دست نوشته های یک راننده اتوبوس

دست نوشته های یک راننده اتوبوس

ایجاد فضایی برای تبادل نظر، طرح مشکلات و آشنایی با شغل رانندگان
دست نوشته های یک راننده اتوبوس

دست نوشته های یک راننده اتوبوس

ایجاد فضایی برای تبادل نظر، طرح مشکلات و آشنایی با شغل رانندگان

قدرشناسی

به نام یزدان پاک


سلام


علاقه به انجام هر کاری باعث بالا رفتن راندمان همون کار میشه !! یکی از شرایطی که در انتخاب شغل مهمه ! انتخاب کاریه که با انجامش به آدم حس رضایت دست بده و از انجامش لذت ببری .

بعضی ها هم مثل ازدواج میمونه ، که اول با هم ازدواج میکنن و بعد علاقمند ! اما بهر تقدیر علاقه باید بدست بیاد ، وقتی شغلی از توان بدنی و فکریه شخص بالاتر نباشه و نیازهای مالیه فرد را تامین کنه علاقه هم باهاش توام میشه ، من با اینکه بارها گفتم که از روی اجبار به این شغل مشغول شدم ولی حالا که از دریچه ی دیگه ای بهش نگاه میکنم ، این شغل خیلی با من ساخته و نیازهامو تامین کرده ، به زندگیم جون داده و توان ایستادن را بهم بخشیده ، مایحتاجم از این راه تامین شده و بچه هام با درامد این شغل پا گرفتن ، حالا چه خوب و چه بد ، شده جزئی از زندگیه من ! پس خدایا ازت ممنونم و ناشکری که باعث از کف رفتن نعماتت میشه را از من دور کن .


داشتن شغل توی این اوضاع اقتصادیه جهانی (نه تنها ایران) یکی از معضلات جوامع بشریه ، با دوری که امروز توی فضای نت میزدم خوندم که از لحاظ تنوع شغلی و داشتن کار، خیلی از کشورهای مدعی در پیشرفتهای صنعتی و ... چقدر بیکار دارند و هر روز هم به این آمار اضافه میشه ، بعضی وقتا فکر میکنم که اگر امروز روز اول بیکاری و دربدریم بود مثل 18 سال پیش به چه کاری مشغول میشدم که بعد از کلی کلنجار رفتن همین رانندگی میشه شغلم .


قدر شناسی از هر چیزی میشه شکر نعمت چون هر آنچه داریم و نداریم هگی نعمات خدا هستند ، پس قدر شناس باشیم .


با تمام محدودیتها !! ایرانم عاشقانه از جان دوستت دارم و لحظه ای تنفس در هوایت را به سالها دوری از تو نمیدهم .


تا بعد...

نظرات 5 + ارسال نظر
مصطفی جمعه 30 بهمن 1394 ساعت 20:39 http://www.mostafaahmadi.blogfa.com

خیلی متی جالبی بود. به وب من هم سری بزنید www.mostafaahmadi.blogfa.com

علی امین زاده یکشنبه 4 بهمن 1394 ساعت 15:33 http://www.pocket-encyclopedia.com

به قول این تئوریسین های روابط اداری:
کارکنان باید «دلبسته» باشند نه «وابسته».

سلام

مریم ر یکشنبه 4 بهمن 1394 ساعت 12:39

خیلی خوبه که آدم همیشه دید مثبت داشته باشه

و در کنار آن همیشه به فکر پیشرفت هم باشه

اینا در کنار هم باعث احساس آرامش در زندگی میشه

خیلی خوبه که شما دید مثبت دارید. موفق باشید

سلام مریم بانو خوبه که آدمی مشوقی مثل شما داشته باشه

سحر خانم جمعه 2 بهمن 1394 ساعت 20:25 http://sahar8.vba.ir

خیلی ممنون از وب سایت خوبتون که فوق العاده عالیه....واقعا متشکرم....
65168

مرتضی جمعه 2 بهمن 1394 ساعت 17:52 http://tanzestann.ir

وب سایت جالبی داری موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد