دست نوشته های یک راننده اتوبوس

دست نوشته های یک راننده اتوبوس

ایجاد فضایی برای تبادل نظر، طرح مشکلات و آشنایی با شغل رانندگان
دست نوشته های یک راننده اتوبوس

دست نوشته های یک راننده اتوبوس

ایجاد فضایی برای تبادل نظر، طرح مشکلات و آشنایی با شغل رانندگان

مدیران فنی در شرکت های مسافربری !!!

به نام یزدان پاک


سلام


موضوعی که امروز میخوام چند خطی در موردش بنویسم و به نوعی نظر شخصیه خودمو بیان کنم ، مسئولیتی با عنوان **مدیر فنی ** در شرکت های مسافربری برون شهری هستش .

از قدمت این پست مهم در سازمان حمل و نقل اطلاعی در دست ندارم ، اما همینقدر کافیه که تقریبا از سال 86 که شغل سرشوفری ، را شروع کردم با این مقوله آشنا شدم ، حالا یا پیش از این بوده ولی در درجه توجه نبوده یا اصلا نبوده .

در هر صورت ، هر خودرو فراخور مسیرهای ترددی ، دچار عیب و ایراداتی میشه ، با توجه به اینکه معاینه ی فنی دوره ای یکساله داره پس نمیشه مطمئن بود که این اتوبوس طی این یکسال هیچ ایرادی از لحاظ فنی نداره یا نداشته و عازم سرویس شده ، اینجاست که مدیر فنی باید با کنترل های منظم ، نه کلیشه ای و بر حسب معلوماتی که داراست از وجود یا عدم وجودمعایب احتمالی و مهم برای انجام سرویس ، مطمئن شده و اقدام به صدور صورتحساب بنماید ، کما اینکه مهر مدیر محترم پشت و ظهر تمام صورتحسابها موجود میباشد .

مدیر فنی کیست ؟

راننده و یا یکی از عوامل شرکت مسافربری مطبوع که ضمن مطبوع بودنش مطیع هم باشد !!! 

مدارک مورد نیاز جهت تصدیه این شغل مهم !!!

معرفی نامه ی شرکت مسافربری و گواهینامه ی پایه یکم

به نظر شما دوستان ، آیا شرط داشتن گواهینامه میتواند برای کسب این شغل کافی باشد ، یا حداقل معلوماتی از شرایط فنی ، و خطر آفرین برای این شخص هم لازم است .

که البته با کمال تاسف به صراحت عرض میکنم ، که مدیران فنی فقط در حد یک مهر در دست کارمندان هستند و بس ، و کارمند مسئول صدور صورتحساب شاید کلا مدیر جان را زیارت ننمایند .

و نتیجه میشود فوت غریبانه ی قریب به 20 نفر از هموطنان و کشتارهای مشابه و بی شماری که به دلایل مختلف فنی در خودروها شاهد بوده ایم .


برادران راهور ، تا زمانی که مدیران فنی شرکت های مسافربری حقوق بگیر همان شرکتن ، چه انتظاری از سلامت خودرو ها دارید ، با توجه به اینکه معاینات فنی که توسط همکاران خود شما هم صادر میشوند از درجه اعتبار عقلی و انصافی ساقطن !!!!



آیا کافیه !!!

کلاس باز آموزیه مدیران فنی ، میخوام بدونم مربی چه کسیه بار معلوماتیش در چه حدیه ، یا کلا فرمالیتس ؟؟؟؟


تا بعد...

نظرات 5 + ارسال نظر
ثمین جمعه 1 مرداد 1395 ساعت 21:29

متاسفانه هیچی جای خودش نیست وگرنه بقول شما مسیول فنی نباید زیر نظر شرکت های مسافر بری باشه..

سلام
لطف کردین به خونه ی ما سری زدین .
چی بگم که درد یکی نیست !!!

علی امین زاده دوشنبه 14 تیر 1395 ساعت 18:59 http://www.pocket-encyclopedia.com

امیدوارم یواش یواش مشکلاتش حل بشه و سیستم کار آمد بشه. به نظرم یکی از دلایلی که مشکلات شنیده نمیشه اینه که اگر فردی به مدیرش بگه من این اشتباه رو کردم سریع توبیخ میشه و اون شخص برچسب بی عرضگی می خوره.
بنابراین، اشتباه پنهان میشه و یک روز از جایی سر باز می کنه که اصلاً نمی فهمیم از کجا این ضربه رو خوردیم.

سلام
متن شما به اندازه ی کافی کامل هست که منه کمترین نظری داشته باشم

مریم یکشنبه 13 تیر 1395 ساعت 14:01 http://raze-nahan.blogfa.com/

سلام
چه حرفهای خوبی زدید اگه مسئولین با افراد زیر مجموعه شون در ارتباط باشند و حرفهای اونا رو مستقیما و بدون واسطه بشنوند(به شرط اینکه مرد عمل باشند) می تونند بخش اعظم مشکلات مجموعه شون رو حل بکنند اما افسوس که مدیران اکثرا حاضر نیستند تکونی به خودشون بدن و از پشت میزهاشون بلند بشن (اگر هم بلند می شن برای شرکت در سمینارهای بی فایده ست )

سلام
والله چی بگم که نا گفتنم بهتر است !!!!

فاطمه چهارشنبه 9 تیر 1395 ساعت 15:34 http://98ia.co

بازگشت سایت نودهشتیا
آدرس:98ia.co
یه عالمه رمان عاشقانه و ترسناک و پلیسی و از همه مهم تر با عضویت توی سایت میتونی رمان بنویسی
تازه میتونی رمان های در حال تایپ کاربرای دیگه رو هم بخونی
خوشحال میشم تو نودهشتیا ببینمت

دیگه از من کگذشته هاااااااااااااااا اما چشم سعی میکنم بیام

ایوب سه‌شنبه 8 تیر 1395 ساعت 18:15

سلام
من هم با همچین شغلی آشنا هستم ولی تا حالا یکبار هم توی ترمینال ندیدم کسی اتوبوس را بررسی کنه،

سلام
متاسفانه همینطوره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد