دست نوشته های یک راننده اتوبوس

دست نوشته های یک راننده اتوبوس

ایجاد فضایی برای تبادل نظر، طرح مشکلات و آشنایی با شغل رانندگان
دست نوشته های یک راننده اتوبوس

دست نوشته های یک راننده اتوبوس

ایجاد فضایی برای تبادل نظر، طرح مشکلات و آشنایی با شغل رانندگان

سفر اصفهان-ساری-بابلسر

به نام یزدان پاک 

 

سلام 

حدود سال 79 بود برای چند سرویسی همراه یکی از دوستان با اتوبوس ایرانپیما میرفتیم شمال ، شب بود و گردنه هراز ، راننده اول که من بودم و دوم ایشون اما بدلایلی بنده خدا نمی تونست پشت فرمون بشینه لاجرم من ادامه دادم . 

سر گردنه امامزاده هاشم یهو سیم گاز برید ، ایستادم تا شاید بشه رفع عیب کرد ، اما از جائی بریده بود که نمیشد کاری کرد اون زمونها هم جاده ها مثل الان شلوغ نبود و میبایست به هر طریق خودمونو و مسافرا رو به جائی برسونیم ، پس دربه  گیربکس رو باز کردم و شاگرد اتوبوسو گذاشتم اونجا تا با دسترسی به موتور از اونجا گاز بده و من رانندگی کنم ، هر وقت نیاز به گاز نداشتم بلند داد میزدم گاز نده ، خلاصه مدتی به همین منوال رانندگی کردم تا سرازیری های نرسیده به آمل ، وقتی گفتم گاز نده دیدم جواب نداد ، تکرار و تکرار کردم ، نگو خوابش برده ، مسافران کمکم کردن و بیدارش کردن ولی فایده ای نداشت بهر مصیبتی بود به ساری رسیدیم و همه پیاده شدند و ما هم ماشینو تعمیر کردیم . 

اما هیچ وقت یادم نمیره که چقدر خدا رحمم کرد چون توی سرازیری نمیشد ماشینو خلاص کرد و دنده کم کرد و اونم مدام گاز میداد ، ترمز هم با گرفتن های مکرر داغ کرده بود و دیگه جواب نمی داد . 

خدایا شکرت  

تا بعد...

نظرات 2 + ارسال نظر
تامای یکشنبه 24 آذر 1392 ساعت 21:04 http://tamaybano.mihanblog.com

سرگردنه اما زاده هاشم
اخی یادش بخیر چقدر دلم مسافرت می خواد

سلام سفر خیلی عالیه اما نه حالا بزارید اواخر تیر ماه برین ارسباران

hamid یکشنبه 24 آذر 1392 ساعت 19:49 http://tital.lxb.ir

سلام . دوست عزیز .
ماشااله با این همه بازدیدی که وبلاگت داره می تونی حسابی ازش پول در بیاری .
کاری که خودم دارم انجام میدم و خداییش راضی هستم .
سایتی بهت معرفی می کنم که خودم هم دارم استفاده می کنم فقط کافیه ثبت نام کنی و نیم ساعت کدش رو توی وبلاگت بزاری اگه راضیت نکرد سریعا کد رو بردار ولی مطمئن باش مثله خود من مشتری دائمی این سایت می شی .
کافیه وارد این آدرس بشی :
http://zigzig.ir/user/signup/ref:667<br />
و ثبت نام کنی و کدش رو بزاری توی سایتت اون وقت بعد از چند روز که حسابت به ده هزار تومن رسید درخواست برداشت بده و همون روز پولت رو توی حساب بانکیت تحویل بگیر .
دوست عزیز توی این دوره زمونه که هزینه های زندگی زیاده نباید شانس پول درآوردن راحت و بی دردسر رو از دست داد .
فقط نیم ساعت امتحانش کن و خوشت نیومد دیگه استفاده نکن .
موفق باشی
اگرم نخواستی لااقل از وبلاگ من هم دیدن کن لطفا و نظر بده
اگه ثبت نام کردی بگو تا بهت بگم برای کلیک بازدیدکننده چیکار کنی;)
یاحق

سلام دوست خوبم مرسی از راهنمائیت اما تا به اون سایت مطمئن نشم نمیتونم ثبت نام کنم بازم از راهنمائیت سپاسگذارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد