دست نوشته های یک راننده اتوبوس

دست نوشته های یک راننده اتوبوس

ایجاد فضایی برای تبادل نظر، طرح مشکلات و آشنایی با شغل رانندگان
دست نوشته های یک راننده اتوبوس

دست نوشته های یک راننده اتوبوس

ایجاد فضایی برای تبادل نظر، طرح مشکلات و آشنایی با شغل رانندگان

حاصل یک دوستی جدید در فضای مجازی

به نام یزدان پاک


سلام


مدتی پیش یکی از خواندگان محترم این وبلاگ محبت کردند و از من خواستند که چند خطی به عنوان دغدغه ی شغل رانندگی برای چاپ در روزنامه ی قدس و در صفحه ای مربوط به مشاغل بنویسم ، خوب ابتدا به ساکن زیاد مطمئن نبودم ، شاید آقا جواد همین پست را هم بخوانند !!!

خلاصه مطلبی نوشتم و برای دوست عزیز جناب آقای جواد صبوحی فرستادم و امروز خبر چاپشو دریافت کردم ، ضمن تشکر مجدد از ایشان ، از شما دوستان هم خواهشمندم به آدرس زیر بروید ویا اینجا مطالب را بخوانید و نظرتون را مثل همیشه برام بنویسید .

file:///C:/Users/borna/Downloads/Telegram%20Desktop/220.pdf


تا بعد ...

نظرات 3 + ارسال نظر
مریم ر چهارشنبه 9 دی 1394 ساعت 08:14

سلام

متن شما رو خوندم تو روزنامه قدس

خلاصه و مفید نوشته بودید
و آنچه که حق شماست ...
انشالله که سریعتر به این امر رسیدگی شود
میگم ، شاید بد نباشه که شما رانندگان هم اعتصاب کنید و خواستار حقوق صنفی خودتون بشید!!!!!!!!!

سلام
ممنون از وقتی که گذاشتید.
امیدوارم و البته شاید به زمان حیات من وصال نده ولی میدونم این کاری که شروع شده نتیجه خواهد داد ، کما اینکه جواب 2 تا پست الکترونیکی بررای وزارت کار و امور اجتماعی با 2 تلفن ، هر چند تند !!! داده شد پس میشه پیگیری کرد.
نه با اعتراض و خدشه دار کردن این قشر زمت کش موافق نیستم ، با توجه به اینکه شاید و یا حتما هستند از همکارانی که به هر دلیل با این ایده موافق نیستند و دلایل خودشان را دارند و نتیجه ی اعتصاب و از این قبیل کارها ایجاد دو و یا چند دستگی میشه .
بازم ممنونم

مریم سه‌شنبه 8 دی 1394 ساعت 12:33

سلام
برای منم لینک غیرفعاله ...اما خیلی خوشحالم که زحماتتون به ثمر نشسته با آرزوی موفقیتهای بیشتر برای شما

ممنونم

همطاف یلنیز یکشنبه 6 دی 1394 ساعت 19:30 http://fazeinali.blogfa.com/

سلام سلام
لینک برای من غیرفعال است ها
.

سلام ممنون از تذکرتون چک میکنم الان میتونید با کپی و پیست کردن آدرس در گوگل مطلب را ببینید با شرمندگی هرچه سعی کردم نتونستم لینک را فعال کنم و الان هم باید برم سرکار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد