دست نوشته های یک راننده اتوبوس

دست نوشته های یک راننده اتوبوس

ایجاد فضایی برای تبادل نظر، طرح مشکلات و آشنایی با شغل رانندگان
دست نوشته های یک راننده اتوبوس

دست نوشته های یک راننده اتوبوس

ایجاد فضایی برای تبادل نظر، طرح مشکلات و آشنایی با شغل رانندگان

رانندگان بعد از سفر

به نام یزدان پاک 

 

سلام 

 

مطلب قبلی مربو ط به قبل از سفر رانندگان بود !!!  

این یکی مربوط به بعد از سفره !!!  

سلام حاجی(مالکو میگم) خیلی یخ سلام چه خبر هیچی حاجی تکمیل رفتیم با 5 تا صندلی خالی برگشتیم ... (البته اگه راست  گفته باشیم !!! )  مالک : مگه خواب بودی که خالی اومدی ؟ راننده: نه حاجی خبری نبود تو راهم کسی نبود ... 

راننده حاجی این لیست مخارج و حقوق ، مالک : حالا که پول ندارم بذار تا سرویس بعدی تو راه کار کن راننده : آخه حاجی مگه تو راه چه خبره مالک : من نمیدونم همینه که هست زود باش سوار شو برو تعمیرگاه فلان کارو داره انجام بده به حساب من نذاری ها من پول ندارم بگو خودم میارم راننده : آخه حاجی من از کجام بیارم بدم چرا منو درگیر میکنی  ؟ مالک : نرو همین طوری برو سرویس و خلاصه آخره داستان یا با اخراج راننده با کلی بدنامی تموم میشه یا راننده بخت برگشته تن به آنچه نمیخواد میده و خسته و کوفته میره خونه !!! 

راننده : سلام خانوم خانوم راننده : سلام اومدی ؟ چه خبر یعنی پول کجاس راننده با کمی دس دست کردن حاجی گفته هنوز حرفش تموم نشده زنگ خونه صداش درمیاد خانومش میگه صاحب خونس خودت جوابشو بده راننده بیچاره خیز میگیره جواب اونو بده تلفن زنگ میخوره دوباره خانومش میگه بقال سره محله خودت جوابشو بده انگاری میپائیدنش از راه برسه خلاصه بعد از کلی استراحت وتمدد اعصاب !!!!!!!!!!!!! میره حمام و آرایش ظاهری دوباره آماده میشه بره ترمینال !!!! 

 

من با دست نوشته هام قصد توهین به هیچ کسی را ندارم و نمیگم همه همینجورن اما هستن عزیزانی که درگیر این مسائلن چه میشود کرد دیگه ... 

تا بعد...

نظرات 2 + ارسال نظر
تامای شنبه 2 آذر 1392 ساعت 14:07 http://tamaybano.mihanblog.com

شرمنده که وقت بیشتری برای خوندن بیشترشون ندارم
سر فرصت باز هم می خونم

سلام دوست عزیز
خیلی خیلی سپاسگذارم که وقت گذاشتین و ممنون از نظراتتون به شما مدام سر میزنم ، امیدوارم در تمامیه کارهاتون موفق باشین .
چشم !!!

تامای سه‌شنبه 28 آبان 1392 ساعت 19:12 http://ehsasetamay.niloblog.ir

سلام کامنت شما رو که تو وبلاگم دیدم حس کنجکاوی وجودمو گرفت
سر فرصت حتما مطالبتونو می خونم
لینک می کنم تا راحت تر بتونم وبلاگ و پیدا کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد