دست نوشته های یک راننده اتوبوس

دست نوشته های یک راننده اتوبوس

ایجاد فضایی برای تبادل نظر، طرح مشکلات و آشنایی با شغل رانندگان
دست نوشته های یک راننده اتوبوس

دست نوشته های یک راننده اتوبوس

ایجاد فضایی برای تبادل نظر، طرح مشکلات و آشنایی با شغل رانندگان

ترین ها

به نام یزدان پاک


سلام


همیشه مردم علاقه دارند بهترین ها و یا به عبارتی ترین ها را ببینند منم حاصل وبگردیه امروز این 20 تا از ترینها بود که میتوانید در اینجا ببینید و لذت ببرید.

و ترین های ایران را هم اینجا ببینید البته با این یادآوری که نگارنده تاریخ ایران را مربوط به 3500 سال پیش دانسته که به  نظر من بیش از  هفت هزلر سال پیش میباشد(بانوی هفت هزارساله تهرانی)

نظرات 3 + ارسال نظر
مریم ر شنبه 23 آبان 1394 ساعت 10:01

سلام
خیلی جالب بود
نکنه بعضی هاشون فتوشاپ باشند. مثل بزرگترین کفش !!!

سلام
شایدم در این مورد تخصصی ندارم ، متن و عکسها ، حاصل وبگرید بودند

مریم پنج‌شنبه 21 آبان 1394 ساعت 15:51 http://hamsadehha.blogsky.com

سلام
خیلی جالب بود البته من با دیدن عکسها یک بار دیپه به این نتیجه رسیدم که چقدر خوبه که من معمولی ام
- ترین های ایران جالب بود حالا واقعا ما قدیمی ترین کشوریم؟ نمی دونستم!
الان رفتم سرچ کردم و این مطلب رو پیدا کردم:

کهن ترین کشورهای جهان:
10:هند 322 سال قبل از میلاد
9:یونان 337 سال
8:ژاپن 660 سال
7:سوریه 850 سال
6:ارمنستان 858 سال
5:گرجستان 1300 سال
4:چین 2070 سال
3:کره 2333 سال
2:مصر 3500 سال
و در رتبه نخست هویت من و شما،فراموش شده در زیر خروارها خاک نامیست به افتخار زمان و جهان و مکان و رتبه نخست...

1: ایران 3900 سال قبل از میلاد

و این برمیگرده به قدر نشناسی و گم کردن هویتی 6000و7000ساله و چسبیدن به 1400سال پیشبه اینطرف

یلدا چهارشنبه 20 آبان 1394 ساعت 18:19

سلام

خیلی جالب بود..... البته من فقط ترینهای وبگردیتون را دیدم مال ایران برام لود نمیشد

سلام
لطفا بعد از باز شدن صفحه کادر بالای صفحه را ببندید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد