دست نوشته های یک راننده اتوبوس

دست نوشته های یک راننده اتوبوس

ایجاد فضایی برای تبادل نظر، طرح مشکلات و آشنایی با شغل رانندگان
دست نوشته های یک راننده اتوبوس

دست نوشته های یک راننده اتوبوس

ایجاد فضایی برای تبادل نظر، طرح مشکلات و آشنایی با شغل رانندگان

رانندگان قبل از سفر

به نام یزدان پاک 

 

سلام 

همکاران من قبل از سفر : 

کمی قبلش که حتما باید بخوابن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!! 

بعد نظافت و آرایش ظاهری ( در بعضی موارد) میان ترمینال حالا کار شروع میشه  

1- اتوبوس مخصوص سرویس را باید چک کنن (البته از کارهای مدیر فنی اما ما انجامش میدیم مدیر جان خسته نشه ) 

2- اگه مشکلی داشت به مالکش غرغر نکنیم آخه مالک جون بدبخته پول نداره اتوبوس چند صد میلیونی رو تعمیر کنه اصلا این فضولیا به راننده ها نیامده !!!!!!!!! 

3-مهماندار کارهاشو کرده یا نه  نکرده اصلا مهم نیست طفلکی کل سرویس قبلو خوابیده کسله چیکارش داری قهر میکنه میزاره میره بدون مزاحم که نمیشه رفت کار تازه نمیگی بیچاره رفت تو خونه خوابش نمیبره !!!!!!!!!!!!!! 

4- حالا حاضر و آماده میائی محل سوار کردن مسافر کارمند شرکت : مدارکت کو ؟ انگار که نوکر پدرشی تازه اصلا نگاهشم نمیکنه !!!!!!!!!!!! 

5- مسافرا سوار میشن : اولی آقا کی میرسیم قرار دارم دومی از فلان مسیر میری میخوام فلان جا پیاده بشم !! راننده : نه قربان تو مسیرمون نیست ... این حرفا چیه صاحب ماشین گفته میبرنت تو چکاره ای و خلاصه ............... 

6-میرسی پلیس راه سرباز محترم (ضمن احترام به لباس و موقعیتی که دارن ) اما : راننده : سلام سرکار جوابی نمیشنوی مهم نیست لابد نشنیده !!!!!!!!!!! لطفا ثبت ساعت ...... بعد کمیییییییییییییی ! معطلی خیلی خوش بینانه ثبت میشه و میری  

7-بعد از رسیدن به سرعت مورد نیاز و خواهش و تمنا که کمربندها رو ببندین و کفشاتونو در نیارین و .......... فیلم میره توی دستگاه ... مسافرا آقا این چه فیلمیه همش گریه داره و ... قدیمیه و... و... راننده : والله صاحبش خریده من چکاره ام مسافرا : اینم شد جواب خودتو به اون راه نزن یکی دیگه : این چه طرز حرف زدنه مر....(بوق) من رئیس شرکت (بوق) هستم پ(بوق) در میارمو خلاصه خدا کنه به همین جاها ختم بشه و مثل حوادث اخیر خدای نکرده تصادفی و پنچری و خرابی و... پیش نیاد که همون روز تیتر اول روزنامه ها : بعلت عدم توانایی راننده اتوبوس یا عدم بازدید راننده اتوبوس و ... دفترچه راننده ضبط وبرای 45 روز تا 6 ماه به شغل شریف سماق مکیدن مشغول میشوند  

 

 حالا خداییش تازه کلی سعی کردم مثل سریال 500 قسمتی اوشین 95 قسمتش کنم خودتون بودین چه حالی داشتن ؟؟؟؟؟  

 تا بعد...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
pariya یکشنبه 26 آبان 1392 ساعت 21:21 http://Www.ma2ota.mihanblog.com

سلام..
خوبه ولی نمیترکونه..آآآآرررره

سلام
مرسی که به وب خودتون سر زدین بی شک راهنمائی ها وگوشزدهای شما دوستان مشوق و کمکی ارزنده برای من میباشد باز هم منتظر شما هستم یا علی...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد