X
تبلیغات
رایتل

دست نوشته های یک راننده اتوبوس

مدیران فنی در شرکت های مسافربری !!!

به نام یزدان پاک


سلام


موضوعی که امروز میخوام چند خطی در موردش بنویسم و به نوعی نظر شخصیه خودمو بیان کنم ، مسئولیتی با عنوان **مدیر فنی ** در شرکت های مسافربری برون شهری هستش .

از قدمت این پست مهم در سازمان حمل و نقل اطلاعی در دست ندارم ، اما همینقدر کافیه که تقریبا از سال 86 که شغل سرشوفری ، را شروع کردم با این مقوله آشنا شدم ، حالا یا پیش از این بوده ولی در درجه توجه نبوده یا اصلا نبوده .

در هر صورت ، هر خودرو فراخور مسیرهای ترددی ، دچار عیب و ایراداتی میشه ، با توجه به اینکه معاینه ی فنی دوره ای یکساله داره پس نمیشه مطمئن بود که این اتوبوس طی این یکسال هیچ ایرادی از لحاظ فنی نداره یا نداشته و عازم سرویس شده ، اینجاست که مدیر فنی باید با کنترل های منظم ، نه کلیشه ای و بر حسب معلوماتی که داراست از وجود یا عدم وجودمعایب احتمالی و مهم برای انجام سرویس ، مطمئن شده و اقدام به صدور صورتحساب بنماید ، کما اینکه مهر مدیر محترم پشت و ظهر تمام صورتحسابها موجود میباشد .

مدیر فنی کیست ؟

راننده و یا یکی از عوامل شرکت مسافربری مطبوع که ضمن مطبوع بودنش مطیع هم باشد !!! 

مدارک مورد نیاز جهت تصدیه این شغل مهم !!!

معرفی نامه ی شرکت مسافربری و گواهینامه ی پایه یکم

به نظر شما دوستان ، آیا شرط داشتن گواهینامه میتواند برای کسب این شغل کافی باشد ، یا حداقل معلوماتی از شرایط فنی ، و خطر آفرین برای این شخص هم لازم است .

که البته با کمال تاسف به صراحت عرض میکنم ، که مدیران فنی فقط در حد یک مهر در دست کارمندان هستند و بس ، و کارمند مسئول صدور صورتحساب شاید کلا مدیر جان را زیارت ننمایند .

و نتیجه میشود فوت غریبانه ی قریب به 20 نفر از هموطنان و کشتارهای مشابه و بی شماری که به دلایل مختلف فنی در خودروها شاهد بوده ایم .


برادران راهور ، تا زمانی که مدیران فنی شرکت های مسافربری حقوق بگیر همان شرکتن ، چه انتظاری از سلامت خودرو ها دارید ، با توجه به اینکه معاینات فنی که توسط همکاران خود شما هم صادر میشوند از درجه اعتبار عقلی و انصافی ساقطن !!!!



آیا کافیه !!!

کلاس باز آموزیه مدیران فنی ، میخوام بدونم مربی چه کسیه بار معلوماتیش در چه حدیه ، یا کلا فرمالیتس ؟؟؟؟


تا بعد...

نظرات (5)
نام :
ایمیل : [پنهان میماند]
وب/وبلاگ :
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
نوشته: ثمین از [ ایران ]
متاسفانه هیچی جای خودش نیست وگرنه بقول شما مسیول فنی نباید زیر نظر شرکت های مسافر بری باشه..
جمعه 1 مرداد 1395 ساعت 21:29
امتیاز: 0 0
پاسخ:
سلام
لطف کردین به خونه ی ما سری زدین .
چی بگم که درد یکی نیست !!!
امیدوارم یواش یواش مشکلاتش حل بشه و سیستم کار آمد بشه. به نظرم یکی از دلایلی که مشکلات شنیده نمیشه اینه که اگر فردی به مدیرش بگه من این اشتباه رو کردم سریع توبیخ میشه و اون شخص برچسب بی عرضگی می خوره.
بنابراین، اشتباه پنهان میشه و یک روز از جایی سر باز می کنه که اصلاً نمی فهمیم از کجا این ضربه رو خوردیم.
دوشنبه 14 تیر 1395 ساعت 18:59
امتیاز: 0 0
پاسخ:
سلام
متن شما به اندازه ی کافی کامل هست که منه کمترین نظری داشته باشم
سلام
چه حرفهای خوبی زدید اگه مسئولین با افراد زیر مجموعه شون در ارتباط باشند و حرفهای اونا رو مستقیما و بدون واسطه بشنوند(به شرط اینکه مرد عمل باشند) می تونند بخش اعظم مشکلات مجموعه شون رو حل بکنند اما افسوس که مدیران اکثرا حاضر نیستند تکونی به خودشون بدن و از پشت میزهاشون بلند بشن (اگر هم بلند می شن برای شرکت در سمینارهای بی فایده ست )
یکشنبه 13 تیر 1395 ساعت 14:01
امتیاز: 1 0
پاسخ:
سلام
والله چی بگم که نا گفتنم بهتر است !!!!
بازگشت سایت نودهشتیا
آدرس:98ia.co
یه عالمه رمان عاشقانه و ترسناک و پلیسی و از همه مهم تر با عضویت توی سایت میتونی رمان بنویسی
تازه میتونی رمان های در حال تایپ کاربرای دیگه رو هم بخونی
خوشحال میشم تو نودهشتیا ببینمت
چهارشنبه 9 تیر 1395 ساعت 15:34
امتیاز: 0 0
پاسخ:
دیگه از من کگذشته هاااااااااااااااا اما چشم سعی میکنم بیام
نوشته: ایوب از [ ایران ]
سلام
من هم با همچین شغلی آشنا هستم ولی تا حالا یکبار هم توی ترمینال ندیدم کسی اتوبوس را بررسی کنه،
سه‌شنبه 8 تیر 1395 ساعت 18:15
امتیاز: 0 0
پاسخ:
سلام
متاسفانه همینطوره