید بعضا بین مردم آدمایی پیدا میشن که اونام صاحب نظرن اما با فیلمای جنگولک بازی روبرو میشن و مجبورن دل به هندزفری و موسیقی بدن

سلام البته اگه انتخاب با ما باشه سعی در این کار خواهم داشت اما متاسفانه اکثر فیلمهائی که واسه پخش خانگی تکثیر میشن در همین حدن گاهی یه فیلم نسبتا خوب پیدا میشه ولی بازم سعی خودمو میکنم

zahra جمعه 25 بهمن 1392 ساعت 11:14 http://noravin.niniweblog.com

salm motasefam man ghasd tohin be gheshre khasi ra nadashtam va faghat hata nemidonestam ki che chizi neveshte faghat manzoram ine ke hata moghe enteghad ham bayad havasemon be kalamati ke be kar mibarim bashe az inke be webe man sar zadit mamnon . bazam age base ranjesheton shodam motasefam

بی نام پنج‌شنبه 24 بهمن 1392 ساعت 10:52 http://b-nam.mihanblog.com

آآآآ... پس اینطور:
عجب... شما حق دارید. منم راضی نیستم. اما خب باید برای گفتن هر حرفی زبان خاص اون حرفو هم در نظر گرفت. برای صحبت یا انتقاد درباره ی بعضیها باید خیلی احتیاط کرد چون همه مثل هم نیست.بعضیا حساس و زودرنجن. یا از هر حرفی بدترین برداشت ممکن رو میکنن.
امیدوارم رفع کدورت بشه. راستی با من راحت باشید. من حساس نیستم. اصلا هر مشکلی با هر کی دارید به جای اون از من انتقاد کنید هم مشکلی ندارم
موفق باشید

سلام مگر کسی هست که ماست من ترشه اما هر حرفه ای منتقدی داره و هر منتقدی لحنی پس دولتها که طیفی از منتقدان ریز و درشت دارند باید حکومت نظامی کنن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد