دست نوشته های یک راننده اتوبوس

دست نوشته های یک راننده اتوبوس

ایجاد فضایی برای تبادل نظر، طرح مشکلات و آشنایی با شغل رانندگان
دست نوشته های یک راننده اتوبوس

دست نوشته های یک راننده اتوبوس

ایجاد فضایی برای تبادل نظر، طرح مشکلات و آشنایی با شغل رانندگان

شرکت های مسافربری

به نام یزدان پاک


سلام


امشب میخوام گزیده ای از نظرات وپیشنهاداتی که برای ساماندهیه شرکتهای مسافربری در سر دارم بنویسم ، وبلاگ من چون اساسا در خصوص دست نوشته های یک راننده اتوبوس هست ، و نمیخوام از این مقوله خارج بشم ! پس این مطلب را همراهی کنین . متشکرم

شرکتهای مسافربری با توجه به این مهم که خصوصی هستن و میبایست درامدزا باشن و میتوان آنها را محق دانست که مشتری محور باشن ولی در ظاهر تزئین شده انها نقاط ضعفی پیداست که در خفا هستند و خطر ساز که از جمله خطرات انها تصادفات هولناک پیش امده که کمتر کسی از اخبار ان بیخبر است .

هر کسب و کاری نیاز به جلب نظر مشتریان دارد اما بعضی ظاهری جالب ولی باطنی مضرر دارند مثلا انواع خوراکی های رنگی مثل پفک و چیتوز و غیره ظاهری جذاب دارند و طعمی دوست داشتنی ولی باطنا عوارض زیادی دارند ، مسافربران هم از این قاعده مستثنی نیستد و مضررات انها به گرفتن انی جان ادمیان می انجامد.

پس چه میشود کرد : به نظر حقیر ابتدائی ترین حرکت این میتواند باشد که شرکتهای مسافربری را به حالت شرکت واقعی و تعداد نا محدودی سهام دار اداره کرد که این چنین شرکتی با چندین سلیقه انهم مبتنی بر منافع شخصی اداره نمیشود و میتوان برای کلیه مراحل این شرکت برنامه ریزی کرد مثلا رانندگان استخدام شرکت میشوند و دیگر مثل حالا روزمزد و ساعتی کار نمیکنند ،

هر شرکت موظف میشود فراخور برند مورد استفاده ، تعمیرگاه و سرویسکار داشته باشد که خود این کار باعث بهبود و ارتقائ کیفی ناوگان میشود . در این شرکت چون مالکان دیگر سهامدارنند  در امور شرکت و اداره ان دخالت نخواهند داشت و نهایتا سهم درامدی خود در این بخش را خواهند گرفت بر امور رانندگان بیشتر میتوان نظارت داشت ، امور مربوط به مسافران و اسایش انها بیشتر قابل کنترل خواهد بود و با جمع کردن تمامی جهات و البته پرداختن به انها میتوان اوضاع مناسب تر و ایده ال تری فراهم کرد .


تا بعد ...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد