دست نوشته های یک راننده اتوبوس

دست نوشته های یک راننده اتوبوس

ایجاد فضایی برای تبادل نظر، طرح مشکلات و آشنایی با شغل رانندگان
دست نوشته های یک راننده اتوبوس

دست نوشته های یک راننده اتوبوس

ایجاد فضایی برای تبادل نظر، طرح مشکلات و آشنایی با شغل رانندگان

پسرم ودخترم

پسرم نور چشمانم ، تو هدیه ای بودی از طرف خدا که در اوج ناباوری من و مادرت پا به خانه ما گذاشتی ، خداوند با دادن این هدیه ما و فامیلمان را غافل گیر کرد .  

دخترم ، تو هم دومین هدیه خدا بودی که دربهای رحمت الهی را بر ما گشودی و خانه ما را روشن کردی . 

خدایا همیشه غافلگیرم کردی ، قوائد بازی را بهتر از هر کسی بلدی ، لیاقت پدر خوب بودن را هم بر من عطا کن. 

بابا جون ، نور های زندگیم میخوام بدونین که باباتون با داشتن مادرتون و شما خوشبخت ترین مرد روی زمینه ، هر چه در توان دارم و تا جائی که نفس راهی به سینه ام دارد از تلاش برای سعادتان کوتاهی نخواهم کرد . 

 شما به باباتون توانی دادین که قبل از شما صاحبش نبود امیدوارم بتونم در راهی صرفش کنم که رشد و شکوفائیه شما ثمره اش باشه آمین 

برای تمام دوستانم شیرینی زندگیشونو آرزو دارم 

تا بعد...

نظرات 1 + ارسال نظر
تامای دوشنبه 11 آذر 1392 ساعت 11:18 http://tamaybano.mihanblog.com

تنشون همیشه سلامت

سلام مرسی ، شما هم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد