دست نوشته های یک راننده اتوبوس

دست نوشته های یک راننده اتوبوس

ایجاد فضایی برای تبادل نظر، طرح مشکلات و آشنایی با شغل رانندگان
دست نوشته های یک راننده اتوبوس

دست نوشته های یک راننده اتوبوس

ایجاد فضایی برای تبادل نظر، طرح مشکلات و آشنایی با شغل رانندگان

والت دیزنی

به نام یزدان پاک


سلام


دنیای کودکی های زمان ما کمی بعدترهاش هم با کارتونهای والت دیزنی   همراه بود توی یکی از خبرها 16 مکان واقعی که دیزنی از آنها الهم گرفته بود را خواندم دیدم بد نیستشما دوستان هم تجدید خاطره ای داشته باشید ،  برای دیدن عکسها و توضیحاتشون به اینجا مراجعه کنید.

تا بعد ...

نظرات 7 + ارسال نظر

اوه!
من کارتون می دیدم
و می بینم
و خواهم دید!

شنگین کلک پنج‌شنبه 5 آذر 1394 ساعت 21:01 http://hamsadehha.blogky.com

سلام
دستتون درد نکنه
خیلی جالب و خاطره انگیز بود .ممنون

سلام
ممنونم جناب شنگین کلک ، درسته همینطوره مخصوصا واسه هم سن وسالهای من که اون زمونها تنها تفریح دیدن برنامه ی کودک بود

ایوب جمعه 29 آبان 1394 ساعت 14:46

واقعا واسه خودم جالب بود که این طراحی هارو از کجا میارن،بسیار عالی بود

سلام
ایوب خان خوش آمدین
خودم هم نمیدونستم و برای خودم هم جالب بود

مرتضی(وبی برای همه) سه‌شنبه 26 آبان 1394 ساعت 00:00 http://web-for-everyone.blogfa.com/

دادا
این پستت معرکه بودا
دمت گرم

قابل نداشت اخوی

فدات دادا

مریم ر دوشنبه 25 آبان 1394 ساعت 10:22

سلام
عکس هایی قشنگی بود. کارتون و واقعیت پشت سر هم
منم این کارتون ها خیلی دوست دارم

مریم یکشنبه 24 آبان 1394 ساعت 17:49

سلام
جالب بود (18 مکان)
کارتونهای والت دیسنی برای من با این سن و سال همچنان جاذبه دارند
راستی چه کار کردید شکلها برگشتند؟

سلام
واسه همه فکر کنم همینطور باشه !!! با بلاگ اسکای تماس گرفتم و تنظیماتم بهم خورده بود بخاطر این تغییرات مداوم قالبها ، راهنمائی کردند ، درست شد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد