دست نوشته های یک راننده اتوبوس

دست نوشته های یک راننده اتوبوس

ایجاد فضایی برای تبادل نظر، طرح مشکلات و آشنایی با شغل رانندگان
دست نوشته های یک راننده اتوبوس

دست نوشته های یک راننده اتوبوس

ایجاد فضایی برای تبادل نظر، طرح مشکلات و آشنایی با شغل رانندگان

دنیای مجازی


به نام یزدان پاک


سلام


دوستان دوری طولانی  از صفحات وبلاگ را به حساب مشغله ای ناخواسته ای  بگذارید که دسترسی بنده را محدود کرده ، بحث پیش رو در خصوص بازار کاری جدید است که تقریبا در حال رشد و ریشه دواندن در اقشار مختلف جامعه است . 

علاقمندم نظرات شما اساتید و بزرگواران و یا منابع معتبری که قابل استناد باشندرا برای استفاده ی عموم به اشتراک بگذارید .

کسب و کار نیاز ابتدایی و بنیادی در زندگی امروز است بدلیل اشباع بازارهای سنتی و کسب وکارهای آزاد ، عاقلانه ترین روش ایجاد بازارهای جدید و پویاست .


خوشبختانه در سالهای اخیر به کرارات شاهد ظهور چنین مواردی بوده ایم ، ابتدایی ترین بستر مورد نیاز این نوع مشاغل ، فضای مجازی و اطلاعات لازم جهت فعالیت در این فضاست ، امروزه اکثر شاغلین برای تبلیغ کسب و کار خود با ایجاد صفحاتی مجازی و گردآوری افراد به این مهم میپردازند که البته لازمه ی کار ، تبلیغ است !!


شاهدیم اکثر رانندگان و ساکنان صنعت حمل و نقل با گرفتن عکس و انتشار آن چه سهم بسزایی در ترویج صنعت حمل و نقل دارند و از طرفی تبلیغی  رایگان برای آثار تاریخی و مناطق دیدنی ایران عزیز صورت میپذیرد !!! ( نمونه ای از موهبت فضای مجازی از میلیونها موردی که میتوان نام برد )

مشاغل خرد و کلان به نوعی با این فضا مرتبتند ، اما در این دنیای جدید اطمینان کجای داستان قرار دارد ؟ بارها شنیده ایم سرقت اطلاعات شخصی و عواقب آن را !! بارها شاهد به یغما رفتن دارایی اطرافیانمان بدلایل متعدد از جمله بی اطلاعی افراد از این دنیا !!! بوده ایم .

اما محدودیت ها ، این سرعت گیرهای متعدد که از طرف مبانی مختلف در این دنیا هستند ، کجای داستانند ؟ و متاسفانه فیلترینگ های پی در پی توسط نهادهای مختلف !!!

باعث فروپاشی اعتماد مردم و معضلات فراوانی شده و بیشتر از پیش خواد بود . 

رشد روز افزون این صنعت و بازار کار و توانایی ایجاد اشتغال این صنعت را نباید محدود کرد و نادیده گرفت .


منتظر نظرات شما هستیم .


تا بعد ...