دست نوشته های یک راننده اتوبوس

دست نوشته های یک راننده اتوبوس

ایجاد فضایی برای تبادل نظر، طرح مشکلات و آشنایی با شغل رانندگان
دست نوشته های یک راننده اتوبوس

دست نوشته های یک راننده اتوبوس

ایجاد فضایی برای تبادل نظر، طرح مشکلات و آشنایی با شغل رانندگان

دفن کردن چیزی با ارزش تر از بنتلی احمقانه است

به نام یزدان پاک


سلام


نذر کردن کاری پسندیده در دین و مذهب ماست ، هر کسی در حد توانش برحسب نیازهاش نذری داره !! من و همسرم بجز نذوراتی که حالا بنا بر دلایل مختلفی تا به  حال ادا کردیم ، چند ماه پیش تصمیمی گرفتبم و اونو عملی کردیم >

اهدائ اعضا پس از مرگ


منو همسرم لیلا تصمیم گرفتیم تا در زمان حیاتمون ، داوطلبانه کارت  اهدائ عضو را تکمیل کنیم تا بعد از مرگمون اعضای سالم بدن برای بیماران منتظر اهدائ مثمر ثمر باشه و از طرفی بچه هامون و اطرافیان بخاطر تعلقاتی که  دارند ، توی  معذورات قرار نگیرند .

خانم پرستو  صالحی هنرمند عزیز کشورمون با انتشار پستی در  اینستاگرامشون در این مورد توضیحاتی دادند و همچنین حرکت یک ثروتمند کانادائی را توجیه کردند !!

برای دیدن توضیحات خانم صالحی و  عکس های مربوط به این کار پسندیده به اینجا مراجعه کنید .


انتشار بدیم ...

نظرات 7 + ارسال نظر
دانلود آهنگ جدید پنج‌شنبه 5 آذر 1394 ساعت 15:18 http://www.music3.ir/

منم این کارت رو اینترنتی سفارش دادم ولی دو ساله هنوز نرسیده به دستم . اگه با تبادل لینک موافقی خبر بده http://www.music3.ir/

سلام
البته که موافقم اما توی سایت شما قسمتی بنام پیوند و یا لینک دوستان ندیدم !!!!!
مجددا ثبت نام کنید و همون موقع میتونید پرینت کارت را تهیه کنید ، قبول باشه


فدایی داری داداش

سلام نوکرم

سلام..
خیلی ممنون..
لدف دارین نسبت ب من..

وب شما هم زیباس...

سلام
خوش آمدین
قابل نداشت


مرسی که میای


خواهش میکنم

همطاف یلنیز یکشنبه 24 آبان 1394 ساعت 08:56 http://rahi-2bare.blogsky.com/

سلام سلام
من سالهاست این کارت رو دارم(به گمانم از زمان پخش آن سریال حاتمی کیا-حلقه سبز)
فقط حیف تنها در صورت مرگ مغزی میشه اعضا رو اهدا کرد (البته شاید در آینده بشود با همین مرگ های معمولی هم اعضا و اندام سالم رو بخشید)
.
نذرتان قبول

سلام
مبارکتان باشد این سخاوت ، حقیقتش شرایطشو دقیقا نمیدونم ، بهر تقدیر خوشحالم از کاری که کردم ، اما دیشب رفتم توسایت اهدای عضو اسمم نبود مجبور شدم دوباره فرم تکمیل کنم و کارت بگیرم ، بهنظرم شما هم چک کنید

مریم شنبه 23 آبان 1394 ساعت 19:00

سلام
من کارت ندارم ولی به خانواده م گفتم اگه من مرگ مغزی شدم حتما اعضای بدنمو اهدا کنند(بدنی که قراره خوراک ماران و موران بشه بهتره باعث زندگی دوباره ی انسانها بشه)

سلام خدای را بر آن بنده بخشایش است که خلق از وجودش در آسایش است ، شاید با این قبیل کارها ، حداقل یه خدابیامرزی پشت سرمون باشه

مریم ر شنبه 23 آبان 1394 ساعت 13:52

خیلی کار عالی و پسندیده ای هست

آفرین به شما و همسرتون

منم تشویق شدم این موضوع با همسرم در میان بزارم

سلام
موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد