دست نوشته های یک راننده اتوبوس

دست نوشته های یک راننده اتوبوس

ایجاد فضایی برای تبادل نظر، طرح مشکلات و آشنایی با شغل رانندگان
دست نوشته های یک راننده اتوبوس

دست نوشته های یک راننده اتوبوس

ایجاد فضایی برای تبادل نظر، طرح مشکلات و آشنایی با شغل رانندگان

درد دلی با دکتر !!! محمود احمدی نژاد ( پاسخی بر بیانیه ی منتسب به ایشان)


متن کامل بیانیه احمدی نژادبه نقل از ایلنا  بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ملت بزرگوار ایران

با سلام و آرزوی تحیات الهی ، سلامت ، عزت و موفقیت روزافزون برای شما و همه موحدان ، صالحان ، آزادی خواهان و عدالت طلبان.

شما به خوبی از شرایط و روندی که بر کشور و انقلاب می گذرد و همچنین از دلایل سکوت این خادم خود در قبال مسائل جاری اطلاع دارید.

متاسفانه همگان شاهد بوده اند که ارائه اطلاعات و ادعاهای کذب و ایراد تهمت‌های ناروا به یک روال در بالاترین سطوح مدیریت کشور تبدیل گردیده و همواره از آن به عنوان بهانه‌ای برای توجیه تصمیمات نادرست و پوشاندن ضعف ها ، بی تدبیری ها و ناکارآمدی ها و بعضاً آسیب رساندن به منافع ملی استفاده شده است.

اینجانب در نیمه دوم سال ۱۳۹۲ طی نامه ای سرگشاده ، خواستار انجام مناظره ای تلویزیونی و شفاف شدم تا از رهگذر آن ، مسائل به طور مستند برای مردم بیان شود اما تکرار اتهامات ، تنها پاسخی بود که به افکار عمومی داده شد.

شرایط پیش رو ، اینجانب را بر آن داشته است تا ضمن حفظ موضع سکوت در مسائل جاری کشور ، درباره برخی موضوعات ، توضیحاتی را به استحضار ملت شریف برسانم. این کار را با پاسخ به چند ادعای رئیس محترم قوه مجریه که در آستانه مذاکرات هسته ای با بیگانگان ، به صراحت و از تریبون عمومی مطرح گردید آغاز می کنم و به مرور به دیگر ادعاها نیز خواهم پرداخت.

• اول : ادعای خالی بودن خزانه کشور

صرف نظر از اینکه هنوز بعضی‌ها از کلمه خزانه، یک تعریف و تصویر دوران قاجار را در ذهن دارند که مثلاً یک انبار و یک انباردار از خراج ها مراقبت و با دستور شاه آن را توزیع می کنند ، نکات زیر قابل ذکر است:

۱- خزانه عبارت از چند حساب دولت نزد بانک مرکزی است . درآمد دولت، در طول سال و به صورت روزانه به این حساب ها وارد و خزانه دار کل ، آن را بر اساس قانون بودجه، روزانه به دستگاه ها اختصاص می دهد. بنابراین تصور انباشت منابع در این حسابها نادرست است.

۲- با این وجود ، در تاریخ ۱۳ مرداد ۱۳۹۲ یعنی زمان آغاز به کار دولت فعلی ، بیش از یک هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان در حسابهای جاری خزانه و معادل همین مقدار در سایر حسابها و حساب فروش شرکت ها وجود داشته است که در گذشته ، کمتر زمانی این مقدار ، در حسابها پول وجود داشته است.

۳- کل پرداختی خزانه در سال ۱۳۹۱ یعنی سال آخر دولت قبل ، با همه فراز و نشیب های مهم ، حدود ۱۰۴هزار و ۵۰۰ (یکصد و چهار هزار و پانصد) میلیارد تومان بوده است . در این سال پروژه‌های عمرانی و دیگر خدمات دولت کاملاً فعال بوده و حقوق و مطالبات کارمندان، طبق روال معمول پرداخت شده است. در این سال استقراضی انجام نشده و تنخواه خزانه نیز مسترد شده است.

۴- در سال ۱۳۹۲ یعنی اولین سال دولت فعلی مجموعاً ۱۴۷ هزار و ۵۰۰ (یکصد و چهل و هفت هزار و پانصد) میلیارد تومان درآمد کسب شده و توسط خزانه به دستگاه ها برای هزینه اختصاص یافته است. که این رقم نسبت به سال ۱۳۹۱ بیش از ۴۰% رشد داشته است، این رشد در دهه های اخیر ، کم نظیر بوده است.

در سال ۱۳۹۲ به بهانه کمبود درآمد بسیاری از پروژه ها، تعطیل شد و شاه بیت کلام مدیران دولتی کمبود منابع و درآمد بوده است.

۵- روند افزایش درآمد و هزینه های جاری دولت کمابیش در سال های ۹۳ و ۹۴ نیز ادامه یافته و به ترتیب ۱۷۸ هزار میلیارد تومان و ۲۰۴ هزار میلیارد تومان درآمد کسب گردید که متقابلاً هزینه شده است.

۶- علت اصلی این تفاوت درآمد را باید در واگذاری های اصل ۴۴ و اجرای مالیات ارزش افزوده در دولت قبل و تفاوت قیمت ارز در محاسبات بانک مرکزی در دولت فعلی دانست.

۷- علاوه بر این ، صندوق توسعه ملی با ۵۵ میلیارد دلار سرمایه و ۳۲ میلیارد دلار موجودی و بانک مرکزی با حدود ۱۰۸ میلیارد دلار ذخایر ارزی و حدود ۲۲ میلیارد دلار طلب از محل فروش نفت، تحویل دولت فعلی شده است.

به این ترتیب روشن است که بر خلاف ادعای کذب مطرح شده ، درآمد دولت کاملاً مناسب و دست دولت در اداره کشور و هزینه کردن برای امور عمومی باز بوده است.

نمی خواهم درباره انگیزه طرح این ادعای غلط ، قضاوتی داشته باشم اما باید روشن شود که مقصود اصلی از طرح چنین ادعای کذبی در آستانه مذاکره با بیگانگان چه بوده است.

باید روشن شود که این ادعا چه میزان به منافع ملی آسیب زده است.

باید معلوم شود که این درآمدهای کلان در کجا و چگونه هزینه شده است.

خادم ملت ایران

محمود احمدی نژاد


و پاسخ بنده به ایشان :


سلام ، البته روش دولت فعلی را در خصوص مرد دروغگوئی چون تو میپسندم ، چراکه آدم دروغگو ، چنان دروغ میگوید که خودش هم باورش دارد !!!! در خصوص اقدامات عمده و زیان بار در دولت شما به چند مورد عقیم اشاره ای کوتاه خواهم داشت : 1- مسکن مهر و بلایای بعد از آن که آثار اجتماعی و هزینه های تحمیل شده ی آن در دهه های بعد نمایان خواهند شد . 2- تحویل نفت به اشخاص بجای مسئولین اصلی و به تاراج رفتن منابع ملی 3- سپردن کارهای حساس ، به دست افراد ناکارآمد و زیان های بسیار رساندن به ملت شریف و محترم ایران که ااگر حفظ حرمت انقلاب نبود تو بع عنوان مفسد اقتصادی باید اعدام میشدی ، نه امثال بابک ها و ... 4- ساخت و آبگیری سد گتوند ، و فاجعه ی زیست محیطی به بار آمده !!! 5- خشکاندن تالابهای هورالعظیم و آزادگان برای احتصال بیشتر نفت بدون مطالعه و توجه به عواقبی که امروز مردم شریف خوزستان با آنها دست به گریبانند 6- سپردن پول این ملت در بانکهای آمریکائی برای خوش آمد استکبار جهانی و مصادره ی اموال مردم توسط همان دشمن دیرینه !! گوشت را به دهان گرگ سپردن !!!7 ، خرید لوازم و ماشین آلات مستهلک و ناکارآمد به دلایل عدیده ی تحریم هائی کهشخص تو و دولتت باعث آنها بودی ، و بدتر از همه دادن پول و عدم تحویل مایحتاج مردمی 7- تحمیل هزینه های سرسام آور درمان بر مردم در شرایطی که بسیاری از بیماران قشر مستضعف بدلیل نداشتن توان مالی !!!دشمن با اسرا چنین رفتار ی نداشت !!!8- پائین آوردنارزش پول ملی و سقوط اعتبار جهانی ایران و ایرانی !!! 9- تبدیل کشور به پادگانی نظامی و حکومت خفقان بر آزادی کلام ، خودمانیم اگر امروز خودت جای روحانی بودی و رئیس جمهور سابق چنین سخنانی ایراد میکرد ، به جرم نفوذ و فتنه زندانش و یا حصرش نمیکردی ؟10-توجه مالی در مسائلی که شخصی بوده مثلا ساخت سفارتخانه ای که کمتر از کاخهای الیزه و امثالهم نیست ، سفرهای دسته جمعی و خانوادگی که چه عرض کنم طایفه ای ، برداشت نقدی از منابع مالی بیت المال در روزهای آخر دولت پاکدستت !!! تسخیر ساختمان دولتی با شرایطی که با زور شما را از آن محل اخراج کردند ، عوام فریبی و رواج خرافه گرائی در کشور و سوئ استفاده از باورهای پاک مردمی !!! ، بیشترین فرار مغزها در دولت شما بود ، نکنه توی این فکری بازم با این آمار و ارقام میتوانی مردم را فریب دهی ، این آمار در ادامه ی آمارهای غلط قبلی همچنان بیش از پیش ذات خراب خودت را نمایان میسازد ، این ارقام تنها یکی از بدهی های دولت جنابعالی به کشور و تعهداتی است که به بار آوردی ، صرف بودن فلان میلیارد ریال عددی مهم نیست خسارات و تعهداتی که بار آورده و به میراث گذاشتی را چرا نکگفتی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ محمود بگم ؟ بازم بگم ؟ من تنها یک شهروند ایرانی ، مسلمان و وفادار به امام و انقلاب و رهبری هستم ، اما تو چه ؟ راستی فرق تو با صدام چی بود ، خسارتی که صدام به ایران وارد کرد در طی 8 سال به مراتب کمتر از خسارت وارد شده توسط توی اصطلاحا ایرانی است ،  ( کلامی هم با ایلنا ، از این متن و البته بیانیه ی جناب دکتر محمود ، کپی برداشتمد ، چون شما ید طولانی دارید ، لطفا این پاسخ بنده را چاپ کنید چون نه حاوی توهین است نه باعث تشنج همانطوریکه بیانیه احمدی نژاد خطر آفرین نیست و شما به عنوان مطلبی چاپش کردید ، لطفا به آزادی بیان احترام بگذارید .

طبق روال معمول در این رسانه های معاند نظام و دشمن مردم ، نظراتی که حاوی حقایق باشند سانسور خواهند شد !!!!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد