دست نوشته های یک راننده اتوبوس

دست نوشته های یک راننده اتوبوس

ایجاد فضایی برای تبادل نظر، طرح مشکلات و آشنایی با شغل رانندگان
دست نوشته های یک راننده اتوبوس

دست نوشته های یک راننده اتوبوس

ایجاد فضایی برای تبادل نظر، طرح مشکلات و آشنایی با شغل رانندگان

اطلاع رسانی

به نام یزدان پاک 

 

سلام 

 

خدا رو شکر به بهانه های مختلف هر کسی تلفن همراهی یا وسیله ارتباط جمعی داره بالاخره میشه تو این عصر وحشت ، اگه کاری با کسی داشتی با خبرش کنی ، اما نمیدونم این دفاتر فروش بلیط این شماره تلفن ها رو واسه چه روزی میگیرن لابد واسه تبریک تولدمون نیست . 

شب گذشته از اقوام بلیط پرواز داخلی داشتن بنده هم حسب وظیفه توی اون هوای نا مساعد جوی ، اصفهان که هزار ماشالله خوب هم بارید به هر مشقتی ایشون را به فرودگاه اصفهان رسوندم اولش اعلام کرده بودن پرواز به موقع ، بعدش فعلا معلوم نیست و 15 دقیقه بعد از زمان پرواز بود که اعلام کنسلی کردن ، این مورد اول که تا خودمون نیامدیم ... 

برای محکم کاری از قبل یه بلیط اتوبوس هم رزرو کرده بودم خیر سرم هم خودم از اهالیه حمل و نقلم به محض اطلاع از کنسل شدن پرواز تا رسیدن به ترمینال کاوه تلفن های شرکت که هیچ کدام جواب ندادن ، با توجه به آشنائی از طرز کار شرکت همسفر ، با پایانه صفه تماس گرفتم که از ان طریق فهمیدم سرویس مذکور هم تعطیله . 

فقط یه جواب میخوام اونم اینه که هر کدام از مسافرین این پرواز یا اتوبوس اگه بین راه تصادف میکردن این شرکتهای محترم جوابشون چی بود ؟ 

 

البته جوابشو کمو بیش میدونم ... 

 

تا بعد ...

نظرات 1 + ارسال نظر
ستاره کویر دوشنبه 30 دی 1392 ساعت 11:46 http://hadiseashna.blogsky.com

«همه از خدائیم، به سوی خدا میرویم»
کلّ هستی از خداست. آنچه در دنیای توهّمتان می بینید، از ذات احدیّت نشأت گرفته است. آیا چیزی جز خدا و جز از خدا می بینید؟ خدا آنچه هست، آنچه نیست، آنچه خواهد بود و آنچه بوده است، می باشد. خدا تنها حقیقت، تنها زندۀ واقعی، تنها حیات جاودان و تنها شعور حاکم بر هستی است.
جز خدا نیست. هر چه هست، خداست. جز خدا نبینید، جز خدا نپندارید و جز خدا حامی ای نجوئید که او ذات یگانۀ هستی است. تنها حقیقت ماندگار و تنها پدیدۀ جاودان. جز او هر چه هست، همه از اوست. با اوست. در اوست و تنها اوست که هست و غیر او هر چه هست، زندگانی از او می یابد که او وحدت بی منتهاست. (از وبلاگ حدیث آشنا)

سلام
همه هست و هیچ نیست جز او
وحدهو لا اله الا هو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد