دست نوشته های یک راننده اتوبوس

دست نوشته های یک راننده اتوبوس

ایجاد فضایی برای تبادل نظر، طرح مشکلات و آشنایی با شغل رانندگان
دست نوشته های یک راننده اتوبوس

دست نوشته های یک راننده اتوبوس

ایجاد فضایی برای تبادل نظر، طرح مشکلات و آشنایی با شغل رانندگان

تشکر

به نام یزدان پاک


سلام


امشب میخوام کلا تشکر کنم !! تشکر کنم از تمامیه دوستانی که تا بحال بودنمو تحمل کردن ، بدیامو با خوبی پاسخ دادن ، کم حوصلگی هامو با صبوری تحمل کردن . دوستان و رفقا بابت همه چیز و همه ی روزهای گذشته متشکرم .


یوقت فکر نکنید یارو بوی الرحمن میده و یاد حلالیت افتاده و ییهو به سرتون نزنه ، طرف یکشنبه میخواد بره عمل باز کنه داره صراط المستقیم ووو تجربه میکنه !!! نه یووری فکر کردین اینطوریا هم که فکر کردین نیست ، درسته باید حلالیت بگیرم ولی دیدم از اون مهمتر تشکر از بعضی عناصر این هستیه که شاید بر اثر روز مررگی نفهمیم چقدر برامون مهم بودن .


تشکر میکنم از تموم پرستارای زحمت کشی که شب و روز با صبر و حوصله بیمارانشونو تیمار میکنن ، تشکر میکنم از تموم پزشکایی که با تدبیر ، سهل انگاریه بیماراشونو با درمانی مناسب ، مداوا میکنن ، تشکر میکنم از پرسنل نظافت که در و دیوار و سرویس های بهداشتی رو مدام میسابن تا بیماری منتقل نشه ،، تشکر میکنم از اون انتظاماتیه که اولش با اخم و بعدش با خنده یکی یکی همراهای متعدد مریضا رو واسه چند دقیقه داخل راه میده و تندی میاد میبردشون .


تشکر میکنم از آقایونی که اگر بیماری بود که توان مالی نداشت کارشو راه انداختن آقای رضائی  ، بیمارستان چمران خیلی بزرگی اوصاف کاری که واسه بچه ی افغانی کردی رو شنیدم مردی داداش .


تشکر میکنم از دولت تدبیر و امید که با طرح سلامت زندگی رو ذره ذره به خونه ها برگردوند ، تشکر میکنم از سید هاشمیه ثمره که ثمره ی تلاش شبانه روزیش ، شده نونی توی سفره ی بیماران مداوا شده ، سید خسته نباشی یه تو میگن مرد ، مردی به ریش و سبیل نیست سید تو و همکارات سرآمد مردائین .


تشکر میکنم از مرد سیاست ظریف که با درایت ، مار و از تو سوراخ جهل کشید بیرون و رامش کرد تا مردم ببینن که چه جوری همین چند روز اول توافقی که به قول بعضیا اثری برامون نداشت ، تجهیزات پزشکی توی صف ورود به بیمارستانها منتظر دخول و ارائه ی خدماتن ، ظریف درد و بلات بخوره تو سر جلیلی که میخوام دیگه پا نشه .


خلاصه دولت تدبیر و امید خسته نباشی و اگه زنده موندم و تونستم دوباره نفسی بکشم حتما با دست خودم بهت رای میدم تا چشم بدخواهانت دربیاد .


کلا متشکرم ....


تا بعد...

نظرات 2 + ارسال نظر

سلام وبلاگ زیبایی دارین وقت کردین یه سری به ما هم بزنین

کلیپ چهارشنبه 7 بهمن 1394 ساعت 10:08 http://vsama.com

جدیدترین ویدئوها و کلیپ ها را در سایت ما ببینید
www.vsama.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد