دست نوشته های یک راننده اتوبوس

دست نوشته های یک راننده اتوبوس

ایجاد فضایی برای تبادل نظر، طرح مشکلات و آشنایی با شغل رانندگان
دست نوشته های یک راننده اتوبوس

دست نوشته های یک راننده اتوبوس

ایجاد فضایی برای تبادل نظر، طرح مشکلات و آشنایی با شغل رانندگان

توجه توجه

به نام یزدان پاک


سلام



دوستان الان خبر و یا بهتر بگم شایعه ای به دستم رسید مبنی بر اینکه آقای  ؟؟؟ !! تصمیم دارند برای سختی کار رانندگان از دولت درخواستی کنند و در صورت عدم موافقت  ، از طرق غیر معمول به موضوع بپردازند !!! ، دوستان سختیه کار حق ماست و سالهاست که یکی از خواسته های ماست ، اما ما هدفی بزرگتر و بهتر در سر داریم و آن هم سر و سامان دادن به وضعیت استخدامیه رانندگان زیر سایه ی اداره کار و قوانین مربوطشه ، که به نوعی با خواسته های مالکین و شرکت داران مغایره ، مورد بعدی : چرا بعد از اینهمه مدت و الان که ایام مبارزات انتخاباتیه !! این آقای به ظاهر طرفداره  ، رانندگان شده و میخواد از  این قشر برای ضربه زدن به سیاستهای بخش خاصی و استفاده ی ابزاری از رانندگان جوی متشنج را بنام رانندگان و به کام حامیانش که افرادخاصی هم هست سوئ استفاده کنه !! ما در هر شرایطی میتونیم حقوقمون را بخواهیم اما نه توسط دیگران و برای پیله شدن برای پیشبرد اهداف سیاسیه آنها .

دوستان هوشیار و آگاه باشید و به دام نیات امثال این آقایان نیفتید ، تا با استفاده های   سودجویانه از اجر و    مزد صبر و طاقتمان به نفع خودشان بهره برداری نکنند ، با تمامیه دوستان و همکاران این موضوع را در میان بگذارید و آگاهشان کنید . رای ما در انتخابات مجلس خبرگان آیت الله العظمی سید حسن خمینی و انتخابات مجلس کسانی که حامیه مردمند >

نظرات 2 + ارسال نظر
م پنج‌شنبه 26 آذر 1394 ساعت 18:07

با سلام
مهم نیست کی با چه نیتی و چرا داره سختی کار رو به شغل رانندگان برون شهری برمیگردونه. مهم اینکه فقط سختی کار مجددا به این شغل فرسایشی برگرده. این مهمه!!!
بنده بعید میدونم به هزار و یک دلیل این شغل از روزمزدی در بیاد و به صورت دستمزدی ماهانه و اداره کار بشه. البته خود فرض محالم محاله . ولی بعید میدونم. اما کاش واقعا سختی کار به این شغل برگرده که بعد از اون اتفاقات خیلی بهتری امکان داره پیش بیاد انشالله.
مثلا مسلما با شرایط بیماری شما از کار افتاده میشید!
فعلا شما راننده ها هم هدف اولتون برگرداندن مجدد سختی کار به این شغل باشه. ما اقشار متوسط جامعه هستیم که بهتره با موج حرکت نکنیم اگر مخالف ایده هامون باشه . اما عاقل ان است که اندیشه کند فردا را... در حاشیه این دریای متلاطم بشینیم و فرصتی اگر پیش امد خواسته های به حقمون را از این موجهای .... بگیریم.
به امید موفقیت صبورانه و باسیاست تلاش کنید.
موفق باشید.

سلام
ممنون از نظرتون ، صدالبته که جای بحث هم داره !!!

مریم ر پنج‌شنبه 26 آذر 1394 ساعت 11:38

انشا هر شخصی که به پستی در این مملکت دست پیدا می کند. دلسوز باشد و به فکر مردم. انشالله ، این جوری مشکلات کمتر میشه

سلام
ممنون از حضورتون ، انشالله

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد