دست نوشته های یک راننده اتوبوس

دست نوشته های یک راننده اتوبوس

ایجاد فضایی برای تبادل نظر، طرح مشکلات و آشنایی با شغل رانندگان
دست نوشته های یک راننده اتوبوس

دست نوشته های یک راننده اتوبوس

ایجاد فضایی برای تبادل نظر، طرح مشکلات و آشنایی با شغل رانندگان

مدتی !!!


به نام یزدان پاک


سلام


مدتی است واقعا نوشتنم نمیاد ، علی امین زاده هم که نیستش ، خدا را هم کلا شاکریم ...


تا بعد ...

نظرات 4 + ارسال نظر

آقا من هستم به جون بابام.

آدرس سایت رو مجبور شدم عوض کنم.

با این آدرس جدید در خدمتم.

سلام و عرض
بسیار خوشحالم از اینکه برقراری .
پاینده باشید

تست شخصیت شناسی با یک کلیک

http://veryveryinteresting.com/?p=62

ready up و منتظر حضور سبزتان.

غلامحسین دوشنبه 23 مرداد 1396 ساعت 13:00

سلام انسان همیشه به یک حال نیست انشاالله درست میشود و قلم شما هم مجددا بکار خواهد افتاد در پست مربوط به اسمپ مطلب بنده درج و چاپ نشد

سلام استاد مدتی دسترسی نداشتم ، پوزش برای تاخیر پیش آمده ‌.

همطاف یلنیز چهارشنبه 11 مرداد 1396 ساعت 10:54 http://fazeinali.blogfa.com/

سلام سلام
دو ساعتی هست نشستم تا بنویسم منتهی نمیاد که نمیاد
درعوض آرشیو رو زیر و رو کردم و نظرات سالهای قبل رو مرور
و
باز نشد که نشد
پیش میاد
گهی پشت به زین ، گهی زین به پشت

سلام خواهر بزرگوار همین که کلبه ی حقیرانه ی بنده را مزین به قدومتان فرمودید ، ما را بس

دنیاست دیگه بالاخره دیر یا زود نظرات دریافتی از دوستان بی جواب خواهد ماند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد