X
تبلیغات
رایتل

دست نوشته های یک راننده اتوبوس

اتحادیه ی صنف رانندگان برون شهری بخش مسافر اصفهان


به نام یزدان پاک


سلام 


ابتدا عذرخواهی میکنم برای تعلل در ارسال پست و بروز شدن مثل سابق ، این یکماهه دستمون بند بود به تبلیغات و ... و خدا را شکر که آقای روحانی رای آوردند و مجددا برای دوره ای 4ساله زمامدار و سکاندار کشتی به گل نشسته ی مدیریت اجرائی کشور شدند ، امیدوارم همچون چهار سال اول با حرکتی رو به جلو سعی در بهبود اوضاع اقتصادی و ایجاد اشتغال در کشور باشند ...

و اما مبحث امروز اتحادیه رانندگان بخش مسافر استان و شهر اصفهان میباشد ، ابتدا باید تشکر کنم از جناب احمد اثنی عشر رئیس اتحادیه که برای تمدید کارت هوشمند بنده با توجه به عدم فعالیتم و عدم توانائی در ادامه ی کار حداقل برای یکسال بعد کمک بسیاری داشتند و موفق به تمدید کارت شدم .

اما ، بحث این اتحادیه و اتحادیه های مشابه سالیان درازی است که در شهرها و صنوف مختلف ، نقل محافل است ، هرچند تلاشهائی برای بهبود اوضاع زمان تحویل اتحادیه شده ، اما با توجه به اینکه شالوده و اساس کار اتحادیه ها مختص رانندگان نیست و منافع مالکان بیشتر مورد توجه قرار دارد ، نتیجتا بودن این اتحادیه ها تنها مسیری بر سایر مسیرهای نظام بروکراسی در کشور اضافه کرده !! مثلا تمام اموری که امروز در اتحادیه ها انجام میشود سالیان گذشته هم رایج بوده و تنها از دفتری به دفتری دیگر منتقل شده !!!! 

رانندگان در تصمیم گیری ها کم اثر و یا بی تاثیرند !!! تازه امسال متوجه شدم تعداد اندکی که حدود 100 تا 120 نفر هستند و قاعدتا معلوم نیست که مالکند و یا راننده کارت عضویت اتحادیه را دارند میتوانند در تعیین سرنوشت این اتحادیه موثر باشند ، و شرط مشارکت وجود این کارت عضویت است !!!! 

واقعا مسخره نیست ، رانندگان مطمئنا از این مورد کلا بی اطلاعند !!! از طرفی چه کسی این قرار را گذاشته که رانندگان نمیتوانند در چنین جلسات حساسی مشارکت داشته باشند !!! مگر نه اینکه اینها صاحبان اصلی صنف رانندگان هستند ؟ ولی عدم تاثیر گذاری در روند امور این صنف باعث نزول کیفیت و دخل و تصرف بیش از پیش مالکان اتوبوسها در اتحادیه ی صنف رانندگان شده است !!!! 

موفق باشید مالکان عزیز ، مطمئن باشید پیگیری خواهم کرد !!!!


تا بعد ...

نظرات (2)
نام :
ایمیل : [پنهان میماند]
وب/وبلاگ :
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
نوشته: غلامحسین از [ ایران ]
سلام با توجه به سرمایه اولیه گزاف 500 میلیون ببالا که صرف خرید یکدستگاه اتوبوس بین شهری که قابلیت دریافت معاینه فنی را داشته و همچنین شکل ظاهری وسیله مورد نظر که که مسافر را به سفر با آن ترغیب کند طبیعی است که ساختارهای سنتی حمل و نقل جاده ای کشور بخصوص در بخش مسافربری آن سمت مالکان آنها قرار بگیرد و منافع خیل عظیم رانندگان اتوبوس را نادیده انگارد هر چند در کشورهای پیشرفته هم رانندگان مالک اتوبوسها نیستند لیکن از مزیت عضویت در سندیکای مربوطه برخوردارند
چهارشنبه 10 خرداد 1396 ساعت 21:24
امتیاز: 0 0
پاسخ:
سلام برادر خوشنویس ، کاملا هم عقیده با شما هستم و متاسفانه موردی است که درگیر آن هستیم .
نوشته: پایدار از [ ایران ]
نون به نرخ روز خور..
تا قبل انتخابات که پست اولت حامی جریانات اقای روحانی بود..
یک ماهه گذشته برش داشتی چون نون به نرخ روز خورید...
حالا اومدی تبریک هم میگی..
مار باش یا ماهی...دو رو دورنگ
چهارشنبه 3 خرداد 1396 ساعت 22:23
امتیاز: 0 0
پاسخ:
سلام دوست گرامی ، نمیدانم کدام پست شما را به این اشتباه انداخته !!! البته لازم به اثبات نیست ، چون نه شما کاره ای هستی که دلم خوش باشد نه برای من فرقی دارد !!!! اما بنده هم دور قبلی ، و هم ایندوره شدیدا موافق پیروزی دکتر روحانی بوده و هستم حتی علاقه مند به ادامه ی دولت ایشان با تغییر رئیس جمهور از 1400 به بعد هم میباشم در صورت ادامه ی حیات ...پست های اینستا گرامی بنده حاکی از همین طرز فکر بوده و خواهد بود و همچنین بنده از تاریخ سوم اردیبهشت تا سوم خرداد هیچ پستی نداشتم ، کجا بودی ؟ نبودی ؟موفق باشید ، برادر و یا خواهر نون به نرخ شب خور !!!!!
z174d6b9265z23qa29yf21dl.html بیشتر بخوانید:http://www.traffiset.ir/mypages/url/