دست نوشته های یک راننده اتوبوس

دست نوشته های یک راننده اتوبوس

ایجاد فضایی برای تبادل نظر، طرح مشکلات و آشنایی با شغل رانندگان
دست نوشته های یک راننده اتوبوس

دست نوشته های یک راننده اتوبوس

ایجاد فضایی برای تبادل نظر، طرح مشکلات و آشنایی با شغل رانندگان

این خبر را بخوانید

به نام یزدان پاک


سلام



ایران سرزمینی با ساختارهای تاریخی و کهنی است ،من شخصا در خصوص زواره و اردستان اطلاعاتی نداشتم و با خواندن این خبر و توضیحاتش میشه فهمید که آثار تاریخیه ایران چقدر مظلوم واقع شده اند و با شناساندن این ابنیه و جذب توریست ، چه کارها که نمیشه کرد ، نه اینکه پلیس بیاد جلوی اتوبوسهای توریستی را بگیره و بخاطر اینکه مهمانان مختلط نشسته اند مانع از انجام تور بشه و الی آخر .

برا دیدن و خواندن اخبار در خصوص زواره و اردستان اینجا را بخوانید .

در خصوص خبر توقف اتوبوس گردشگری هم میتوانید اخبار مربوطه را در اینجا بخوانید .


تا بعد ...

نظرات 3 + ارسال نظر
م پنج‌شنبه 3 دی 1394 ساعت 12:25

شما دیگه.. خیلی ناعادلانه کم لطف مینویسید از محالاته جلوی تورهای خارجی رو بگیرن و تذکر بدن!!! چون اصلا ما اجازه نداریم به توریست های خارجی تذکر بدیم و خود توریستهای خارجی هم رعایت میکنن که در چه کشوری امدن.!
تورهای ایرانی هم که طفلکی ها خودشون میدونن چه خبره و اکثر افراد ایرانی هم که تورهای داخلی با اتوبوس میرن معمولا در سنی هستن که دیگه ازشون جقله بازی گذشته.
مگر در سرویسهایی که شما تشریف میبرید پلیس میاد میگه چرا یک در میان خانم و اقاست؟؟ یا شما نصف جلوی اتوبوس مسافر مرد میزارید نصفه دیگشو مسافر زن که حد و مرز داشته باشن؟؟؟؟!!!
بهتره خودمون به خودمون کمک کنیم و در نوشته هامون دقت کنیم. و یا اگر یک پلیس ناقص العقلی هم کاری کرد به کل تعمیم ندیم.
بنظر من اکثر قانون هایی که از نظر اخلاقی برای اتوبوسهای برون شهری وضع میشن. فقط بخاطر بعضی رفتارهای نامناسب راننده ها بوده گفتم بعضی!!! اقای شوری گفتم بعضی ها بهتون برنخوره هااااا

سلام
امروز خیلی سعی کردم که آدرس خبری را که در این خصوص خواندم مجددا پیدا و درج کنم ولی گفته ی من بر حسب خبری بود که خواندم و خدای ناکرده قصد سیاه نمائی و یا انحراف اذهان عمومی را نداشتم .
حتی مدیر شرکت توریستی یکی از معترضین به این حرکت بود .
نه بهم بر نمیخوره ولی برخورد موضعی با یک قشر به نظر صحیح نیست من خودم مخالف انجام صحیح قوانین نیستم ولی آیا همه جا همینطوره ؟؟؟؟؟؟؟ مثلا بازم توی خبری خوندم امام جمعه ی اصفهان توی نماز جمعه گفته بود زنان نباید رد ادارات و محل هائی که رفت و آمد های عمومی هست شاغل باشند و از این دست اخبار زیادن !!!
توی هر قشری هم خوب و بد هست و فقط رفتار ناهنجار راننده ها نیست که باعث خلل اجتماعی میشه ، خانه از پای بست ویران است ...
الان بالاخره توانستم آدرس مطلب یاد شده را بیابم میتوانید با مراجعه به این آدرس خبر را مطالعه کنید .
http://www.yjc.ir/fa/news/5436169

ناشناس چهارشنبه 2 دی 1394 ساعت 20:13 http://payanname.lineblog.ir/

سلام دوست عزیز وبلاگ خیلی خوبی داری.
[گل][گل][گل]
خوشحال میشم به وبلاگ منم سر بزنی[گل]
http://payanname.lineblog.ir/

مریم ر چهارشنبه 2 دی 1394 ساعت 15:38

من زواره نرفتم

اما سفری به یزد رفتیم و یک روز هم وقت گذاشتیم و شهر میبد رفتیم. پر از آثار تاریخی و قدیمی که به قول شما دچار بی توجهی شدن.
کارونسرای شاه عباس در میبد واقعا قشنگ بود. کبوتر خانه هم همینطور. و قلعه قدیمی (اگر اشتباه نکنم نارین قلعه) که دارای قدمت بسیار طولانی بود و متاسفانه در حال تخریب بود.

سلام از این دست آثار فراوانند و بدلایل ... اصلا تبلیغاتی برایشان صورت نمیگیرد و در عوض بناهائی با قدمت 200-300 سال بیشتر در توجهن !!! کمی تعمق در رفتارهای این چنینی دلیل اصلی را نمایان میکند ، در صورتیکه ایران به بخش توریست توجه داشته باشه و نگاهی کلان به موضوع میتونه ، با درامد حاصل از صنعت ، نیاز به نفت را کمتر کنه !!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد