دست نوشته های یک راننده اتوبوس

دست نوشته های یک راننده اتوبوس

ایجاد فضایی برای تبادل نظر، طرح مشکلات و آشنایی با شغل رانندگان
دست نوشته های یک راننده اتوبوس

دست نوشته های یک راننده اتوبوس

ایجاد فضایی برای تبادل نظر، طرح مشکلات و آشنایی با شغل رانندگان

بی انصافی هم حدی داره !!!

به نام یزدان پاک 


سلام


در تاریخ ایران و مخصوصا در دوران انقلاب اسلامی دولتی را بیاد ندارم که اینهمه مورد هجوم افرادی خودسر (البته با فرماندهیه مشخص) و خودی ها قرار گرفته باشه .

تحمل فشارهای اقتصادی و موروثیه دولت قبل ، احتیاجات مردمی و تقاضاهایشان، حفظ امنیت و ثبات در حوزه ی میدانی و منطقه ای در بدترین شرایط که تا بحال بی سابقه بوده است ، تقابل دیپلماتیک و جنگ سیاسی و از همه بدتر این هجمه های داخلی !! 

تا یکی توی ینگه ی دنیا صداش درمیاد ، هستند افرادی که گوش بزنگن و همچون خوارج ، تفسیر برای میکنن و با شانتاژهای خاص خودشان ، خواهان برهم زدن همین اندک ها هستند ، یکی از نمایندگان دست چندم سنا حالا سالی یه بار میگه حاله فلانی که رفته ایران چطوره ، از اینطرف اخوی های محترم میگردن دنبال تفسیر مناسب و میچسبوننش به یکی از وزرا و میشه تیتر اول شریعتمداری !!! کری این آخریه اومده اروپا و درد و دلی خودمونی با سفرا و کاردارهای آمریکائی داشته و با زبون بی زبونی خواسته بگه اگه نتیجه ی کارهامون چیزی واسه شما و ما نبوده حداقل تاریخ را اونطور که دلتون میخواد برای نوه هاتون تعریف کنید ، عینا هر جور دلتون خواست !!!

پاسخ این کمترین به جملات یکی از همین اخوی ها را در ادامه میخوانید :

حقارت اونجائی صورت میگیره که عربستان فزرتی هر چی دلش میخواد  میگه و هر کاری دلش میخواد میکنه ولی چون بالا دست بعضی هاست زبون توی حلقشون گره میخوره !!! در مورد ظریف و کری هم ؛ جملات کاملا سانسور شده را هم اگه درست بخونید متوجه میشین که کری عامدانه و عالمانهو توجیهی ، برای آیندگان گفته و منظورشم در آخر با جمله ی هر چه شما خواستید !!! یعنی روایت دست شما فقط عنوان کنید ما با قدرت ایالات متحده ظریف را شکست دادیم که کل جهان اذعان به معاهده ی برد برد دارند . البته بعضی ها ظاهرا از مریخ اومدن و در جریان ماوقع نبودن و در پایان با اینکه میدونم اینم مثل سایر نظراتم چاپ نمیشه و این هم بر خلاف مشی آقای روحانیه که موافقاش باید در حصر کلامی و عقیده ای باشند و مخالفاش آزادانه هرچی دلشون میخواد میگن و جمله ی آخر : کسی که خوابه را میشه بیدار کرد اما کسی که خودشو به خواب زده نه !!! میدونیم بیدارید و خودتونو به خواب زدین و بیدار کردنتون در شرایط فعلی محاله !!!


بهر حال نزدیک به یک سال تا پایان دور اول ریاست جمهوری دکتر روحانی باقی مونده ، سفر اخیرشون به قم و تاییدات علمای  عظام نشانه از حرکت در مسیر انقلاب و در جهت نیل به اهداف میباشد ، هرچند راهی که انتخاب کردند از سنگلاخ های داخلی و مسیل های خارجی میگذرد ، اما پایان راه روشن است و تلاشی عمومی و عزمی جدی میخواهد .


پ ن :۱- متن: عنوان دقیق مقاله در نشریه نو محافظه کار ویکلی استاندارد این است :

"کری خطاب به کارمندان وزارت خارجه در مورد توافق ایران: قدری در مورد آن برای نوه هایتان افسانه سرایی کنید." این اظهارات در واقع به معنی تبدیل شدن ظریف و کشوری که آن را نمایندگی می کند به یک شخصیت و کشور افسانه ای برای وزیر خارجه آمریکا است تا جائی که افراد می توانند درباره اش به نوه های خود با خالی بندی و غلو بگویند ما آنقدر توانا بودیم که توانستیم آنها را قانع کنیم. به ترجمه دقیق جملات کری توجه کنید:

"قدری برای نوه هایتان افسانه سرایی (یا خالی بندی و غلو) کنید و بگویید شما در یک اطاق نشستید و توانستید ظریف را با توان اقناعی عظیم خود (mighty persuasion) مجاب کنید. (خنده حضار) هرچه دوست دارید ملت [بگوئید]" (خنده مجدد حضار)

منبع :http://khabarfarsi.com/ext/16667800


تا بعد...

نظرات 1 + ارسال نظر
غلامحسین چهارشنبه 5 خرداد 1395 ساعت 19:16

در مورد عربستان همین بس که بگوییم در زمان تعدی به نوجوانان ایرانی در جده و سپس کشتار حجاج در منا دست روی دست گذاشتیم و نظاره گر بودیم و بعدا در بدترین زمان و در بدترین مکان اقدام به تسویه حساب کردیم و تبعات بین المللی آن را هم بجان خریدیم

سلام
کاملا موافقم و لعنت بر این سیاست !!!!!!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد