دست نوشته های یک راننده اتوبوس

دست نوشته های یک راننده اتوبوس

ایجاد فضایی برای تبادل نظر، طرح مشکلات و آشنایی با شغل رانندگان
دست نوشته های یک راننده اتوبوس

دست نوشته های یک راننده اتوبوس

ایجاد فضایی برای تبادل نظر، طرح مشکلات و آشنایی با شغل رانندگان

دلم سوخت

به نام یزدان پاک


سلام


خیلی وقت بود که به عنوان مسافر سوار اتوبوس نشده بودم ، خبردار شدیم استاد بزرگ جناب اقای احمد احمدزاده بیانی دار فانی را بدرود گفتن ، برای شرکت در مراسم تشیع و ... راهیه تهران شدم ، اصفهان تا حدودهای قم هوا کولاک بود من و سایر مسافران در کمال آرامش روی صندلی های خود خواب بودیم و راننده بی نوا توی اون هوا داشت رانندگی میکرد یه ان برای خودم دلم سوخت واقعا این حسو تجربه نکرده بودم ، کار سخت و طاقت فرسائیه ، بهر مشقتی بود با 3 ساعت تاخیر به تهران رسیدیم تا امروز ساعت 10 صبح در مراسم شرکت کنیم ، آقای بیانی پدر داماد ما یکی از اساتید بنام ایران زمین روز یکشنبه 92/10/15 دار فانی را وداع گفتن روحش شاد .


تا بعد...

نظرات 1 + ارسال نظر
علی چهارشنبه 18 دی 1392 ساعت 20:37

سلام
بنده سالاری هستم
من همین چند روز هست که با این بزرگوار از طریق مطالعه مطالب مفیدشون که در سایتشون بوده آشنا شدم و تصمیم داشتم این بزرگوار رو ببینم اما حیف که دیر شد و بعد مرگ سهراب رسیدم!
از شما خواهش میکنم که شماره دامادتون رو بدین تا عرض تسلیتی کرده باشم

شماره من
09381945934

سلام دوست عزیز ضمن تشکر از ابراز همدردی میتونین با نام احمد احمدزاده بیانی وارد سایتشون بشین و هر پیامی دارین بزارین باز از هم سپاس گذارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد